که خوانندگان رای به عنوان TCPalm والیبال بازیکن از دهه?

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 15 سال 2020آنجلا سرند کمک کرده و منجر جنوب چنگا

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

آنجلا سرند کمک کرده و منجر جنوب چنگال والیبال تیم به اولین مسابقات قهرمانی کشور در سال 2016 و هدایت آنها را به مسابقات قهرمانی کشور در سال 2018 است.

نخبگان خارج hitter وظیفه بود که به نام TCPalm همه-منطقه بازیکن سال به عنوان یک ارشد رای داده شده است TCPalm بازیکن دهه است.

TCPalm خود را اعلام کرد همه دهه تیم والیبال در مارس و از خوانندگان خود خواست به رای بالای فردی از 2010-19.

غمگین که نقش در دانشگاه میامی دریافت 24 درصد از آرا. جنسن بیچ همه-آمریکا گذارنده سارا Wickstrom دوم بود و فورت پیرس مرکزی خارج hitter وظیفه Kylee Quigley دو بار تمام منطقه بازیکن سال فینالیست شد سوم.

سرند مجموعه ای جنوب چنگال سوابق گردآوری 1,200 حرفه ای می کشد و تنظیم تک-فصل کشد علامت با 395 به عنوان یک ارشد.

به عنوان یک دانشجوی سال دوم سرند led گنج ساحل با 357 کشته شدن به دست آورده و برای اولین بار تمام تیم-منطقه افتخارات. او تا به حال 15 کشته در مسابقات قهرمانی کشور دیدار مقابل Ocala پیشتاز به جنوب چنگال آن برای اولین بار دختران, تیم عنوان در مدرسه تاریخ است. The Bulldogs از دست داده و تنها یک مجموعه در پنج منطقه ای و دولت منطبق است.

"این سخت بود که فقط همه چیز را هماهنگ کردن و تمرکز را فقط ما و آنها و پایان آن را" غمگین گفت: در سال 2016. "این احساس خوب را به این جامعه و مربیان ما و کل تیم است."

به عنوان یک تازه وارد غمگین تا به حال 146 کشد و دوباره به دست آورده و برای اولین بار تمام تیم-منطقه افتخارات.

در سال آخر خود را ممکن است بهترین خود را به عنوان او به رهبری Bulldogs بازگشت به حالت برجستگی. در علاوه بر این به تنظیم تک رکورد فصل برای کشته شدن سرند پایان فصل با 160 حفاری و 36 مطلب و انتخاب شد به FACA همه ستاره تیم. او تا به حال 33 کشته شدند — از جمله مسابقه-برنده — به کمک چنگال جنوب ضرب و شتم بارون ذغال سنگ در پنج مجموعه در حالت نیمه نهایی.

"او با احساسات بسیار" جنوب چنگال مربی Cherese Wiggins گفت: در سال 2018 است. "هنگامی که او می شود یک کشتن آن شور و هیجان برای این تیم است. و او می داند که چگونه به گسترش است که در سراسر هیجان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن