زمستان پناهگاه تصویب بازگشایی Legoland به حداکثر 50 درصد ظرفیت

کوین Bouffard معینمنتشر شده 10:59 AM EDT 21 مه سال 2020زمستان پناهگاه — کمیسیون شهرستان چهارشنبه شب با سر اشار

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

زمستان پناهگاه — کمیسیون شهرستان چهارشنبه شب با سر اشاره داد به Legoland Florida توچال پارک بازگشایی ژوئن 1 بعد از مدیر کل رکس جکسون دقیق بهداشت اجتماعی فاصله و محدودیت های دیگر آن را تحت عمل طول COVID-19 بحران است.

جکسون گفت: کمیسیون پارک باز خواهد شد تا حداکثر 50 درصد ظرفیت حدود 6000 نفر — و خواهد شد به شدت توصیه می شود اگر چه نیاز نیست که همه مهمانان پوشیدن یک ماسک صورت. آن را ارائه تعریف ماسک صورت برای مهمانان که نمی آنها را.

در آنچه که به احتمال زیاد بحث برانگیز ترین, محدودیت, Legoland خواهد نوار ورود به هر کسی که تب دارد از 100.4 درجه یا بالاتر جکسون گفت. آن را نیز حاضر به اعتراف همه اعضا در آن شخص را با این فرض که آنها نیز ممکن است حمل کروناویروس که باعث COVID-19 بدون نشان دادن علائم سازگار با هشدارهای جهانی از مقامات بهداشت.

Legoland کارگران را متوسط از هر مهمان در ورودی با یک دماسنج پیشانی او گفت:. اگر که نشان می دهد متوسط یا بالای 100.4 درجه آستانه مهمان تست خواهد شد دوباره با یک دماسنج برای تایید نتیجه.

جکسون صحبت کرد و در یک کارگاه آموزشی به بررسی این کمیسیون را در دستور کار آینده خود را سه شنبه شب جلسه به طور منظم به طوری که کمیسیون نمی تواند رسمی عمل است. اما شهردار براد Dantzler گفت که امضای یک نامه به Halsey r mata از وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات به این شهر رضایت به بازگشایی و پست الکترونیکی آن را پنج شنبه.

ما پوشش: بیماری های عفونی مدل نیست توپ کریستال, اما ابزارهای مفید در فلوریدا مبارزه با COVID-19, افسران می گویند

"از طرف city of Winter Haven, من می پرسند که شما به ما کمک کند بهبود می یابند از طریق یکی از قدرتمند ترین موتورهای اقتصادی گردشگری" در این نامه آمده. "به عنوان یکی از "سه بزرگ' به صورت مرکزی فلوریدا جاذبه های همراه با دیزنی و یونیورسال خالی Legoland بر بیش از شهر وینتر هیون."

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صادر کرده است یک فرمان اجرایی بیان کرد که او در نظر گرفته خواهد شد اجازه می دهد فلوریدا پارک به بازگشایی اگر r mata تصویب برنامه های خود را برای دست زدن به COVID-19-مسائل مربوط. سفارش نیاز به پشتیبانی نامه از شهرداری و شهرستان رهبران.

این Polk County کمیسیون در روز سه شنبه تصویب نامه ای مشابه از شهرستان مدیر لایحه Beasley.

در علاوه بر این به طور کلی 50 درصد ظرفیت محدودیت, Legoland را اجرا همان محدودیت در امکانات داخل پارک مانند رستوران ها و سرگرمی های زنده, سالن, و در جزیره دزدان دریایی و اصلی Legoland هتل جکسون گفت.

برخی از Legoland جاذبه های نمی خواهد بازگشایی در ژوئن 1 به دلیل اجتماعی فاصله مورد نیاز است. کسانی که شامل برخی از بازی ها, تعاملی بازی مناطق زندگی می کنند و "ملاقات و خوش آمد می گوید" با لباسهای شخصیت های.

آنها ممکن است از سرگیری بعد گفت: جکسون که ذکر شده هیچ زمان ممکن است.

Legoland را نیز حفظ خواهد شد اجتماعی فاصله در خطوط و دیگر حوادث با علائم و نشانگرها ، آن را نیز حفظ فاصله مناسب در مناطق ناهار خوری, تئاتر و حتی پارکینگ و فضاهای.

رستوران ها دیگر نمی خواهد باید سلف سرویس بوفه و سالاد و یا دسترسی به سودا چشمه و نمک و فلفل ایستگاه جکسون گفت. آن را تکیه بر میز خدمات برای تمام مواد غذایی و نوشیدنی.

Legoland کارگران را به دنبال خواهد داشت سختگیرانه تر تمیز کردن رژیم در سراسر پارک از جمله به طور منظم بهداشت از رستوران میز و صندلی و دستگیره و دیگر غالبا لمس نقاط سواری دستگیره درب و دستشویی, او گفت:. این پارک همچنین دارای تعداد زیادی از ایستگاه های با اسپری ضد عفونی کننده دست.

آیا می دانید؟: Coronavirus 'نه به راحتی با لمس کردن سطوح و یا اشیاء CDC در حال حاضر می گوید. اما آن را هنوز هم ممکن است امکان پذیر است.'

همچنین: چه CDC می خواهد شما را به دانستن قبل از اینکه شما آمار استخر

پارک باز خواهد شد برخی از آن امضای "آجر لگو چاله" با تمیز کردن مکرر و فاضلاب جکسون گفت.

جکسون اذعان محدودیت ممکن است دشوار برای به اجرا درآوردن با برخی از مقاوم در برابر مهمانان.

"ما قصد داریم به درخواست مهمان ما مشارکت با این" او گفت:. "ما نیاز به کمک از مهمانان ما به دنبال هدایت و محدودیت های است که ما در حال قرار دادن در محل."

پارک نیاز به همه کارکنان پوشیدن ماسک جکسون گفت و برخی را ملزم به پوشیدن دستکش در صورت سپر و دیگر تجهیزات حفاظت شخصی. پارک نیز نصب شده پلاستیکی صفحه نمایش در صندوقدار و ایستگاه های خدمات برای حفاظت از کارگران و مهمانان.

Legoland درخواست مهمان به کتاب های آنلاین زمانی که ممکن است قبل از ورود تا مقامات می توانید مدیریت 50 درصد ظرفیت محدود است. آن را نمی خواهد نیاز به قبل از ورود رزرو.

مهمانان نیز تشویق خواهد به بررسی Legoland صفحه وب و رسانه های اجتماعی بلافاصله قبل از خروج از پارک ، هنگامی که در داخل پارک همه فروشندگان را قبول تنها اعتباری و یا کارت اعتباری پرداخت بدون پول نقد.

اگر دولت تصویب ژوئن 1, باز آن را علامت 77 روز پس از Legoland بسته جکسون گفت.

مدیر کل اظهار داشت: whimsically که جلسه کمیسیون بود و تنها مهم ترین رویداد جکسون حضور داشتند روز چهارشنبه پس زودتر گردشگری میزگرد در اورلاندو به میزبانی DeSantis و معاون رئیس جمهور مایک پنس.

"اینجا جایی است که من خودم را," او گفت:. "به عنوان قدرتمند به عنوان معاون رئیس جمهور است دست Legoland Florida را بازگشایی نیست در دست خود را. این تصمیم در جریان است باید به شهرستان وینتر هیون کمیسیون و شهردار Dantzler."

کوین Bouffard را می توان در رسید kevin.bouffard@theledger.com یا در 863-802-7591.

مشاهده این عکس ها بیش از حد: دیزنی چشمه باز می شود در فلوریدا پس از coronavirus بسته شدن



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن