هنگامی که یک "حادثه" و COVID-19 برخورد در مرگ داده

جیم Waymer فلوریدا امروزمنتشر شده 7:08 AM EDT Jul 24, 2020این خیره کننده پیچ از رعد و برق cracked مانند یک خمپ

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

این خیره کننده پیچ از رعد و برق cracked مانند یک خمپاره پرتاب 35 سال مرد کردن سقف از یک طبقه آپارتمان پیچیده است. او فرود آمد و رو به پایین در چمن تکان دادن و اذیت کردن. او بیش از نورد. چشمان خود را نورد را به سر خود را به عنوان تماشاگران تماشا در وحشت است.

Clay County پاسخ اضطراری عجله طاق به بیمارستان. او تا به حال یک آسیب شدید مغزی یک گردن شکسته پاره نخاع و کبود ریه ها. او روز بعد. احتمالی علت مرگ: "آسیب های پایدار از اعتصاب رعد و برق و سقوط از پشت بام" اما همچنین ذکر شده به پزشکی قانونی — "COVID-19 عفونت است."

او را در میان 60 نفر در فلوریدا پزشکی بازرسان کمیسیون COVID-19 پایگاه داده که شیوه ای از مرگ است که طبقه بندی به عنوان "حادثه" اما که به احتمال زیاد "علت" از مرگ نیز شامل COVID. آنها را فقط 1% از 5,233 coronavirus مرگ و میر ثبت شده توسط محققین پزشکی در سطح ایالت. بازرسان پزشکی حفظ جداگانه شمارش COVID-19 مرگ و میر ناشی از فلوریدا وزارت بهداشت.

و در حالی که جکسون طاق شامل نمی شده است در DOH شمارش بیش از 5000 COVID مرگ و میر متفاوت پروتکل ها و خصلت چگونه هر یک آژانس دولتی بداند مرگ COVID یا نه سوخت سوء ظن.

زمانی که موتور سیکلت تصادفات شدید می افتد آسیب به سر و شکسته لگن در افراد مسن و بیمار باد در میان COVID "حوادث" برخی تعجب می کنم اگر یک شکل از "COVID تورم" ممکن است در این بازی شاید به دلیل مالی و یا انگیزه های دیگر فراتر از سلامت عمومی است. منتقدان گریه "توطئه" و یا "جعل" اما کارشناسان بهداشت می گویند نه همیشه ساده باز و بسته صورت به جداگانه COVID از علل شایع مرگ و میر است.

و آنها تاکید دوباره است که به طور کلی اعداد در سوال باقی می ماند بسیار کوچک است.

"ما در حال انجام کالبد شکافی در COVID موارد به عنوان شما می توانید تصور کنید," گفت: Ricardo کاماچو مدیر عملیات منطقه معاینات پزشکی دفتر است که رفتار رعد و برق اعتصاب مرگ است. "همه ما به توسط پزشک بررسی پرونده است."

اما بازرسان پزشکی نیز انجام watchdog, نقش, نگهداری, پزشکان صادق در موارد قتل یا دیگر مرگ مشکوک. و با توجه به راهنمایی از دولت محققین پزشکی کمیسیون مرگ و میر اشاره از یک بیمارستان عمومی و یا یک کفن باید یک تست مثبت برای coronaviurs در نظر گرفته شود COVID-19.

یک مورد که زخم در وزارت بهداشت دولت لیست COVID-19 کشته و به تازگی به خود جلب کرد رسانه ملی توجه یک مرد را در 20s خود را که جان خود را در تصادف موتور سیکلت در اورنج کانتی. بعد از تمام بررسی رسانه های, دولت, مقامات بهداشت گفت: آنها برداشته شود که مرگ از لیست با توجه به FOX35.

که فرد به نظر نمی رسد در این بازرسان پزشکی COVID پایگاه داده. اما معاینه های پزشکی در پایگاه داده شامل مرگ در اورنج کانتی از 87 سال مراجعه کننده به بیمارستان در تاریخ 25 ژوئن پس از یک تصادف خودرو در, که او دچار یک بازوی شکسته و نیز تشخیص داده شده بود با COVID-19 ذات الریه.

مرجع اورلاندو موتور سیکلت تصادف قربانی فرماندار ران Desantis کرد و گفت: در فاکس و دوستان "من فکر می کنم زمانی که آنها را ببینید, مرگ و میر, آمار و ارقام, آنها می خواهند بدانند که فوت کرد چرا که آنها گرفتار COVID. اگر شما فقط در یک تصادف و ما تا به حال موارد دیگر که در آن هیچ رابطه واقعی و آن شمارش شده است. ما می خواهیم به آن نگاه کنید و ببینید که چگونه فراگیر است که مسئله را به عنوان به خوبی."

پزشکان در حال آموزش فلوریدا وزارت بهداشت برای شناسایی علت اما همچنین توجه داشته باشید که شرایط به افزایش است که علت به عنوان علل زمینه ای.

FDOH دستورالعمل قرار است به حذف COVID زمانی که "یک جایگزین علت مرگ به طور کامل می تواند خود را توضیح دهد علت مرگ (به عنوان مثال تروما, خودکشی, قتل, مصرف بیش از حد موتور خودرو, تصادف و غیره)."

اما گاهی اوقات هنگامی که به احتمال زیاد شیوه ای از مرگ بود تصادف پزشکان و/یا بازرسان پزشکی نمی تواند با اطمینان بگوید که آیا این قربانی را در غیر این صورت جان سالم به در برده شدید خودرو, تصادف, سقوط تند و زننده و یا در یک مورد یک اعتصاب رعد و برق — نبود همچنین برای نابهنگام عفونت از یک ویروس جدید است.

بازرسان پزشکی کامپایل داده های خود را جداگانه از وزارت بهداشت. آن را جامع تر. آنها گاهی اوقات به دنبال جرم و جنایت است.

پزشکی بازرسان COVID لیست متفاوت از وزارت بهداشت لیست چند صد مرگ و میر به دلیل در بخشی به یک زمان تاخیر در زمانی که COVID مرگ و میر گزارش به بازرسان پزشکی.

"ما در حال انجام چیزی کاملا متفاوت از آنچه که آنها" دکتر گفت: Stephen نلسون رئیس فلوریدا پزشکی بازرسان کمیسیون. "ما در حال شمارش هر مرگ رخ می دهد که در فلوریدا."

یکی از دلایل مرگ و میر تصادفی ممکن است باد با COVID-19 به عنوان یک عامل اضافی روی بازرسان پزشکی' لیست است چرا که بیمارستان در حال آزمایش بیماران جدید به اطمینان حاصل شود آنها نمی برخواهد داشت خطر آلوده موجود آسیب پذیر و بیماران نلسون گفت. بنابراین اگر کسی می آید با توجه به ایست قلبی و تست مثبت برای COVID-19 عفونت باقی می ماند بخشی از خود را تشخیص.

اما ممکن است دلیل دیگری. نلسون مظنون برخی از بیمارستان ها ببینید انگیزه های مالی به "بیش کد" برای COVID. "ظاهرا آنها دریافت کمی پول بیشتر اگر آنها کد آن COVID از اگر آنها نمی," نلسون گفت.

تحت مراقبت های اخیر عمل قوانین دولت فدرال در حال حاضر می پردازد اضافی 20% در مدیکر نرخ COVID-19 بيمار در طول اضطراری برای بهداشت عمومی و بازپرداخت خواهد شد و بیمارستان برای درمان بیمه COVID-19 بيمار.

در اواخر ماه آوریل ایالات متحده آمریکا امروز و دیگر واقعیت چکرز در بر داشت برخی از حقایق به این ادعا اما کمی وجود دارد عمومی شواهد در بیمارستان ها به طور قابل توجهی اغراق COVID اعداد.

در اوایل شیوع مقامات بهداشتی دولت مبارزه برای نگه داشتن مردم از دیدن فلوریدا پزشکی بازرسان کمیسیون های پایگاه داده و جزئیات آن چگونه نفر از COVID-19. DOH فراهم می کند اطلاعات اولیه: سن county تاریخ مورد شمارش و اینکه آیا آن را مربوط به سفر و یا شناخته شده در تماس با یکی دیگر از COVID-19 مورد است. به پزشکی قانونی داده می رود به مراتب بیشتر از جزئیات بسیاری از آن ارائه شده توسط پزشکان که درمان بیمار است. FDOH مسدود فلوریدا بخش از اجرای قانون — که نظارت بر دولت محققین پزشکی — از انتشار این پایگاه گفت: آنها نگران بودند در مورد حفظ حریم خصوصی. بازرسان پزشکی استدلال مرگ خود داده همواره یک رکورد است.

فلوریدا امروز و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه به چالش FDLE به دست آمده و داده ها به عنوان بخشی از سوابق درخواست. پایگاه داده شامل نام و ما حذف معاینه پزشکی مورد شماره شناسایی.

ما ساخته شده از پایگاه داده قابل جستجو در اینجا.

Coronavirus: چگونه جوانترین 25 در فلوریدا درگذشت COVID-19

همانطور که از پنجشنبه DOH شمارش 5,518 COVID مرگ و میر در مقایسه با 5,233 در پزشکی محققین پایگاه داده است که تمایل به اجرای یک کمی پشت به دلیل تاخیر در گزارش.

در زیر جزئیات جوانترین پنج از 60 COVID-19-مرگ و میر ناشی از تلقی یک "حادثه" برجسته در اینجا به دلیل مطالعات نشان می دهد جوانترین هستند حداقل به احتمال زیاد به تسلیم شدن به این بیماری:

  • 35-سال-پیر مرد ناشناخته نژاد: او مشغول به کار بود بر روی سقف یک خانه در میددلبورگ on May 28. آن را به عنوان شروع به بارش باران وجود دارد, فلش, و, صدای, انفجار, پرتاب چند نفر از کارگران از سقف. بلافاصله پس از این نور اعتصاب مرد سقوط, سقوط کردن سقف فرود آمد و رو به پایین بر روی چمن. تماشاگران نام 911 و شروع CPR تا اورژانس رسید. پس از رعد و برق اعتصاب کارگران دیدم یک سوراخ بزرگ روی سقف به نظر می رسد که سوخته. اورژانس با عجله او را به نارنجی پارک مرکز پزشکی. او تا به حال شکستگی های ستون فقرات با پاره نخاع یک شکستگی در پایه جمجمه او و کبود ریه ها. او منتقل شد و همان روز به Shands بیمارستان و بستری در واحد مراقبت های ویژه در تهویه مکانیکی. او آزمایش مثبت برای COVID-19 ویروس, on May 29. تروما و جراحی مغز و اعصاب و neurocritical مراقبت موفق به نجات او. او تا به حال شدید آسیب مغزی و مرگ او در ژوئن 9.
  • سفید, زن, 38, در Pasco شهرستان: در مارس 14, او ضربه به سر توسط یک airboat سرپا نگه داشتن در یک تصادف قایقرانی و بستری شده بود پس از. در جولای 7, او منتقل شد از مراقبت دراز مدت تسهیلات به بیمارستان برای ذات الریه و تب است. COVID تست مثبت بود که در آن زمان. او به عنوان بستری در جولای 11.
  • سیاه, مرد, 35, در Pasco شهرستان: او یک مسافر از یک وسیله نقلیه درگیر در تصادف خودرو در ژوئن 24 در تعطیلات فلوریدا. او رنج می برد سر و اندام تروما. او آزمایش مثبت برای COVID 19 و مرگ او در ژوئن 28.
  • اسپانیایی نر و 50 در ساراسوتا کانتی: او مقیم در تسهیلات زندگی کمک و منتقل شد به یک بیمارستان محلی در ديسترس تنفسی. او تا به حال سابقه پلژی ناشی از تصادف خودرو در سال 2003. او آزمایش مثبت برای COVID-19 رفت به نارسایی تنفسی و مرگ او ممکن است 24.
  • سفید جنس نر 63 در پالم بیچ شهرستان: او در گذشته سابقه فشار خون بالا و دیابت فیبریلاسیون دهلیزی و عود می افتد. در فوریه.25 او را به اتاق اورژانس پس از او کاهش یافت و در نتیجه اقبال راست ران. پس از عوارض ناشی از جراحی مفصل ران او تحت تخلیه برنامه ریزی برای یک مرکز پرستاری در مه 15. "در دسترس سوابق پزشکی فراموش نمی سند ترمینال رویداد" امتحان اشاره کرد اما او ممکن است 16.

بازرسان پزشکی ارائه گزارش خود به وزارت بهداشت دولت اما نلسون شک و تردید آنها گرفته شده بسیار به هنگام FDOH را تعیین COVID مرگ و میر.

"من مطمئن هستم که آنها نمی. آنها در حال صحبت کردن به ما در حال صحبت کردن به آنها," او گفت:. "همه در تلاش برای نگه داشتن سر خود را بالای آب است."

اما او هشدار عموم در برابر پریدن به نتیجه گیری در مورد "اتفاقی" COVID مرگ و میر.

"آنها باید اطلاعات بیشتر قبل از آنها می گویند:" هی این خبر جعلی.' "

به حمایت مهم روزنامه نگاری محلی مانند این, لطفا در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک دیجیتال مشترک.

جیم Waymer است محیط خبرنگار در فلوریدا امروز.

تماس با Waymer در 321-242-3663

یا jwaymer@floridatoday.com.

توییتر: @JWayEnviro

Facebook: www.facebook.com/jim.waymer



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن