آنچه ما می دانیم یکشنبه در مورد رد بلاف خارج مرکز توزیع تیراندازی

دامون آرتور و Alayna Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:31 AM EDT 28 ژوئن 2020Tehama County محققان اوایل صبح

توسط ABTINNEWS در 8 تیر 1399

Tehama County محققان اوایل صبح روز یکشنبه منتشر شد نام یک ردینگ که می خواهم از کار اخراج شده از رد بلاف خارج مرکز توزیع برای عکسبرداری داد و بیداد که در سمت چپ او و یک نفر دیگر کشته و چهار مجروح شدند.

لوئیس لین, 31, اخراج شد و در فوریه 2019 پس از شکست به نشان می دهد تا برای کار, کلانتر, مقامات گفت.

Tehama County دستیار کلانتر Phil Johnston در شنبه شب شناسایی قربانی که فوت کرد که مارتین Haro-Lozano, 45, از اورلند. او کاهش یافته است به نام ادعا تیرانداز گفت: بعد از قوم و خویش تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است مطلع شده است.

با استفاده از یک به طور غیر قانونی زیادی مهمات کلیپ و یک تفنگ نیمه خودکار, فرد مسلح, 31, اخراج به اندازه کافی دور است که از شنبه شب آنها تا به حال تمام شده است شمارش جانستون گفت. او رد و بدل آتش با ماموران از رد بلاف اداره پلیس که او را به گلوله بست.

این حادثه آغاز شد و حدود 3:30 p. m. بنا به گزارش ها در طول یک تغییر شیفت.

اسکات Thammakhanty کارمند در این مرکز را مرکز دریافت که بارگیری کامیون ها گفت که او شنیده تیرانداز آتش از آنچه که او در نظر گرفته به عنوان یک سلاح نیمه.

"این رفت و من حتی نمی دانم که چگونه بسیاری از بار او اخراج" Thammakhanty گفت. "من فقط می دانم آن بسیار بود."

Thammakhanty و دیگران آغاز شده در حال اجرا برای زندگی خود را و او را دیدم مردم دروغ گفتن بر روی زمین به عنوان او رفت, او گفت:.

Tehama County, سایت تیراندازی دسته جمعی در سال 2017, هنگامی که یک رانچو Tehama مردی که تا به حال شده است از اختلافات با همسایگان خود رفت و در یک داد و بیداد که در سمت چپ پنج مرده از جمله همسر خود را.

این است که در حال توسعه داستان. اقامت با Redding.com برای به روز رسانی در طول روز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن