چه واقعی خطر سیل در فلوریدا? داده های جدید نشان می دهد خطر ابتلا به صفحه اصلی خود را

توسط Kyle Bagenstose Dinah Pulver کرو و کوین ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:38 PM EDT Jun 29, 2020به عنو

توسط ABTINNEWS در 9 تیر 1399

به عنوان تغییر جهانی آب و هوا شروع به ساخت یک خانه در ایالات متحده در قالب دریاها افزایش مجازات طوفان و بارندگی شدید تر دولت فدرال اهمیت جلوه سیل خطر برای 113,965 خانواده ها و خواص در فلوریدا گسترده تجزیه و تحلیل علمی روز دوشنبه منتشر یافت.

اول خیابان بنیاد یک سازمان غیر انتفاعی است که در ترکیب یک سری معاصر سیل مدل به تک در سراسر کشور خطر سیل ابزار تخمین می زند که 1,833,341 خواص در دولت امروز صورت 1% سالانه احتمال جاری شدن سیل. که آستانه استاندارد طلا, دولت فدرال با استفاده از ارزیابی که مالکان باید خرید بیمه سیل و برنامه ریزان محلی استفاده کنید که برای تعیین مناطق امن برای توسعه.

اما در زمان فدرال سیل نقشه های اول خیابان یافت 1,719,376 خواص در سیلابی 6.6 درصد کمتر از مدل آن. کارشناسان می گویند که مکان ساکنان و صاحبان اموال در یک جنبهی خطر به زندگی و اموال.

به خصوص مشکل هستند پالم بیچ و لی شهرستانهای جایی که 77,205 و 58,601 خواص در معرض خطر سیل هستند اما نمی افتد در داخل فدرال سیل نقشه بالاترین اختلاف در دولت است. کیپ کرال و پورت شارلت رهبری راه را در میان شهرستانها که در آن یک ترکیب 61,852 خواص قبلا صورت ناشناس خطر سیل.

این اطلاعات را به دولت های محلی و صاحبان اموال یک جهش رو به جلو در درک خود را در حال تحول خطرات ناشی از تغییر آب و هوا و دیگر مخاطرات گفت: کری امانوئل های هواشناسی استاد در موسسه تکنولوژی ماساچوست.

در آن طول می کشد قطعه از اطلاعات از بسیاری از کارشناسان قرار می دهد و آن هم در راه است که نه قبل از انجام شده است را به صاحبان املاک "خطر خانه خود دمیده پایین آب گرفتگی و یا با نمک و یا آب شیرین" امانوئل گفت.

"آنها در حال رفتن به سازمان دیده بان ارزش اموال خود را شاقول در طول زمان," او گفت:. "که ممکن است آنها را به دو بار فکر می کنم" او گفت:, و اضافه کرد که آن نیز ممکن است آنها را متقاعد به درخواست نمایندگان منتخب خود "به انجام کاری درباره آن."

مشکل گسترش در سراسر کشور با مجموع 14.6 میلیون خواص در سراسر کشور در معرض خطر سیل. که نزدیک به شش میلیون بیشتر از سقوط در زمان مدیریت اضطراری فدرال دشتهای سيلابی 70 درصد افزایش یافته است.

اول خیابان داده توسعه یافته در همکاری با ده ها تن از سیل محققان و مهندسان محیط زیست نشان می دهد که خطر اضافی را لمس تقریبا در هر گوشه ای از امریکا است.

پایگاه داده خواهد شد که اطلاعات به صورت "هر خانه در کشور 145 میلیون و خواص, و خواص تجاری و همچنین گذشته از آلاسکا و هاوایی گفت:" بنیاد رئیس جمهور متی است. "ما باید آدرس FEMA منطقه ساختمان رد پای بسته به ارتفاع تمام آبگیری آمار و کشت های مختلف سیل محاسبات است."

به خصوص در معرض خطر هستند و اکثر جمعیت متحده است.

در کالیفرنیا اولین خیابان محاسبه حدود 500.000 خواص سقوط در FEMA سیلابی یا در حدود 4 ٪ از دولت را در کل. اما اول خیابان محاسبه تعداد واقعی خواص در حال حاضر در خطر است و نزدیک به 1.1 میلیون بیش از دو برابر دولت فدرال محاسبات و بزرگترین اختلاف از هر دولت است. نیویورک و پنسیلوانیا به دنبال هر یک با بیش از 370,000 خواص اضافی در خطر است.

اما مشکلات نیز لمس داخلی متحده با کمی شهرت برای جاری شدن سیل. در ایالت یوتا اولین خیابان محاسبه در مورد 113,000 خواص در معرض خطر سیل هستند. که بیش از چهار برابر افزایش بیش از 21,000 در FEMA سیلابی بزرگترین چنین پرش به هر نقطه در کشور است. وایومینگ, مونتانا و آیداهو و تنسی به دنبال هر یک با بیش از سه برابر تعدادی از خواص در معرض خطر از آنچه فدرال نقشه نشان می دهد.

و وضعیت بدتر شده است. در علاوه بر این به یک روز حاضر تحلیل اول خیابان مدلسازی گنجانیده شده تا سال 2050 پیش بینی های بین المللی در پنل تغییر آب و هوا سازمان ملل متحد اولیه علمی در این سیاره در حال تغییر آب و هوا. نتیجه گیری: یکی دیگر از 1.5 میلیون نفر خواص را در خطر رفتن زیر آب در 30 سال عمدتا در امتداد سواحل خلیج فارس و اقیانوس اطلس.

فعلی فدرال سیل نقشه ارائه چنین آینده, پیش بینی تقویت ناشناخته خطر است.

"وجود دارد بزرگ مناطقی از کشور که لازم نیست نقشه ها در تمام بنابراین این خواهد بود که اولین بار است که کسی در آن منطقه در واقع نقشه برداری خطر سیل برای آنها به این دلیل که جمعیت در حال کوچکتر" است گفت:. FEMA موظف است توسط کنگره به انجام آن را در یک راه خاص گفت: در حالی که اولین خیابان نیست همان محدودیت.

انجمن ملی از Realtors به نظر می رسد به جلو به دیدن داده های جدید خود را اعلام کرد, رئیس جمهور, Vince مالت.

"بهبود دسترسی به معتبر خطر سیل اطلاعات حیاتی برای بسیاری از صاحبان املاک و خریداران آینده نگر در سراسر کشور و به افزایش اعتماد به نفس در بازار املاک و مستغلات در ایالات متحده در مناطق" مالت گفت. انجمن و اعضای آن گفت: "خوش آمدید به همه محتاطانه گام به سوی توسعه و انتشار منابع کمک خواهد کرد که مصرف کنندگان آمریکایی را به طور کامل مطلع تصمیم گیری در مورد خواص خاص سیل خطرات."

ایالات متحده آمریکا امروز اطلاعات خبرنگار ترزا Diffendal کمک به این گزارش.

دیدن نقشه از خانه خود را در خطر سیل در floodrisk.usatoday.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن