آنچه ما می دانیم شنبه حدود 4 شمال کشور آتش سوزی

آسوشیتد پرس و Mike Chapman و مت Brannon, ثبت افکن منتشر شده 11:24 AM EDT Jul 22, 2020یادداشت سردبیر: ما را ساخ

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

یادداشت سردبیر: ما را ساخته اند این داستان در رایگان به تمام خوانندگان به عنوان مهم خدمات عمومی. اگر شما قادر هستید, لطفا در نظر گرفتن یک اشتراک به ردینگ ضبط می شوند.

سوزان ویل — آتش نشانان و هواپیما کار می کرد روز سه شنبه به توقف گسترش آتش سوزی جنگل ها در شمال کالیفرنیا به عنوان ناپایدار آب و هوا به ارمغان آورد و خطر توفانی و وزش باد و رعد و برق و صاعقه است که می تواند شروع جدید blazes.

طلا آتش در شمال Lassen شهرستان افزایش یافته و به 8,500 هکتار (13.3 کیلومتر مربع) در جنوب کوچک Modoc County جامعه Adin و آن را تنها 5 درصد موجود است.

دو آتش نشان زخمی شدند, که در آن فروغ پنج شنبه و پرواز به یک بیمارستان در ردینگ درمان و منتشر شد. وجود دارد هیچ جزئیات بیشتر در مورد آنچه اتفاق افتاده است گفت: Alisha شاه ماهی سخنگوی وزارت کالیفرنیا از جنگلداری و حفاظت از آتش.

شعله های آغاز شده در بزرگراه 139 و County Road A-2. علت آن در حال بررسی است.

تخلیه سفارشات در محل برای ساکنان منطقه آتش.

گراز آتش

این 9,420 هکتار گراز آتش در جنوب Lassen شهرستان در حال سوختن است در حدود پنج کیلومتری غرب سوزان ویل.

خدمات ملی آب و هوا تمدید یک پرچم قرمز هشدار از طریق روز تا جمعه شب. آتش نشانان گفته شد به پیش بینی بادهای سنگین و خشک و رعد و برق.

شعله را پوشش می دهد 14.7 کیلومتر مربع و در 9 درصد مهار همانطور که از صبح روز چهارشنبه. آن آغاز شده و روز شنبه در Hog تخت مخزن باقی مانده و فعال از طریق پنج شنبه شب.

خدمه در حال کار برای ساخت مهار خطوط و همچنین خاموش کردن شعله های آتش. این تجهیزات شامل 147 موتورهای 33 بولدوزر و 31 آب مناقصات.

حدود 170 ساختمان مورد تهدید قرار گرفتند و برخی از تخلیه در محل هستند.

تکنسین های فرستاده شده به بازیابی اینترنت و تلفن خدمات به جامعه پس از آتش سوزی آسیب دیده یک کابل فیبر نوری اوایل روز دوشنبه. کاهش خدمات همراه شده است یک مشکل برای سوزان ویل ساکنان کال آتش مقر و گراز آتش حادثه فرماندهی پایگاه.

آتش را به علت در دست بررسی است.

این بسته شدن جاده در اثر:

  • بزرگراه 44 از تقاطع بزرگراه 36 و 44 به یک-21.
  • بزرگراه 36 از تقاطع بزرگراه 44 و 36 به وستوود.
  • County Road A-1 از Gallatin جاده بزرگراه 36.

Platina آتش

از 340 هکتار Platina آتش در شاستا شهرستان در حال سوختن است حدود 21 مایلی جنوب غربی ردینگ.

این wildland فروغ آغاز شده قبل از 4 بعد از ظهر یکشنبه در Platina و پا از جاده های کال آتش گفت.

مهار در آتش افزایش یافته و به 65% صبح روز چهارشنبه از 55 درصد در روز سه شنبه.

"کولر درجه حرارت و کاهش آتش فعالیت شبانه کمک آتش نشانان افزایش و تقویت مهار خطوط" کال آتش نشانی گفت: در ساعت 7 صبح روز شنبه.

سه آتش نشان ها درمان شده اند و منتشر شد و پس از آنها دچار جراحات جزئی.

وجود دارد هیچ تخلیه و یا بسته شدن جاده با توجه به Platina آتش و شعله است آسیب دیده و یا تخریب هر سازه های آتش, مقامات گفت. در مجموع 341 نفر در حال کار بر روی آتش است.

آتش نشانی تجهیزات شامل 34 موتورهای 10 خدمه آتش شش آب مناقصات و چهار بولدوزر.

آتش را به علت در دست بررسی است.

دوره گرد آتش

این 557 هکتار دوره گرد آتش در Siskiyou County حال سوختن است حدود پنج مایلی شمال غربی وایریکا.

مهار افزایش یافته و از 35 درصد به 45 درصد در روز سه شنبه با توجه به کال آتش.

همه تخلیه به دلیل آتش برداشته شده است. ساکنان Hawkinsville شده بود دستور داد به ترک خانه های خود در شب شنبه.

فروغ آغاز شده و روز شنبه در گرد کوه و Hawkinsville-فریب جاده ها. علت آتش سوزی هنوز در دست بررسی کال آتش نشانی گفت: سه شنبه شب.

در ضمن بالا بادها از رعد و برق عبور بیش از سیرا نوادا ایجاد بادهای اواخر بعد از ظهر سه شنبه و آتش گرما و updraft ایجاد یک به اصطلاح آتش ابری از دود و خاکستر رسیده است که ده ها هزار نفر از فوت به آسمان اسکات مک گوایر, یک پیش بینی با خدمات ملی آب و هوا در رنو گفت SFGate.

باران و رعد و برق خال خال شد در ابر مقاله گفت.

آب و خدمات صادر شده یک پرچم قرمز هشدار دهنده از آتش سوزی شدید شرایط از طریق پنج شنبه شب. وزش شدید باد و رعد و برق نیز انتظار می رود روز شنبه.

در ایالت کالیفرنیا در این هفته معدنی آتش بود و 70% موجود پس از سوزان 46.4 مایل مربع (120 کیلومتر مربع) و از بین بردن هفت سازه در دیابلو محدوده غرب بندر عباس.

چند کوچکتر آتش سوزی سوخته در جای دیگر.

Mike Chapman یک خبرنگار و عکاس برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن