چه امن تر Shasta County نگاه مانند? صدای راه حل های از 4 رهبران جامعه

میشل چندلر ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:27 PM EDT Jun 6, 2020در پی چهار تظاهرات اخیر در ردینگ علیه نژاد پرستی,

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

در پی چهار تظاهرات اخیر در ردینگ علیه نژاد پرستی, بیش از یک دوجین از رهبران از اجرای قانون آموزش و پرورش, سیاسی و غیر انتفاعی و گروه های ایمان در Shasta County ملاقات در مارتین لوتر کینگ جونیور در مرکز ردینگ در روز جمعه به پخش کردن افکار خود را در دو سوال: چه امن تر Shasta County نگاه مانند? و چه خواهد شد هر رهبر را به ادامه ترویج یک جامعه است که احترام به حقوق و ایمنی از همه ؟

در اینجا برخی از صداها شنیده می شود در این رویداد که به میزبانی Shasta County شهروندان دفاع از احترام مردمی سازمان جامعه اختصاص داده شده به عدالت اجتماعی است.

Shasta County District Attorney استفانی Bridgett

"همه چیز را که اتفاق افتاده در مینیاپولیس است که با داشتن یک تاثیر بزرگ در جامعه در سراسر کشور و در اینجا در Shasta County است. من فکر می کنم این مهم است برای جامعه ما می دانیم که ما می شنوید. که ما نه تنها شما را بشنود اما که ما در کنار شما و ما همان احساس خشم و نا امیدی است که شما انجام دهد. و که خود را به عنوان دادستان منطقه و به عنوان یک عضو جامعه در اینجا در Shasta County, من فکر می کنم این مهم است که شما می دانید که من را محکوم و غیر ضروری غم انگیز و قابل پیشگیری مرگ جورج فلوید و که افرادی که مسئول هستند باید مسئول در یک دادگاه قانونی است."

"من ادامه خواهد داد برای حمایت از این ارزش ها است که من نه تنها در من بلکه در طول تمام حوزه نفوذ به مطمئن شوید که ما می توانیم به جلو حرکت می کند به عنوان یک جامعه و بی عدالتی اجتماعی تحمل نخواهد شد."

مایکل جانسون, Anderson, رئیس پلیس

"در Shasta County, ما هیچ غریبه ای به چالش کشیدن. رفته ایم از طریق سیل رفته ایم از طریق آتش سوزی, ما تا به حال یک snowstorm, ما تا به حال چالش های اقتصادی است. مهم نبود چه مسابقه ما چه دین ما تمرین ... ما همه با هم بسیار شستا قوی است. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به اتحاد دوباره و گرد هم می آیند و بعد از جنجال."

"افسر پلیس است که وجود دارد برای محافظت از حقوق اساسی, قوانین, زمین, قوانین دولت برای هر فرد است. گاهی اوقات مردم تاری است که خط برای ما در خود ما حرفه ای و آن آنژو بقیه از ما چون ما نمی خواهید به دیده می شود که در راه است. وحدت یک کلید بزرگ برای ما در حال حرکت رو به جلو به عنوان یک جامعه است. ما نیاز به حرکت به راه حل است."

جیم Cloney, superintendent, شستا اتحادیه High School District

"برای مربیان من این را به عنوان یک مسئولیت و یک فرصت است. یکی از مهمترین و نشاط بخشی چیزهایی که من دیده ام از تماشای تظاهرات در سراسر این کشور هستند و آنها به رهبری توسط جوانان است. آنها به رهبری جوان, بزرگسالان و, در برخی موارد, نوجوانان است. اینها صداهایی هستند که واقعا در رفتن به فشار این روایت و تغییر فرهنگ ما و جامعه ما است."

"بنابراین من فکر می کنم آن را یک فرصت بزرگ برای ما به عنوان مربیان برای تعامل با کودکان و نوجوانان ما به این سختی بحث در مورد نابرابری و عدالت اجتماعی است."

جولی زمستان ردینگ councilmember

"این بوده است دردناک این زوج هفته گذشته. آن را به ارمغان آورد جلو بسیاری از بحث در جامعه ما است. من را تشویق به دیدن بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد این موضوع در آینده و نشان دادن ... و انجام این کار در یک راه مسالمت آمیز."

"در سطح فردی ما نمی توانیم فرضیات در مورد مردم است. می رود که برای مسابقه می رود که برای سن می رود که برای جنس است. فقط نمی توانیم فرض کنیم اصلا فرض کنیم شما می دانید که در آن مردم می آیند."

"اگر شما چیزی می گویند چیزی. این بیانیه که ما برای استفاده از خشونت خانگی. اما اغلب وجود دارد چیزهایی که اتفاق می افتد در جامعه ما و ما فقط خاموش ماندن. ما نیاز به چوب برای هر یک از دیگر. بنابراین هنگامی که شما نگاه کنید به نژادپرستی می گویند چیزی در مورد آن. اجازه دهید آن را قابل قبول نیست."

بیشتر:

پلیس و تظاهرات: چرا برای پایان دادن به این اعتراض بود 'سورئال لحظه جادویی' به صورت یک ردینگ پلیس گروهبان

مصاحبه: کلانتر دانست و در مورد شبه نظامی اما نمی دعوت به تظاهرات ردینگ

دین: شمال کشور ایمان رهبران صحبت کردن در مورد جورج فلوید تظاهرات

تظاهرات: سه takeaways از ردینگ چهارمین شب اعتراضات علیه خشونت پلیس

میشل چندلر را پوشش می دهد دولت شهر و مسائل مربوط به مسکن برای ردینگ رکورد افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال کنید در @MChandler_RS تماس خود را در 530-225-8344 یا ایمیل خود را در michele.chandler@redding.com. لطفا برای حمایت از ما کل newsroom تعهد به خدمات عمومی و روزنامه نگاری با اشتراک امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن