چه خواهد شد, ورزش در نگاه ردینگ که coronavirus به پایان می رسد ؟

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:49 PM EDT 28 مه سال 2020ورزشی, لیگ های سراسر ایالات متحده بسته شده اند

توسط ABTINNEWS در 8 خرداد 1399

ورزشی, لیگ های سراسر ایالات متحده بسته شده اند و برای بیش از دو ماه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

انتظارات برای بازگشت از ورزش حرفه ای لیگ ادامه داد: برای افزایش کالیفرنیا با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: در اواسط ماه مارس که ورزش حرفه ای می تواند به جلو حرکت می کند "اولین هفته یا بیشتر از ماه ژوئن بدون تماشاگر" اگر دولت می تواند به حفظ آن تشویق خطوط روند.

اما برای ورزشکاران در شمال کشور رقابت تفریحی, باشگاه, دبیرستان و کالج ورزشی, هنوز هم وجود دارد بسیاری از ناشناختهها و هیچ جدول زمانی تعیین شده است در زمانی که آنها می توانند دوباره به رقابت بپردازند.

"من فکر می کنم با همیشه در حال تغییر موضوع در رابطه با کروناویروس آن را واقعا سخت به حدس و گمان در سقوط ورزش" CIF شمالی بخش کمیسر الیزابت کایل گفت: ثبت افکن در مارس 18. "ما باید صبر کنید و ببینید که در آن ایمنی و بهداشت برای بازیکنان و اعضای جامعه هستند قبل از تصمیمگیری در مورد اینکه آیا برای رفتن به جلو."

کایل گفت: تصمیم برای مدرسه ورزش به بازگشت خواهد بود تصمیم توسط فردی در شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش.

"اگر مدارس شروع و آنها انتظار آنها خواهد شد بازی سقوط های ورزشی, پس از آن ما خواهد شد ادامه" کایل گفت.

ردینگ خدمات اجتماعی مدیر کیم Niemer گفت: این شهرستان است که "انتظار مانند هر کس دیگری" خواهد شد و نه بازگشایی ورزشی به جامعه مگر اینکه آن "می شود متهور توسط دولت و شهرستان مقامات بهداشت عمومی."

تفریحی ورزشی در ردینگ به ارمغان می آورد با هم بیش از 2000 شرکت کنندگان است. شامل جوانان و بزرگسالان بسکتبال جوانان و بزرگسالان والیبال, جوانان, flag, football, bocce, بیس بال و سافتبال.

لیگ کوچک بیس بال عمل به طور جداگانه از ردینگ برنامه های تفریح و سرگرمی. این میزبان بازی ها در سراسر منطقه برای حدود 1000 نفر از ورزشکاران است. ردینگ فوتبال جوانان لیگ نقش بازی در لیگ بزرگ و رویاهای تساوی 1,200 بازیکنان.

ردینگ تفریحی سرپرست جف هانسن که مسئول ورزش جوانان گفت: این شهرستان تا به حال به لغو کشتی و بسکتبال و بیس بال تابستان و شنا کردن برنامه های.

با وجود این ورزش لیگ لغو هانسن گفت: ردینگ اردوهای تابستانی باز خواهد ماند.

"با اردوهای تابستانی ما دقیقا می دانند که چگونه بسیاری از شرکت کنندگان ما در حال رفتن به" هانسن گفت. "ما می توانیم کنترل آن محیط بیشتر است. هنگامی که ما جوانان ورزش ما و خاله و عموهای آمدن به بازی و بنابراین ما تجاوز خواهد شد که مقدار حداکثر از افراد مجاز در این رویداد است. با تابستان اردوگاه ما می توانیم کنترل تعامل که بچه ها درآمیزند با بچه های دیگر."

تا آنجا که چه ورزشی را نگاه کنید زمانی که آنها بازگشت ؟ Shasta County بهداشت عمومی سخنگوی Kerri Schuette گفت: دولت با صدور دستورالعمل های بهداشتی برای فعالیت های ورزشی است.

"درست مثل با هر یک از صنایع دیگر که باز در چند هفته گذشته وجود خواهد داشت هدایت" Schuette گفت. "که هدایت را از دولت و ما را دیده اند که گام نشده است."

Foothill دبیرستان مدیر ورزشی تروی, Wellington گفت که او در مدرسه شستا و شرکت های هر برنامه ریزی به عنوان اگر وجود دارد خواهد بود در فصل پاییز اما اذعان کرد تمام برنامه ریزی "می تواند برای هیچ چیز نیست."

"ما فقط نمی دانم چه این ویروس در حال رفتن به انجام" ولینگتون گفت. "ما نمی دانیم که آنچه دولت در حال رفتن به اجازه می دهد. زمانی که شما ورزش شما باید جمعیت."

Newsom بیانیه در حداقل اندازه جمعیت در حرفه ای رویدادهای ورزشی می تواند یک سیگنال در انتظار چه چیزی را در هنگام بازی رزومه برای سقوط دبیرستان های ورزشی مانند فوتبال و والیبال دختران صلیب کشور و شنا.

"من فکر می کنم در دبیرستان تجربه بسیار متفاوت از کالج تجربه" کایل گفت. "من مطمئن هستم که این امکان وجود دارد (از بازی ها در حال بازی بدون جمعیت) اما اگر دانشجو-ورزشکاران امن هستند برای رفتن به مدرسه و سپس رفتن به خانه به پدر و مادر خود را پیدا کنم آن را سخت به این باور ما که دبیرستان فعالیت های بدون طرفداران spectating."

ولینگتون معتقد است که تلاش برای محدود کردن جمعیت و تنظیم دستورالعمل های بهداشتی در بازی "خواهد بود و نه مقرون به ورزش است."

"ورزش حرفه ای شما می توانید استطاعت تعداد زیادی از امنیت برای حفظ جمعیت برای دبیرستان, من مطمئن هستم که چگونه شما را متوقف خواهد کرد مردم را از رخنه در پشت دروازه" ولینگتون گفت. "بسیاری از مسائل شما باید برای مقابله با. همه چیز را از نوار اسنک به چگونه مردم با هم نشستن. آیا شما را مجبور به پوشیدن ماسک و چه اتفاقی می افتد اگر شما یک پدر و مادر که نمی پوشیدن یک ماسک و چگونه می توانم به شما در تنظیم تمام کند؟"

شروع به فصل پاییز برای کالیفرنیا کالج ها نامشخص باقی مانده است با توجه به شستا کالج, ورزشی کارگردان مایک Mari.

ماری گفت: از طریق ایمیل "در حال حاضر هیچ چیز وجود دارد به گزارش. این CCCAA (ما بدن حاکم) است که جمع آوری داده ها از کنار هم قرار دادن برخی از مرتب کردن بر اساس طرح. همه از این است که به تعیین خواهد شد."

شاستا مربی فوتبال کالج سکس همیلتون و مربیان خود را در حال انجام تمرینات از طریق زوم از دانشگاه و دو و میدانی امکانات بسته شده است. کالج شده اند قادر به استفاده از خود مدرسه را به امکانات ورزشی به دلیل COVID-19.

"ما نگران ایمنی از هر کس دیگری اما ما هنوز هم در ادامه کار سخت و آماده شدن برای سال 2020 فصل" همیلتون گفت. "ما نمی قادر به بهار فوتبال کلاس و ما در حال رفتن به قادر به تابستان فوتبال شیوه و قرار می دهد که یک دمپر در آماده سازی ما در این زمینه و در اتاق وزن. (تمامی مدارس) در دولت هستند در همان پارک توپ."

سیمپسون دو و میدانی دانشگاه و NAIA است و نه حکومت امکان داشتن یک سقوط ورزش فصل با توجه به قرمز Hawks مدیر ورزشی تام Galbraith.

Galbraith گفت: وجود یک شناور در تاریخ 1 جولای در مورد اینکه آیا یا نه NAIA اجازه خواهد داد که سقوط ورزش را ادامه دهید اما مهلت نشده نهایی.

"در حال حاضر وجود دارد بیشتر از پاسخ به سوالات," Galbraith گفت. "وجود ندارد برای رفتن به یک پاسخ جهانی به دلیل همه گیر و اثرات آن های مختلف در سراسر کشور است. ما در حال ساخت برنامه های احتمالی به هر تلاش برای ارائه یک محیط امن برای دانش آموز ما ورزشکاران و مربیان و طرفداران ما باید با ما تا پایان بازی."

در مارس 12, کالیفرنیا Collegiate Athletic Association (CCAA) یک ورزش کنفرانس حاکم دو و میدانی در 13 دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در دانشگاه ها اعلام کرد سقوط ورزش های نجومی لغو خواهد شد.

امکان سقوط ورزش می شود در سیمپسون است که احتمال داده می شود که بسیاری از مدارس قرمز Hawks چهره در کالیفرنیا پاسیفیک کنفرانس در لس آنجلس و اورنج شهرستانهای استان است.

هر یک از این استان ها ترکیب شده اند تا به حال بیش از 50000 تایید coronavirus موارد با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز مرکز اطلاعات داشبورد.

ورزشکاران نه تنها در معرض گرفتن بیمار در بازدید از تیم دانشگاه بلکه هنگامی که آنها سفر طولانی تیم سواری نیاز به توقف به کشش و دریافت مواد غذایی است.

گالبریت می گوید: اگر چه CCAA است لغو Cal-Pac کنفرانس تحت دستورالعمل های مختلف چون اکثر برنامه ها به صورت خصوصی اجرا و اندازه بسیار کوچکتر هستند.

"من فکر می کنم این مدارس (در CSU system) بخشی از یک مقدار بزرگتر سازمان از سیمپسون" Galbraith گفت. "سیمپسون است که یک موسسه خصوصی با یک کمی بیشتر در محیط کنترل شده. بسیاری از مدارس در NAIA نوع مانند آن."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن