چرا کیپ کرال صرف $800 K به قطع بیش از 100 مادر بریده بریده درختان کاج? ما در بر داشت.

امی بنت ویلیامز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 24, 2020یک روز وجود دارد درخت

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

یک روز وجود دارد درختان قد بلند و بریده بریده سنبه بومی فلوریدا و مادری که سایه انسان پاک سازی هوا و پناهگاه حیوانات.

روز بعد وجود دارد کنده و خاک اره.

بیش از 100 بزرگسالان جنوب فلوریدا بریده بریده سنبه همراه کیپ مرجان را Hancock پل پارک وی حذف شده در این ماه در حال انجام 800.000 دلار ميانه-بازسازی پروژه های که کشیده خشم و ترس از درخت طرفداران در داخل و خارج از شهر است.

کیپ کرال مقامات می گویند مادها را برآورده نمی فلوریدا بخش حمل و نقل با استانداردهای ایمنی بنابراین درختان به حال برای رفتن به یک بار کار خود را آغاز کرده بود.

"ما در حال تلاش برای صرفه جویی در زندگی در اینجا ...(می کردند) از انطباق برای زمان بسیار طولانی گفت:" بیل کوربت این شهر ترافیک مهندس. "با محوطه سازی پروژه های راه بازگشت هنگامی که آن را در این نامه از قانون به دنبال داشت و همچنین شما تا به حال بسیاری از سال های بسیاری از رشد این درختان به طوری که آنها overgrowing حداکثر مجاز قطر است."

بیشتر: NBA Hall of Famer نوه به توسعه جنوب شرقی کیپ کرال مرکز خرید

ارسال در Facebook برای Coccoloba فصل از فلوریدا گیاه بومی, جامعه, عضو مارلین Rodak آن را به نام یکی از "کیپ-مرجان-از بین می برد-جهان سالانه."

"یک کتاب درسی به عنوان مثال بی فایده هزینه های دولت ... یک قدم به جلو و سه قدم به عقب" است که چگونه مقیم Jason Pim توصیف برش.

"خوش آمدید به Treeless شهرستان, ایالات متحده," پکتیا میباشد کیپ کرال طبیعت وینسنت McGrath.

بیشتر: Coronavirus را قطع کرده است به Sanibel را ایگوانا-برنامه ریشه کنی تا ساکنان به احتمال زیاد بیشتر از خزندگان در این تابستان

برخی از کسانی که خدمت در گروه مشورتی است که به ورودی شهر در قالب برای به روز رسانی مادها می گویند توصیه های آنان نادیده گرفته شد.

"تمام تجربه وحشتناک بود" گفت: Alyn کی فلوریدا ثبت نام معمار و پیمانکار سابق محیط زیست دانشمند برای فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه. او می خواهم داوطلب برای خدمت در ميانه گروه مشورتی اما در نهایت ترک در نا امیدی. "هیچ دلیلی وجود دارد که آنها نیاز به آن را سنبه پایین," او گفت:. "اگر شما به من یک پشته از کتاب مقدس, من قصد دارم به شما بگویم که ترافیک مهندس (کوربت) به من گفت: به صراحت آن درختان می شود."

برای کوربت می گوید شهر را ندارد که تصمیم گیری.

"شهر نیست طراحی این پروژه," او گفت:. "ما استخدام یک شرکت با یک تیم طراحی حرفه ای معمار و مهندس."

از آغاز کوربت می گوید ایمنی بود نگرانی بزرگتر. "معیارهای شهر اتخاذ کرده است معیارهای از فلوریدا بخش حمل و نقل در فاصله و قرار دادن آن درختان."

بیشتر: کیپ مرجان شیر به مخزن برای جبران خشکسالی شرایط

شهرستان پس از چندین نقطه دستورالعمل, او گفت:. "و این سه معيار دلایل بسیاری از کسانی که درختان حذف شدند."

آنها عبارتند از:

  • هر درخت بیش از 18 اینچ تا به حال برداشته شود
  • درختان 11 تا 18 اینچ در قطر باید با فاصله 135 پا از هم جدا. هر درخت که برآورده نمی کنند حداقل فاصله معیارهای مجبور به حذف می شود.
  • در جاده ها با مهار در ميانه وجود دارد تا به حال به حداقل چهار پا روشن در پشت محدود با گیاهان بزرگتر از سه اینچ در قطر.

"آنچه ما می خواهیم این است که توانایی برای یک وسیله نقلیه است که ترک جاده برای بهبود و بازگشت در جاده" کوربت گفت. "به طوری که کنار جاده روشن منطقه می دهد این خودرو توانایی بهبود می یابند."

یا نه مردم عاشق درخت بود غیرمادی او گفت:. "...این قوانین است. اینها از FDOT طراحی دستی." اگر چه یکی از چیزهایی که برخی از ساکنان بیشتر ناراحت اندازه درختان که حذف شدند این درختان بسیار اندازه ساخته شده است که آنها را نامناسب برای آن تنظیم کرد.

"من می توانم به شما بگویم کسی که رانندگی 45 مایل در هر ساعت اجرا می شود که به 24 اینچ درخت آنها را تغییر ذهن خود را به سرعت" کوربت گفت. "هنگامی که آنها در حال قرار دادن زندگی خود را در خطر می شود یک داستان کاملا متفاوت است."

این شهر نگرانی اصلی او گفت: ایمنی است.

"من می خواهم به مطمئن شوید که درایور های امن هستند; ما می خواهیم به مطمئن شوید که آنها می توانید ببینید. ما نمی خواهیم هر سقوط. ما در حال تلاش برای صرفه جویی در زندگی می کند. ما نمی توانیم قربانی ایمنی برای زیبایی نیاز دارد."

استفانی اسمیت طراحی و ساخت و ساز مدیر شهر عمومی آثار بخش گفت: مادها در نظر گرفته نشده به مانند باغ و یا خانه مناظر.

"من یک درخت بلوط که احتمالا 50 سال و شاید 12, 14 متر قطر و من آن را دوست دارم اما شما نمی تواند یک درخت مانند است که در ميانه" او گفت:. "بنابراین شما باید به درک وجود دارد معیارهای مختلف برای مادها – شما نمی توانید آنها را نگاه مانند حیاط جلویی خود را."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب