ما همیشه رفتن به سینما دوباره ؟ و اسکار حتی اتفاق می افتد ؟ ما باید پاسخ

برایان Truitt ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 3:31 PM EDT 28 مه سال 2020در تعجبم که زن است حلق آویز کردن در

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

در تعجبم که زن است حلق آویز کردن در Doritos, کیسه, تمسخر طرفداران فیلم.

درست در کنار به تصویر Gal Gadot است یادآوری است که بسیار پیش بینی قهرمان عاقبت "Wonder Woman سال 1984" است که در تئاتر ژوئن 5. و یا حداقل آن خواهد بود اگر coronavirus تا به حال اتفاق افتاده است, بسته شدن تئاتر در سراسر کشور و هل دادن انتشار این فیلم بازگشت به ماه اوت است. اما هر روز با آوردن بیشتر COVID-19 موارد و مرگ و میر علاقمندان به سینما را به تعجب می کنم اگر آنها منتظر حتی طولانی تر است.

"این خنده دار است برای دیدن تمام این فیلم های پرفروش است که معمولا رسیدن ما به اهداف و Walmarts و تمام محصولات است که ما می دانیم و عشق هنوز هم گچ بری با تاریخ می گوید:" جف باک ارشد, box-office, تحلیلگر غرفه روابط. "آنها فقط به ما دروغ در حال حاضر."

تئاتر جنگ: شاهوار می پیوندد AMC در امتناع جهانی فیلم بیش از 'Trolls تور جهانی' جریان های موفقیت

ماندن از هم جدا با هم: یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس

در غیر بیماری همه گیر جهانی, مارول "بیوه سیاه" خواهد بود چند هفته به آن تئاتر اجرا و شاید حتی پاره کردن دفتر جعبه در حال حاضر – در عوض اسکارلت جوهانسون prequel است ورود Nov. 6 هر چند هر چیزی امکان پذیر است با این صنعت در هوا و به ظاهر در حال تکامل در برابر چشمان ما. استودیو منتقل کرده اند تقریبا تمام فیلم های خود را به بعد از این سال و یا به 2021. دیگران را نقل مکان کرد به جریان نه بدون جنجال: متحرک عاقبت "عضو شورای نظارت مدت تور جهانی" ساخته شده بیش از 100 میلیون دلار با یک دیجیتال-تنها اولین که موجب یک جنگ سرد بین جهانی و تئاتر زنجیر.

به طوری که می تواند طرفداران انتظار برای دیدن مورد علاقه خود را در تئاتر دوباره ؟ باک و دیگر کارشناسان پاسخ به چند سوال در مورد آینده نامشخص از moviegoing:

تابستان است که فیلم فصل لغو شود ؟

تقریبا هر چند سه فیلم های با مشخصات بالا هنوز ایستاده در تقویم: کریستوفر نولان را هیجان انگیز "تنت" (17 جولای) دیزنی live-action "مولان" (جولای 24) و "Wonder Woman 1984" (Aug. 14).

"این خوب راستش که آنها را خارج وجود دارد زیرا هر کسی که دوست دارد فیلم ها به خصوص فیلم های پرفروش در فصل تابستان می تواند هنوز هم نگاه به آن و با روشنایی ضعیف تابیدن از امید" باک می گوید.

سخت واقعیت این است که حتی اگر به اندازه کافی تئاتر باز در چند ماه آینده وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که جمعیت را نشان می دهد یا این که امتیازات خواهد بود عامل در شیب کامل "و این تنها راهی است که تئاتر در واقع در حال رفتن به پرداخت" باک می گوید. نه به ذکر است که هنوز نامشخص دستورالعمل برای نگه داشتن مردم در امن و سالم در حالی که خوردن آنها Goobers.

"مگر در نیویورک و لس آنجلس در واقع باز (تابستان امسال) – و آن است که فقط ظاهری بیشتر و بیشتر غیر ممکن است که ما – به هیچ وجه یک استودیو در حال رفتن به باز کردن یک فیلم به خصوص tentpole," او می گوید. "علم و آموزش و پرورش را نمی خواهد اجازه می دهد برای آن است."

خواهد multiplexes تا کنون بازگشایی?

"وجود دارد هیچ سوال در ذهن من" است که تئاتر خواهد بود در کسب و کار یک روز می گوید: پل Dergarabedian ارشد رسانه های تحلیلگر کام اسکور. "این فقط ممکن است نگاه کمی متفاوت است."

در حال حاضر تئاتر در برخی از ایالت ها دوباره باز شده اند مانند Santikos سرگرمی های زنجیره ای در تگزاس با ورود غربالگری برای COVID-19 علائم اجتماعی فاصله صندلی و محدود سازش است. به گفته های اخیر EDO "سینما و اجتماعی فاصله" مطالعه 75% از افراد مورد مطالعه تا حدودی و یا بسیار به احتمال زیاد برای بازگشت به تئاتر در ماه جولای – زمانی که "شعار" "مولان" و راسل کرو, هیجان انگیز "Unhinged" مجموعه وارد – اگر اقدامات ایمنی در محل هستند.

Dergarabedian نیز پیش بینی تئاتر با استفاده از برنامه های وفاداری و بلیط با تخفیف به مخاطبان بازگشت. "هر کسب و کار در حال رفتن به در همان قایق در تلاش برای انجام آن است."

برخی از تغییر اجتناب ناپذیر است با توجه به اینکه فروش بلیط سرانه باید به کاهش بوده است برای سال های طولانی قبل از همه گیر باک می گوید. "در شرایط که در آن ما در حال رهبری و چه مدت آن را به عقب بر گردیم به نه فقط راه اندازی مجدد اما بازسازی تئاتر موتور آن می تواند سال ها قبل از همه در همان صفحه (و) مردم احساس راحت است."

هنگامی که مخاطبان بازگشت ؟

Uproxx ارشد, سرگرمی, نویسنده مایک رایان پیش بینی مردم خواهد خود را به گوش حکام در مورد زمانی که همه چیز خوب است "این که آیا آن را دقیق است یا نه."

هنوز هم او می گوید: "تا زمانی که وجود دارد یک واکسن یا ما فوق العاده خوش شانس و آن را یک ویروس فصلی و فقط یک روز از دست می دهد قدرت خود را, من می خواهم به پیشنهاد آن است که امن نیست. من می توانم به یاد داشته باشید ده ها بار من نشسته است در یک تئاتر و کسی که با یک سرفه نشسته بود در مجاورت و سپس چند روز بعد از من هم که همان سرفه. Call me crazy اما خطر زندگی خود را برای دیدن 'برج جوزا مرد در یک تئاتر به نظر نمی رسد مانند خردمندترین انتخاب است."

در حالی که باک فکر می کند که اکثر علاقمندان به سینما خواهد شد صبر کنید و ببینید رویکرد به جای عجله پشت Dergarabedian می گوید: "مردم گرسنه هستند" برای بازگشت به سینما. او با اشاره به های اخیر تجدید حیات در رانندگی-در تئاتر به عنوان طرفداران فیلم "پیدا کردن یک راه در اطراف این مشکل برای رسیدن به جامعه بزرگ صفحه نمایش تجربه است."

به علاوه یک بیش از حد بسته بندی شده وارد زمین در سال آینده "2021 می تواند یک گشت سال برای صنعت – با این نکته که مردم احساس امن و مطمئن است."

خواهد همه چیز را انتشار به طور همزمان در جریان?

با موفقیت "عضو شورای نظارت مدت تور جهانی" باک می گوید: "بحث باید به رفتن در حال حاضر" در استودیو در مورد انتشار در آینده فیلم های دیجیتالی و یا کاهش تئاتر به دیجیتال پنجره از ماه به ماه. "جریان است یک گزینه برای آنها و آنها را به مخاطبان اسیر مانند ما هرگز قبل از دیده می شود."

در حالی که هیچ فیلم پرفروش رفته است مستقیم به ویدئو در تقاضا ممکن است تبدیل به یک امکان دیگر COVID-19 می پوشد ، وحشت عاقبت "یک محل آرام بخش دوم" (برنامه ریزی شده برای انتشار هفت. 4) می تواند یک مدعی بالا پس از آن "لزوما نیاز به دیده می شود بر روی صفحه نمایش بزرگ" باک می گوید. "شکی نیست که وجود دارد خواهد بود یک ضربه عظیم."

و اگر "شعار" "Wonder Woman" و یا "مولان" باز می شود در زمان باک می افزاید: "من تضمین کند (استودیو) را طرح و از آن خواهد شد برقرار حق دور اگر مخاطبان نشان ندهید چون آنها ترس یا نگرانی و یا فقط احساس نمی راحت است. شاید هفته بعد آنها انتشار آن در VOD. که برای رفتن به ایمنی خود را خالص رفتن به جلو است."

خواهد اسکار در واقع اتفاق می افتد در سال 2021?

"هنگامی که" پسران بد برای زندگی "برنده جایزه بهترین تصویر آن را برای رفتن به عجیب و غریب" باک با خنده می گوید. "این است که رفتن به عجیب ترین چیز است."

رایان می گوید: "مطمئن" جوایز اسکار برگزار خواهد شد "اما در ماه مارس آینده چه کسی می داند که دنيا چه شکلی خواهد بود ؟ اسکار می تواند به حالت عادی بازگشت. یا آن را می تواند چیزی است که شبیه به آنچه در پیش نویس NFL شبیه" با همه درگیر شرکت در تقریبا.

چرا که اسکار را تغییر داده اند واجد شرایط بودن قوانین اجازه می دهد تا برای به جریان-تنها فیلم در این سال "آن خواهد بود جالب است که بزرگترین فیلم اسکار فصل فقط شروع به نشان دادن تا در آیتونز" رایان می گوید. "و این اتفاق خواهد افتاد چون من وعده Netflix هنوز هم آزادی تمام اعتبار آن فیلم پس از استودیوهای دیگر نیست فقط رفتن به اجازه دهید آنها را رایگان نرم افزار در آن است."

اما آن کار می کند Dergarabedian می گوید: "هر کس می داند تمام این سال به یک ستاره در کنار آن این که آیا آن جعبه اعداد یا جوایز نامزد و چه کسانی انجام می شود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن