که به نام TCPalm را تهاجمی و دفاعی بازیکنان فوتبال از دهه?

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 14 سال 2020سام Vaughn بود بلامنازع رهبر فورت پی

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

سام Vaughn بود بلامنازع رهبر فورت پیرس مرکزی را در سراسر کشور قرار گرفت تیم ملی در سال 2013.

جاستین سیمونز فوق العاده بود دو بازیکن راه در شهرستان مارتین که به عنوان یکی از برترین safeties در NFL.

Vaughn و سیمونز رای بودند TCPalm را تهاجمی و دفاعی بازیکنان دهه است.

TCPalm خود را اعلام کرد همه دهه جرم و دفاع در ماه آوریل و از خوانندگان خود خواست به رای بالای افراد از 2010-19.

Vaughn دریافت 25 درصد از رای بازیکن تهاجمی این دهه است. Martin County کارفرمایی/ورزشکار جورج جانسون دوم بود و ورو بیچ شکستن رکورد گیرنده گسترده Demarcus هریس سوم قرار گرفت.

سیمونز لبه جنسن بیچ دفاعی پشت Jamien شروود با یک رای برای بازیکن دفاعی این دهه است. جنوب چنگال linebacker بلیک, خوش شانس, دو, بار اول, تمام تیم دولت انتخاب سوم قرار گرفت.

Vaughn که بازی در گرجستان و غرب فلوریدا بود TCPalm همه-منطقه بازیکن سال در سال 2012 و 2013 زمانی که او هدایت Cobras به back-to-back منطقه ای مسابقات بازی ها. او مجموعه ای از سوابق تحصیلی برای عبور متری (4,662) و touchdown عبور می کند (45).

بیشتر: انتخاب ما برای همه-تمام-منطقه کارفرمایی است ...

Vaughn تکمیل 170 274 عبور برای 2,648 متری و 23 touchdowns ارشد و با عجله برای بیشتر touchdowns. در یک خط که به طول انجامید بیش از 12 بازی از 2012 به 2013, Vaughn اقدام به مساحت رکورد 220 عبور بدون رهگیری.

"هنگامی که شما نگاه در quarterbacks شما آنها را اندازه گیری اولین بار در برد و پس از آن در گردش," سابق مرکزی مربی جاش شیفر گفت: در سال 2013. "سام هرگز این اشتباهات به همین دلیل ما قادر به خروج بسیاری از بازی ها — به دلیل سام قابلیت بازی تحت فشار سام توانایی بازی در کلاچ لحظه و سام توانایی به نوبه خود توپ را بیش از."

سیمونز بود که همه ACC انتخاب در کالج بوستون و نقش Denver Broncos بود همه منطقه دفاعی بازیکن سال به عنوان ارشد در سال 2011. او همچنین یک تیم همه-انتخاب منطقه در بسکتبال و پیگیری به عنوان یک ارشد.

سیمونز, مجموعه, مدرسه, رکورد حرفه ای interceptions (24) و نیز به ثمر رساند 11 دریافت touchdowns در طول دو سال آخر دبیرستان از جمله بازی برنده زمین نشستن کامل هواپیما گرفتن با 19 ثانیه های باقی مانده به ضرب و شتم شارلوت در منطقه 3-7A یک چهارم نهایی در سال 2011.

"او یک ورزشکار برجسته و فرد" سابق شهرستان مارتین مربی چاک Kenyon گفت: در سال 2011. "او فقط پوشش زمین بسیار است. او دارای یک توانایی ذاتی برای رفتن استراحت بر روی توپ. او واقعا به عنوان یک بازیکن به طور کلی, و, وقتی که او نیست, ساخت نقش او در قرار دادن بازیکنان دیگر را در موقعیت را بازی می کند چرا که او دو بچه در او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن