را در شمال بيمارستانهای دولتی آماده می شود ممکن است افزایش coronavirus موارد ؟

مت Brannon با مامانش, رکورد افکن و ناتالی هانسون چیکو شرکت-ثبت منتشر شده 11:00 AM EDT May 19, 2020یادداشت سردب

توسط ABTINNEWS در 31 فروردین 1399

یادداشت سردبیر — ضبط افکن و چیکو شرکت-ثبت پیوست نیروهای این گزارش در مورد چگونه شمالی بیمارستان های دولتی در حال مدیریت آماده سازی برای یک ممکن است موج COVID-19 بيمار.

به کروناویروس در ادامه گسترش آن در ایالت کالیفرنیا و بیمارستان در حال کار برای اطمینان از آنها می تواند رسیدگی به هر گونه پتانسیل افزایش موارد است.

Shasta County دو بيمارستان اصلی مجاز برای ترکیب 493 تخت و آنها در حال حاضر به طور موقت pop-up بیمارستان به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه. مدیران بیمارستان می گویند بسیار پرطرفدار هواکش باید یک مشکل نیست.

شاستا مرکز پزشکی منطقه ای ارشد پرستاری افسر علامت Mitchelson گفت: در پایان ماه مارس بیمارستان خود را در حدود 50 هواکش — بیش از آنچه در آن به طور معمول نیاز به صورت روزانه.

"اگر وجود دارد یک افزایش عمده با مردم نیاز به تهویه شود ما بیش از برای آن آماده" Mitchelson گفت.

والترز: Gavin Newsom تابیده است. اما چه خواهد شد در آینده به ارمغان بیاورد ؟

Kenneth لوقا رحمت پزشکی مدیر مرکز امنیت و مدیریت اضطراری گفت: رحمت مقدار زیادی از هواکش استفاده می شود که در این بیمارستان روزانه و نگه می دارد "کاملا چند" فاجعه هواکش تا 70 نفر است.

به عنوان یک احتیاط گارد ملی آمد به ردینگ در این ماه به راه اندازی فدرال زمینه پزشکی ایستگاه در داخل ردینگ مدنی سالن. در صورت نیاز کمتر بیمار بیماران بیمارستان منتقل خواهد شد وجود دارد در حالی که جدی تر COVID-19 بيمار خواهد بود برای مراقبت به طور منظم در بیمارستان.

"اگر ما به این افزایش ... ما در حال رفتن به می خواهید به عنوان بسیاری از کمتر بحرانی بیماران به خارج از بیمارستان که ممکن است" رحمت را افسر ارشد عامل رابرت Folden گفت.

اگر اجتماعی فاصله ماندن در خانه و دیگر اقدامات پیشگیری بلافاصله متوقف امروز Shasta County می تواند رسیدن به یک برآورد اوج 1,651 بستری شدن در بیمارستان در 18 مه با توجه به این ویروس با توجه به یک مدل آماری نشان داده شده جمعه توسط Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

اما اگر ساکنان تا به حال از سه ماه بیشتر از سهل انگاری stay-at-home الزامات مدل برآورد اوج می رسند جولای 1 با 608 بستری شدن در بیمارستان. حتی سختگیرانه تر stay-at-home الزامات مورد نیاز برای سه ماه نگه دارید که در اطراف قله حدود 16 بستری شدن در بیمارستان با توجه به مدل.

به عنوان جمعه شهرستان شاستا تعداد COVID-19 مورد بود در 26.

نظر: با قرار وثیقه و COVID-19 همه گیر

"ما شاهد تعداد ما درست کردن. ما امیدواریم که در ادامه گفت: دکتر کارن Ramstrom بهداشت عمومی افسر در بخش سلامت و خدمات انسانی سازمان است.

رحمت مرکز پزشکی مجوز برای 267 تخت (33 واحد مراقبت های ویژه تخت) و شستا مرکز پزشکی منطقه ای است که مجوز برای 226 تخت (37 تخت ICU). در حالی که نه می تواند به کنترل زمانی که اوج می آید آنها می توانید مراحل برای به حداقل رساندن عواقب ناشی از افزایش.

در مارس 19, هر دو بیمارستان اعلام کرد یک بازدید کننده برای هر بیمار محدودیت در ملاقات است. هفته بعد آنها گفت: ملاقات خواهد دیگر اجازه داده می شود به جز در موارد نادر مانند پایان زندگی ،

شاستا مرکز پزشکی منطقه ای

در شاستا منطقه ای مدیران را محدود عمل جراحی تنها به "اورژانس" موارد (مانند جراحی قلب) ترک اتاق بیشتر در این مرکز امکان پذیر است COVID-19 بيمار با توجه به Lynnann پرورش و ارتباطات و مدیر بیمارستان.

از نظر نیروی کار پرورش گفت: بیمارستان در حال ایجاد یک داوطلب کار استخر واجد شرایط مراقبت های بهداشتی حرفه ای (کسانی که با فعال مجوز بهداشت-مراقبت از بازنشستگان و مراقبت از سلامت دانش آموزان) که می تواند پشتیبانی بیمارستان عملیات در طول یک ممکن است فوران بیماران.

پرورش همچنین گفت: بیمارستان غربالگری کارکنان برای علائم و همچنان به نظارت بر عرضه آن از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

پیشتر در ماه آوریل یک پرستار در شستا منطقه ای گفت: پرستاران مجبور به "عقب راندن" با مدیران بیمارستان به اندازه کافی تجهیزات حفاظتی مانند ماسک و ماسک.

زنده COVID-19 کمک: کمک های مالی به سازمان های غیر انتفاعی برای کمک coronavirus

پرورش همچنین گفت که اگر بیش از حد بسیاری از کارکنان بیمار, بیمارستان خواهد تکیه بر شرکت مادر نخست خدمات بهداشت و درمان به ارسال نسخه پشتیبان تهیه.

رحمت مرکز پزشکی

رحمت تعیین شدت بیماری عفونی مرکز ارزیابی و بیمارستان مدیران گفت: از آن شده است بازدید کنندگان غربالگری و انجام آموزش با کارکنان خود را از اوایل ماه مارس.

بیمارستان نیز به حالت تعلیق در اعمال جراحی الکتیو.

"ما برنامه ریزی شده اند به صورت بالقوه خروش و ما در حال آماده" آلیسون Hendrickson, مدیر روابط رسانه ای برای بیمارستان نوشت: در یک ایمیل. "ما باید لوازم و تجهیزات مورد نیاز مردم برای مراقبت از بیماران ما."

Hendrickson گفت: این بیمارستان تجهیزات مانیتورینگ روزانه است و به دنبال و در انتظار ورود اضافی لوازم ایمنی. رحمت به تازگی دریافت حمل و نقل COVID-19 کیت های آزمایش که مقامات گفت: در حال "تغییر بازی" به دلیل سریع یک ساعته زمان چرخش برای نتایج.

"ما در حال کار سخت برای اطمینان حاصل شود کارکنان ما نه تنها آگاه و آموزش دیده ما PPE پروتکل اما همچنین که ما تسهیلات رهبری در پاسخ به کارکنان ما به سرعت باید از آنها باید سؤال یا افکار" او نوشت: در ایمیل.

یک پرستار در رحمت گفت: به تازگی کارگران اغلب به استفاده مجدد از ماسک برای حفظ آنها چیزی به او گفت: نمی توان اجازه داد تحت شرایط عادی است.

وقتی که می آید به مدیریت گسترش Hendrickson گفت: کارکنان بیمارستان شناسایی کرده است بخش هایی از این تاسیسات که در آن آنها می تواند قرار داده و آلوده به بیماران برای اجتناب از قرار گرفتن در معرض به طور کلی جمعیت از بیماران. آنها همچنین جدا کردن اتاق اورژانس بیماران است که نشان می دهد نشانه هایی از مسائل تنفسی.

توجه به سلامت کارگران: این آماده به کار در بیمارستان در ردینگ می خواهد شما

برای کارگران بیمارستان غربالگری کارکنان با تب و علائم چک. آن نیز به تازگی ایجاد سلامتی و تابآوری کمیته برای دیدار با کارکنان خود نیازهای عاطفی با توجه به Hendrickson.

فدرال پزشکی ایستگاه در ردینگ

قابل رویت ترین گام برای کاهش بار در بيمارستان استقرار یک زمینه پزشکی ایستگاه در داخل ردینگ مدنی. سرگرمی تسهیلات در حال حاضر اندود شده با 125 تخت و آماده برای بیمارانی که بدحال تا مریض تر بیماران درمان می شوند و در رحمت یا شستا منطقه ای.

وجود دارد هیچ برنامه فوری برای فعال کردن زمینه ایستگاه به دلیل ردینگ بيمارستانهای تحت ظرفیت با توجه به مقامات شهرستان.

در اطراف مارس 27 ردینگ بیمارستان شد حدود 60% کامل با توجه به Donnell Ewert مدیر Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان است.

Butte County آماده

Butte County, بیمارستان, آیا ظرفیت بالا و یا پایین تهیه شده است ممکن است برای پیش بینی افزایش COVID-19 بيمار — حتی اگر آن نامشخص است هر روز زمانی که موج را یا چگونه بزرگ آن خواهد بود.

و چگونه بزرگ آن خواهد بود بستگی دارد تا حد زیادی بر اساس چگونه به خوبی شهروندان همچنان به دنبال اجتماعی فاصله ماندن در خانه و اقدامات پیشگیری از کارشناسان به توافق برسند.

برای مثال اگر هر یک از این اقدامات متوقف شده امروز, Butte County می تواند رسیدن به یک برآورد اوج 2,114 بستری شدن در بیمارستان, on May 22 با توجه به این ویروس با توجه به یک مدل آماری تهیه شده توسط Covid عمل در حال حاضر یکی از همان شستا مقامات اطلاع عموم.

Shasta County سرپرستان: هیچ محدودیتی برای ماهیگیری اما out-of-towners موضوع

اما اگر ساکنان تا به حال از سه ماه بیشتر از سهل انگاری stay-at-home الزامات مدل برآورد اوج می رسند جولای 9 با 758 بستری شدن در بیمارستان. حتی سختگیرانه تر stay-در-خانه مورد نیاز را که در اطراف قله حدود هشت بستری شدن در بیمارستان با توجه به مدل.

در هر سناریو بیمارستان های محلی می گویند که آنها در حال آماده اخیر کمبود موارد جدید در Butte County (16 در مجموع به عنوان جمعه تنها شش که فعال باقی می ماند) نشانه خوبی است.

Enloe توضیح می دهد استراتژی

Enloe مرکز پزشکی مدیر عامل مایک Wiltermood و گفت: این بیمارستان در حال حاضر به تعویق افتاد اعمال جراحی الکتیو و دیگر غیر-روش اورژانس به عنوان توصیه شده توسط مراکز مدیکر و مدیکید خدمات.

با وجود کمبود آزمایشگاه تست کیت در سراسر جهان هر دو Enloe و آسیب شناسی علوم پزشکی گروه در حال حاضر قادر به ارائه محدود بر روی سایت تست شده است.

Enloe را طرح احتمالی برای انتقال بیماران در محل با همسایه بیمارستان. علاوه بر این مرکز پزشکی را پیش بینی های محاسبه شده در همکاری با Butte County بهداشت عمومی "نشان می دهد که پیش بینی افزایش COVID 19 نفر خواهد نه رسیدن به سطح تجربه کردیم و در اردوگاه آتش" Wiltermood گفت.

"ما قادر به پاسخگویی به نیازهای جامعه ما در آن زمان و اعتماد به نفس در توانایی ما برای دیدار با آنها را در حال حاضر" Wiltermood گفت.

زمینه های پزشکی ایستگاه نیز راه اندازی شد در Enloe را مرکز توانبخشی.

ویدئو: سازمان دیده بان COVID-19 آزمایشگاه تست

"FMS اضافی را فراهم می کند 125 تخت در این رویداد ظرفیت اضافی مورد نیاز است با توجه به COVID-19."

بیمارستان 298-تخت مراقبت حاد ظرفیت گسترش یافته است که با 62 تخت به تازگی نقل مکان از مرکز نوتوانی.

"این تخت اضافی در پردیس اصلی ما و همچنین به عنوان فرصت برای فعال کردن FMS ما در مرکز توانبخشی باید ما را قادر به رسیدگی به پیش بینی افزایش در بوت-سیلور باو شهرستان و همچنین بخش هایی از کشورهای همسایه," Wiltermood گفت.

استفاده موجود در سیستم های ارتباطی و بیمارستان در سراسر منطقه به طور منظم به همکاری به طور موثر مدیریت ظرفیت بر اساس بیمار حدت.

Gridley آماده اوایل

نیاز به آماده شدن برای موج با همکاری با دیگر بیمارستان های منطقه روشن است در شهرهای کوچکتر مانند Gridley. باغ بیمارستان کوچک بحرانی دسترسی به بیمارستان بدون ICU و نه بسیاری از اعمال جراحی انجام می شود. روش انتخابی شده اند را در خود نگه دارد در حال حاضر.

"ما باید همه چیز را تغییر داد از جمله چگونه سرپایی فرآیندهای کار" اتاق اورژانس مدیر پزشکی دکتر لوسی داگلاس گفت. "وجود دارد هیچ بازدید کننده مجاز به محافظت از بازدید ما. اگر آنها نیاز به کمک و یا یک مترجم استثنا وجود دارد اما ما سعی می کنیم برای محافظت از هر کس با نگه داشتن آنها را از بیمارستان به عنوان آنجا که ممکن است."

علاوه بر این جایگزین برنامه ریزی انجام شده برای به حداکثر رساندن کارکنان و پرستاری در دسترس بودن "برای موج ما پیش بینی در اواخر آوریل آغاز ممکن است," او گفت:.

که اوج هر چند که "به طور مداوم در حال حرکت هدف" داگلاس گفت.

بیمارستان نگرانی اصلی هستند برای ایجاد ظرفیت تخت و سهام تا در منابع, مدیر عامل شرکت استیو استارک گفت.

کروناویروس در شمال کشور: رحمت جدید سریع COVID-19 تست کیت ها "بازی تعویض'

"ما می شنویم ما 1-2 هفته پشت جنوب کالیفرنیا موج هفت تا 15 روز احتمالا او گفت:" در 9 آوریل. "من خوشحالم که ما در دولت تصویب سفارش زودتر از برخی متحده است. آن را به کمک به صاف منحنی در کالیفرنیا است."

در صورت افزایش این بیمارستان می تواند با استفاده از آن چادر در فضای باز به عنوان یک سرریز محل برای چهار تا پنج بیماران در صورت نیاز و فعال خواهد یک بال از 15 تخت اضافی, او گفت:. بیمارستان باید آماده برای Enloe و اوروویل به طور کامل و قادر به پذیرش سرریز بیماران از Gridley کامل گفت.

"این واقعا خبر خوبی است که مردم به ماندن در خانه و کمک به کاهش تقاضا" داگلاس اضافه شده است. "این (یک بیمار افزایش است) هنوز هم اتفاق می افتد اما ما شاهد کمتر در یک زمان در بهترین راه ممکن است.

"من می دانم که آن را برای رفتن به خسته کننده باشد. اما من واقعا احساس می کنم به شدت که ما در حال آماده سازی."

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.

ناتالی هانسون پوشش شهر چیکو, سالمندان و به طور کلی تکالیف برای چیکو شرکت-ثبت. او نوشته شده و ویرایش شده برای نشریات متعدد از جمله اوریون در چیکو دولت است و تحصیل در رشته روزنامه نگاری و روابط بین المللی. او پرشور در مورد دانش آموز, روزنامه نگاری, پوشش جامعه و قهوه با کیفیت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب