که خوانندگان رای به عنوان TCPalm صلیب کشور دوندگان از دهه?

جان Santucci Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 16 سال 2020رای گیری برای پسران و دختران دونده د

توسط ABTINNEWS در 27 اردیبهشت 1399

رای گیری برای پسران و دختران دونده دهه رفت و بسیاری مانند ملاقات با بیش از 10 سال گذشته است.

پسران بر ثانیه-برش برنده که به راحتی فاصله خود را از بسته در حالی که دختران تا به حال چندین دوندگان نخبه در نزدیکی.

TCPalm خود را اعلام کرد همه دهه تیم در مارس و از خوانندگان خود خواست به رای دونده از دهه.

لینکلن پارک آکادمی فاصله ستاره کالیب Pottorff دریافت 58.3 درصد از رای بیش از هر ورزشکار در هر یک از همه دهه سنجی برای سقوط های ورزشی. جنوب چنگال ارشد توماس ویلر که رسید بالا 10 در کلاس 3A دولت دیدار گذشته دو فصل دوم بود. کاج مدرسه را تعقیب Hyland, 2016 کلاس 1A دولت دونده تا سوم قرار گرفت.

یک گروه سه نفره از دختران — سباستین رودخانه Ciara Golliher و جنوب چنگال را Bethany Hardcastle و هانا Martin — هر یک از دریافت 18 درصد از رای و برای دختران دونده از دهه.

Pottorff در حال حاضر در ایالت فلوریدا یکی از بزرگ ترین — اگر نه بزرگترین — دبستان دوندگان فاصله در ساحل گنجینه تاریخ است.

2016 کلاس 2A دولت قهرمان برنده یک میزبان از افتخارات بزرگ از جمله Gatorade فلوریدا پسران صلیب کشور دونده از سال فلوریدا دامداران آقای صلیب کشور TCPalm ورزشکار مرد سال شد و دو بار تمام منطقه دونده از سال است.

او از دست دادن نیست یک مسابقه در طول فصل ارشد و برنده دولت عنوان با زمان 15 دقیقه 8.12 ثانیه است.

Golliher که در حال حاضر اجرا می شود در شمال فلوریدا بود که در سال 2016 تمام منطقه دونده سال و فینالیست برای جایزه در سال 2015. او فرار یک شخصی-بهترین زمان 19:38 به عنوان یک ارشد به پایان رسید و 36th در کلاس 3A امور خارجه دیدار و در سال 2016.

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه پسران صلیب کشور تیم و رای دونده دهه

بیشتر: دیدار با TCPalm همه دهه دختران صلیب کشور تیم و رای دونده دهه

Hardcastle شد برتر دختران کشور عبور دونده در گنج ساحل از 2012-14 و برنده TCPalm همه-منطقه دونده از سال و در هر سال. او مجموعه ای از یک فرد-بهترین زمان 18:59 عنوان یک ارشد قرار داده و 22nd در کلاس 3A امور خارجه دیدار و در سال 2014.

مارتین بود همه منطقه دونده از سال 2018 است و یک فینالیست برای 2019 جایزه. او مجموعه شخصی-بهترین زمان 18:57 که تنظیم یک برنامه جدید ضبط و قرار داده شده 12 در کلاس 3A دولت دیدار در ماه نوامبر.

من PrepZone: South Fork هانا مارتین علائم با Southern Miss



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن