خواهد سنت لوسی مارتین دانش آموزان رفتن به مدرسه این سقوط ؟ شاید آنها نیاز به | گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:02 PM EDT Jul 2, 2020بزرگ هفته آینده برای مدرسه بچه ها و پدر

توسط ABTINNEWS در 12 تیر 1399

نظر

بزرگ هفته آینده برای مدرسه بچه ها و پدر و مادر خود را.

و این می تواند ایجاد یا شکستن زمان برای هر دو این خانواده و مدرسه محلی مناطق خود را دارند.

روز چهارشنبه سنت لوسی شهرستان سرپرست مدارس Wayne گنت است انتظار می رود به ارائه طرح خود را برای ترم پاییز به هیئت مدیره مدرسه. شده است وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی در مورد آنچه که برنامه ریزی را به دنبال دارد هر چند آنلاین پچ پچ نشان می دهد, آن می تواند تا حدودی شبیه به طرح پرده برداری توسط Indian River County مدارس در اواخر ماه گذشته: کودکان و نوجوانان/پدر و مادر ممکن است این گزینه از بودن در کلاس درس و یا ماندن در منزل و آموزش آنلاین. به علاوه ماسک, اجتماعی, فاصله, درجه حرارت چک و بیشتر.

که همان روز مارتین کانتی هیئت مدیره مدرسه است که انتظار می رود به بحث در مورد بازگشایی مدارس شهرستان. دوباره, هیچ کلمه ای در مورد آنچه که ممکن است شامل هر چند احتمالا آن را شامل برخی از مرتب کردن بر اساس در فرد آموزش.

آن بهتر بود.

بیشتر: Indian River مدارس ارائه پدر و مادر سه گزینه در این پاییز

بیشتر: چه خواهد شد تاثیر COVID-19 بود در آموزش و پرورش ؟ | دیدگاه ما

من نمی خواهم که برای آمدن به عنوان تهدید. اما رک و پوست کنده به من نوشته ام قبل از من به طور کامل جریان آنلاین "آموزش از راه دور" مجبور بر دو در سن مدرسه بچه ها در اوایل سال جاری پس از COVID-19 لگد آنها را به بیرون از مربوطه خود را در کلاس های درس.

که بدون دست کشیدن بر معلمان خود و یا Martin County School District که — همانطور که گفت می رود — شدند مونتاژ این هواپیما به عنوان آنها پرواز آن است. اما آموزش از راه دور فقط کار نمی کند برای ما; من 10 ساله و پسر به طور خاص باید در یک کلاس درس با معلم جلو فرماندهی و توجه خود را احاطه شده توسط همسالان خود.

که به سختی برخی تنها احساسات.

در اواخر ماه گذشته آکادمی اطفال آمریکا بیرون آمد با یک بیانیه قوی در حمایت از آوردن بچه ها به کلاس درس که در آن است که می توان با خیال راحت.

مدارس اساسی "برای کودک و نوجوان توسعه و رفاه" به پزشکان اظهار داشت; از راه دور, یادگیری, مقابل, می تواند در یادگیری از دست دادن و انزوای اجتماعی. که در نوبه خود می تواند منجر به مشکلات روحی و روانی از دست دادن فعالیت فیزیکی حتی ناامنی غذایی.

"سیاست به کاهش گسترش COVID-19 در مدارس باید متعادل با مضرات شناخته شده برای کودکان و نوجوانان, خانواده و جامعه با نگه داشتن کودکان در خانه" خواندن بیانیه ای.

که بسیار قدرتمند است و من برخی از محلی رهبران مدرسه در حال تحمل آن را در ذهن آنها به عنوان قطعه با هم برنامه ریزی برای سقوط.

در همان زمان, من نگران هستم اخیر سنبله در COVID-19 نفر در سراسر کشور است که به هر کس درگیر سرد ،

منظورم این است که من عملا پریدم از روی صندلی من و تشویق زمانی که من خواندن Indian River County schools خواهد به پدر و مادر انتخاب بین فرد در یادگیری آنلاین یادگیری و یا ترکیبی از این دو قرار می گیرند. این پیشنهاد شاید مارتین مدارس شهرستان را به دنبال کت و شلوار; بچه ها من می تواند رفتن به مدرسه.

و هر آنچه که خطر درگیر است که ما آن را قبول کند چرا که بچه های من در آموزش و پرورش است که مهم است.

در حال حاضر هر چند خطر بالا به نظر می رسد. و من از ترس است که ممکن است وادار رهبران مدرسه به مقیاس جاه طلبی های خود را.

قطعا وجود دارد خواهید بود به فشار وجود دارد در حال حاضر است — به عقب راندن شروع سال تحصیلی. و اگر سنبله در موارد و بستری شدن در بیمارستان همچنان ادامه دارد من گمان می کنم بیشتر و بیشتر پدر و مادر خواهد بود و تمایلی به فرستادن بچه های خود را به کلاس درس; من گمان می کنم بیشتر معلمان و کارکنان نمی خواهید به بازگشت به مدرسه.

وجود خواهد داشت و فشار را فقط به آن را تمام انجام دیجیتالی بازگشت به آموزش مجازی فقط برای ترم اول. که می تواند کشیدن به ترم دوم. که — بسته — پس از آن می تواند کشیدن حتی طولانی تر است.

و اگر که اتفاق می افتد اگر پدر و مادر هستند گفت: "ما در حال رفتن به آن را انجام دهد همه آنلاین من گمان می کنم بسیاری از پدر و مادر آغاز خواهد شد به دنبال در گزینه های خود را.

زیرا در حالی که من شک دارم — امید ؟ — محلی مدارس' آموزش از راه دور برنامه ریزی برای سقوط خواهد بود راه قوی تر از آنها در بهار گذشته این همه هنوز هم نسبتا جدید به ما محلی شهرستان مدارس. آنها هنوز هم به اندازه کافی برای رفتن به مونتاژ این هواپیما به عنوان آنها پرواز آن است.

دیگران بسیار دورتر پایین است که جاده آن را نمیفهمد اند در حال حاضر.

من 13 سال است که مصرف pre-algebra تابستان امسال در فلوریدا مدرسه مجازی. آن بوده است به چالش کشیدن اما او واقعا یادگیری مواد معلم بوده است فوق العاده در مورد رسیدن به او — و من — و مطمئن شوید که همه چیز کار می کند.

آن است. من تحت تاثیر قرار.

و بنابراین در پشت ذهن من من فکر می کنم: خوب نگاه کنید اگر بچه های من که به صورت آنلاین در این پاییز شاید آنها بهتر وجود دارد و نه در اینجا.

من نمی دانم که ما می کشیدن ماشه. اما اگر بیش از حد بسیاری از والدین از انجام آن می تواند یک مشکل بزرگ برای ما محلی شهرستان مدارس.

سابق Martin County School عضو هیئت مدیره تینا McSoley تا به حال یک Facebook پست در مورد این موضوع در هفته گذشته. "اگر برخی از آنها با توجه به رفتن به یک مدرسه مجازی تنظیم اما یکی را انتخاب کنید که ارائه شده است توسط Martin County Schools سپس کودک را تخصیص با رفتن آنها خواهد شد," او نوشت.

بودجه به شرح زیر است. معنی کمتر بودجه برای مارتین مدارس شهرستان. که او نوشت: می تواند به معنای اخراج کاهش به حیاتی در برنامه های مدرسه.

و اگر اتفاق می افتد که او گفت: در آن زمان همه گیر در نهایت می میرد و مردم می خواهند بچه های خود را به بازگشت به شهرستان مارتین مدارس "آنچه که وجود دارد خواهد بود برای بازگشت به?"

من نقطه. من یکی از حامیان بزرگ محلی آموزش و پرورش است. اما من هم یک پدر و نفع آموزش و پرورش محلی است که کودکان و نوجوانان می تواند با دوستان خود زندگی می کنند که به صورت محلی. من می تواند نقش داشته باشد; من می توانید به من از داوطلب می تواند آن را به یک جای بهتر.

اگر ما در حال انجام آن همه آنلاین, بسیاری از مزایای آن تبخیر شود. و سپس آن را تبدیل به یک زمخت محاسبه; کدام برنامه بهتر است ؟

بنابراین آموزش و پرورش محلی رهبران نیاز به نوعی نخ سوزن در اینجا. ایمنی باید پارامونت; اما اگر "ایمنی" پشت بیش از حد بسیاری از والدین به گوشه ای که در آن آنها را که زمخت محاسبه آن را یک ضربه بزرگ به این پایه و اساس خیلی از محلی آموزش و پرورش است.

چرا که من به شما بگویم — من نگران بچه ها من رفتن به کلاس درس.

اما من نگرانی بیشتر در مورد آنچه اتفاق می افتد به آنها را اگر آنها نمی.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب