که خوانندگان رای به عنوان TCPalm را سافتبال بازیکن از دهه?

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 12, 2020اشلی مونتویا یکی از غالب

توسط ABTINNEWS در 23 خرداد 1399

اشلی مونتویا یکی از غالب ترین hitters در ساحل گنجینه برای پنج سال و یک رکورد که هرگز ممکن است شکسته شود.

مونتویا که برنده دولت عنوان در جان کارول کاتولیک و همچنین در لینکلن پارک آکادمی دریافت تمام منطقه به رسمیت شناختن پنج فصل متوالی است و تنها بازیکن در ساحل گنجینه سابقه بازی در پنج دوره متوالی به فینال چهار دست و پا.

مونتویا شده است رای TCPalm را سافتبال بازیکن این دهه است.

TCPalm خود را اعلام کرد همه دهه تیم در ماه مه و از خوانندگان خود خواست برای رای دادن به سافتبال بازیکن این دهه است.

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه سافتبال تیم و رای بازیکن دهه

مونتویا چهار زمان TCPalm اول-تیم همه-انتخاب منطقه دریافت بیش از 5,237 آرا را به تصرف نقطه بالا. جان کارول پارچ اشلی Rosado که منجر طلایی قوچ به مسابقات قهرمانی کشور و 2017 شد و رای دادند فلوریدا دامداران کلاس 3A بازیکن سال دوم به پایان رسید. جنوب چنگال علی کوچولو سه زمان اول تیم همه-انتخاب منطقه که آمار یک پیاده روی کردن خانه اجرا منجر به Bulldogs به اولین منطقه ای عنوان در سال 2015 به پایان رسید و سوم شد.

مونتویا که در حال حاضر در حال پخش در لیپسکام دانشگاه آمار .507 با .588 بر پایه درصد در طول چهار فصل در جان کارول. او ضربه 29 حرفه ای صفحه اصلی اجرا می شود — حداقل شش فصل با 172 RBIs, 153 بازدید و 151 اجرا می شود به ثمر رساند.

او یک حرفه ای-بهترین نه خانه اجرا می شود و 57 RBIs به عنوان یک ارشد هنگامی که او کمک کرد تا طلایی قوچ رسیدن به کلاس 3A قهرمانی کشور بازی.

"من batted سوم او به خاطر من می دانستم که او خواهد آمد از طریق" جان کارول مربی ریکو Rosado گفت. "من تقریبا همیشه batted سوم. او همیشه خوب hitter. او تمرین و کار در هدف قرار دادن بیش از هر جنبه دیگر از بازی. او همیشه می خواستم برای ضربه زدن به توپ و ضربه زدن به خانه اجرا می شود. من شک رکورد او را (از پنج متوالی چهار نهایی ظاهر) هرگز شکسته شود."

مونتویا را قابل توجه ترین فصل ممکن است سال سوم.

پس از تماشای شش تن از هم تیمی های او — از جمله دو کوزه — ترک این تیم در میانه فصل به دلایل مختلف مونتویا داوطلب به زمین حتی اگر او بهترین راه حل مناسب به بازی سوم پایه یا گیر. او ضربه .488 با شش خانه اجرا می شود و 48 RBIs و کاتالیزور برای طلایی قوچ' چهار نهایی اجرا شود.

"سال سوم او به معنای واقعی کلمه قرار داده و این تیم را بر پشت او" Rosado گفت. "ما تا به حال برخی از دختران ترک و من می توانم آن را در چشمان او. به او گفتم: "ما در حال رفتن به زندگی یا مرگ با شما است.' او چیزی بود که ما تا به حال و به او تحویل برای ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب