خواهد IRCSO گشت شهرستان سواحل زمانی که آنها دوباره باز روز سه شنبه? 'کاملا' کلانتر می گوید

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:54 PM EDT Apr 24, 2020INDIAN RIVER COUNTY — فقط یک هفته پیش,

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — فقط یک هفته پیش, Indian River County, مقامات گفت هیچ برنامه ای برای دوباره باز county امکانات در تلاش برای کمک به جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

"من می دانم که هر کس مشتاق است برای قرار دادن این رویداد پشت سر ما" شهرستان مدیر جیسون براون گفت: در یک بعد از ظهر در کنفرانس خبری هفت روز پیش "اما ما نیاز به مطمئن شوید که ما در پایان قوی است."

اما در روز جمعه با توجه به "درست کردن" از COVID-19 موارد قهوه ای اعلام کرد یک طرح جدید برای شهرستان امکانات: عمومی, ساحل, نقاط دسترسی را دوباره باز روز سه شنبه و پس از بازگشایی Sandridge باشگاه گلف ممکن است 1.

"ما در حال رفتن به ببینید که چگونه از آن می رود" براون گفت: "ما در حال انجام این کار در یک هفته اول به طوری که ما در حال امیدوار است که ما باید باز خوب تجربه برای همه است."

قهوه ای اضافه شده است که در این شهرستان باید اجازه دهید آن گارد را در نبرد برای جلوگیری از گسترش ویروس.

بیشتر: 'خوزه یک معجزه است': St. Lucie ESE دانشجو از بیمارستان مرخص شد و پس از نبرد با COVID-19

در طول روز جمعه هفته COVID-19 کنفرانس مطبوعاتی در بخش اورژانس مرکز عملیات اجرای قانون پیوست شهرستان و مقامات بهداشتی را برای ریختن به نور در countywide پاسخ به این ویروس.

Indian River County Sheriff Leigh Loar گفت: نمایندگان را "مطلقا" توان گشت زنی در سواحل برای اطمینان از ساحل را برانگیخت در حال پیوستن به اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و اجتناب از گروه های بزرگ. نیز وجود خواهد داشت county سفیران در ساحل یادآوری هر کس را به عهده Loar گفت.

"ما آماده برای به اجرا درآوردن" Loar گفت. "اما دوباره ماموریت ما این است که به آموزش و اطلاع رسانی قبل از هر نوع اجرای."

Loar نیز وجود دارد گفت: هیچ تایید موارد مثبت COVID-19 در رودخانه هند زندان شهرستان است.

میراندا فروشنده دوره گرد وجار زن این شهرستان افسر بهداشت تایید چهار شهرستان را پنج COVID-19 مرگ و میر مرتبط با تسهیلات زندگی کمک Harborchase از ساحل Vero.

وزارت بهداشت گزارش تسهیلات در 4150 رودخانه هند بلوار همچنین به هفت مورد از این ویروس فروشنده دوره گرد وجار زن گفت. این گروه به طور مداوم در ارتباط با کمک امکانات زندگی در وضعیت ساکنان خود, فروشنده دوره گرد وجار زن اضافه شده است.

"همواره ما را به خانه های سالمندان و ما به کمک امکانات زندگی گزارش آن دسته از ساکنان که ممکن است علائم" فروشنده دوره گرد وجار زن گفت. "بنابراین ما در حال پیگیری است که در سراسر هیئت مدیره."

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن