"چرا ما همیشه ضربه برای اولین بار؟: پیشنهاد کاهش بودجه هدف آسیب پذیر کالیفرنیا

سامانتا جوان قیصر سلامت نیوزمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 1, 2020شرلی مدن 83 متکی به یک پرستار و دو

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

شرلی مدن 83 متکی به یک پرستار و دو رشد دختران به باقی می ماند در خانه زندگی می کنند — و نه در خانه سالمندان.

دخترش, 55 ساله کری و 60 سال Kristy Madden هر دو با استفاده از صندلی چرخدار و نیاز به یک پرستار برای کمک به آنها حرکت خود را در زندگی روزمره.

اما بحرانی که مراقبت و پشتیبانی همراه با دیگر مزایای مراقبت های بهداشتی برای میلیون ها نفر از کالیفرنیا می تواند به کمک پلاگین یک کسری بودجه عظیم باعث coronavirus.

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom پیشنهاد کرده است جارو کاهش بودجه برای ایمنی-net برنامه مراقبت های بهداشتی از جمله پزشکی کالیفرنیا پزشکی برنامه برای افراد کم درآمد ― فقط به عنوان ثبت نام پیش بینی شده است به سنبله به دلیل رکورد از دست دادن شغل مرتبط با این بیماری همه گیر.

وزوز: همه گیر کمک می کند تا افزایش شاهدانه فروش 25 درصد برای حداقل یک ردینگ فروشگاه

کارشناسان بهداشت و درمان ترس نیز کاهش می تواند به خطر اندازد میلیاردها دلار در اورژانس بهداشت فدرال بودجه اختصاص داده شده به کالیفرنیا.

"من درک می کنم وجود یک بیماری همه گیر و این واقعا بد است و همه را جریحه دار است" گفت: کری دیوانه Chatsworth, کالیفرنیا. کری و خواهر او را دیستروفی عضلانی و مادر خود را یک حمله قلبی بازمانده است که مبارزه با زوال عقل است.

Madden ترس مرکب توسط COVID-19 بحران است که آمار افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی مزمن سخت ترین. او نمیخواهد مادرش خواهر او و یا خودش برای پایان دادن به در یک خانه سالمندان و یا دیگر مراقبت دراز مدت تسهیلات — تنظیمات با بیشترین شیوع COVID-19.

"این رویکرد اشتباه است," او گفت:. "این را به افراد معلول تا پایان در خانه های سالمندان."

کشورهای در سراسر کشور چشم دوخته اند مدیکید کاهش به تعادل بودجه خود را در بخشی به دلیل مراقبت های بهداشتی است که معمولا بزرگترین بخشی از هزینه های دولت پس از آموزش و پرورش است. آنها همچنین پروژه ای است که بیشتر مردم خواهد شد ثبت نام برای عموم برنامه مراقبت های بهداشتی به تعداد بیکاران آمریکایی ها بازدید فصل ارتفاعات. بیش از 20 میلیون آمریکایی در زمینه بیکاری در ماه آوریل افزایش نرخ بیکاری حداقل به 14.7% بدترین پس از رکود بزرگ دهه 1930 ،

نیویورک تایید پزشکی کاهش است که اثر را پس از اضطراری فدرال به پایان می رسد در حالی که گرجستان به دستور آن سازمان به منظور کاهش هزینه های 14٪.

'یک روز سخت برای من': شمال کشور ساکنان علامت روز یادبود

در کالیفرنیا که تقریبا 2.9 میلیون نفر را برای ثبت نرخ بیکاری در دو ماه گذشته Newsom توصیف پیشنهاد کاهش بودجه را به عنوان "محتاطانه" و "استراتژیک" یک محوری از طرح بزرگ پرده برداری کرد در اوایل سال جاری به گسترش مراقبت های بهداشتی به برخی از نیازمندترین افراد ساکنان.

به آدرس حدود 54 میلیارد دلار کسری بودجه در 2020-21 بودجه دولت Newsom پیشنهاد $205 میلیون برش — یا 7 درصد کاهش مراقب ساعت — به In-Home Supportive Services برنامه Maddens تکیه می کنند. این برنامه در درجه اول بودجه توسط پزشکی می پردازد مراقبان به وعده های غذایی برای افرادی که نیاز به کمک به زندگی مستقل خود را انجام لباس های شسته شده, استحمام آنها را اداره درمان های پزشکی و نگه داشتن خانه خود را تمیز کردن.

لیست دیگر او پیشنهاد کاهش طولانی است: او را مقیاس و یا از بین بردن دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای نگه داشتن سالمندان کم درآمد و افراد معلول در خانه خود را مانند بزرگسالان روز مراقبت های بهداشتی و حمایت از مددکاران اجتماعی. او پیشنهاد به آن را آسان تر برای دولت به جمع آوری پس از مرگ بازپرداخت از مرحوم پزشکی ثبت نام 55 ساله و مسن تر برای طیف گسترده ای از هزینه های پزشکی از طریق بحث برانگیز "املاک و بهبود برنامه است." او نشان می دهد reinstituting سختگیرانه تر درآمد مورد نیاز برای برخی از افراد مسن و افراد معلول واجد شرایط برای رایگان پزشکی.

و او با دعوت از نمایندگان مجلس برای حذف $54.7 میلیون در "اختیاری" مزایای پزشکی مانند بزرگسالان فن معالجه ودرمان امراض پا, مراقبت از عینک گفتار درمانی و شنوایی امتحانات — مزایای که قانونگذاران به تازگی بازسازی پس از آنها قطع شد و طی رکود است.

'فضا را برای مردم پخش': می تواند شمالی دولت بیابان بود واحه برای کسانی که مشتاق به فرار از خانه ؟

"این احساس نمی اختیاری به مردم اگر آنها را به حال سکته مغزی و یا نیاز به دندان های خود را به خوردن مواد غذایی" گفت: Tricia Berke Vinson, وکیل حقوقی جامعه در سان متئو کانتی.

"من درک می کنم ما در یک بحران بودجه," او اضافه شده است. "من فقط فکر نمی کنم آن می تواند متوازن شود در, پیر و بیمار است."

پزشکان دندانپزشکان و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که درمان های پزشکی بیماران نیز ایستاده به از دست دادن $1.2 میلیارد دلار در مکمل های پزشکی پرداخت که جریان از گزاره 56, توتون و تنباکو مالیات است که رای دهندگان تایید شده در سال 2016.

این فرماندار دموکرات پیشنهاد شامل یک خودکار "ماشه" به بازگرداندن کاهش اگر دولت بیشتر می شود فدرال COVID امداد دلار تغییر مسئولیت به کنگره برای مذاکره یکی دیگر از بسته محرک.

آیا قانونگذاران را جارو پزشکی کاهش فرماندار پیشنهاد کرده است نامشخص است. برای مثال دولت سنا طرح حفظ پزشکی بودجه و فرض کنگره تصویب خواهد شد یکی دیگر از محرک لایحه.

هر دو مجلس قوه مقننه باید به توافق برسند و خود را در حال حاضر نسخه ای از این بودجه به فرماندار برای در نظر گرفتن توسط ژوئن 15.

"صرفه جویی در این برنامه و شما صرفه جویی در زندگی و پول" گفت: عضو مجمع جیم چوب (D-Santa Rosa), صندلی های مجمع کمیته بهداشت و درمان. "قطع این برنامه ها و هزینه ها را افزایش می دهد و زندگی می کند از دست خواهد رفت."

مراقبت های بهداشتی کارشناسان و برخی از نمایندگان مجلس نیز از ترس Newsom رویکرد می تواند به خطر اندازد میلیاردها دلار در اورژانس فدرال بودجه بهداشت در حال حاضر اختصاص داده شده به کالیفرنیا.

عکس: کالیفرنیا کلیساها دست و پنجه نرم کردن با تصمیم به بازگشایی

آمده است که رها کردن پزشکی ثبت نام یا کاهش مزایای خطر از دست دادن اضافی بهداشت فدرال پرداخت مجاز توسط کنگره این بهار گفت: Edwin, پارک, یک متخصص در پزشکی و استاد در دانشگاه جورج تاون McCourt دانشکده سیاست عمومی.

"دولت فدرال گفت: شما نمی توانید برش واجد شرایط بودن یا disenroll یا قطع مزایای" پارک گفت. او اشاره کرد که نیویورک قانونگذاران با تاخیر خود را به دولت مدیکید کاهش تا پس از اضطراری فدرال به پایان می رسد برای اطمینان از آنها هنوز هم دریافت اضافه فدرال کمک کند در حال حاضر.

مراکز مدیکر و مدیکید خدمات را در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. راهنمایی ارسال شده بر روی وب سایت خود را نشان می دهد متحده باید در حفظ و پزشکی برنامه های دست نخورده.

کالیفرنیا است که انتظار می رود برای دریافت $5.1 میلیارد دلار اضافی بودجه فدرال برای پزشکی از طریق 30 ژوئن 2021 با توجه به بودجه پیشنهادی Newsom منتشر شده در اواسط ماه مه.

این Newsom دولت متقاعد نشده است آن پزشکی کاهش بودجه هزینه خواهد شد دولت بیشتر پول فدرال در حال حاضر تصویب شده توسط کنگره است.

"وجود دارد هرگز یک تضمین کند تا ما که گفتگو با دولت فدرال است. بنابراین تا آن زمان برای ما سخت است برای گفتن آنچه فدرال رزرو را به انجام گفت:" یانگ لی یک تحلیلگر در وزارت مالیه.

Newsom را اداره پیش بینی حدود 2 میلیون کالیفرنیا خواهد شد ثبت نام برای پزشکی در ماه جولای به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر آوردن این برنامه ثبت نام به 14.5 میلیون, بیش از یک سوم از تمام کالیفرنیا.

دولت پیش بینی $3.1 میلیارد دلار در هزینه های اضافه شده به پوشش جدید ثبت نام. قانونی تحلیلگر دفتر معتقد است که رقم $750 میلیون دلار بیش از حد بالا است, در بخشی به دلیل ثبت نام های جدید-یو پی اس را در درجه اول بود جوان تر و سالم تر افرادی که نیاز به مراقبت بسیار به سالمندان کم درآمد و افراد معلول است.

برای بسیاری از زمان ثبت نام, Newsom پیشنهاد خواهد قطع به مزایای متعدد.

Cynde صوت, 63 گفت: در آن احساس "کسی تا به حال به من مشت در روده" زمانی که او شنیده ام در مورد فرماندار برنامه ریزی برای کاهش In-Home Supportive Services بودجه. به عنوان یک کوادری پلژی ساحل طولانی ساکن نگرانی های دولت کاهش می تواند نیروی خود را به خانه سالمندان. در بالا از آن او ترس او ممکن است او را از دست بدهند پزشکی دندانپزشکی و مراقبت های بینایی اگر Newsom دیگر کاهش تایید شده است.

"من تا به حال کابوس در مورد آن. من نمی دانم آنچه که من قصد دارم به انجام" صوت گفت. "چرا ما همیشه ضربه اول است؟"

این داستان تولید شده توسط قیصر سلامت نیوز (KHN) که منتشر کالیفرنیا Healthline یک سرمقاله مستقل خدمات کالیفرنیا مراقبت های بهداشتی پایه و اساس است. KHN با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن