آنچه در سه چیز می فلوریدا boaters برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک قایق رانی آمار ؟

هیچ کس تا کنون برگ حوض تفکر آنها را هرگز عزیزان خود را دوباره. متاسفانه در فلوریدا آب در سال 2019 که دقیقا چه اتفاقی افتاده است به 65 boaters.

قایقرانی امن یک اصطلاح boaters عشق را به بازی شیر یا خط در اطراف. اما چگونه اغلب آن را به عمل قرار داده?

اعطا همه قایقرانی حوادث می توان جلوگیری کرد. اگر boaters می توانید انجام دهید این سه چیز آنها می توانند به طور چشمگیری کاهش تعداد تصادفات و جراحات و مرگ و میر ثبت شده در هر سال:

  • پوشیدن یک ژاکت زندگی
  • نگاهی به boater دوره آموزش
  • اجتناب از برخورد

Boaters در حالت آفتاب آب شد درگیر در 723 گزارش قایقرانی حوادث در سال گذشته با توجه به فلوریدا, ماهی ها و حیات وحش حفاظت کمیسیون 2019 تصادف قایقرانی گزارش آماری. این تعداد تا 95 فقط از سال قبل زمانی که وجود دارد 433 صدمات. و این تعداد تا 126 از سال 2018 و حدود 30 بالاتر از 10 سال میانگین 403.

بیشتر: بدن یافت می شود پس از قایقرانی حادثه شناسایی شده به عنوان لارگو مرد

فلوریدا منجر ملت در ثبت نام و عروق با 961,266 اما آن 65 مرگ و میر در سال 2019 شد بیش از ایالت های آلاسکا, لوئیزیانا و نیویورک ترکیب شده و نشان دهنده حدود 10 درصد از ملت قایقرانی مرگ و میر در هر سال.

پس چه می تواند انجام شود ؟ خوب پاسخ ساده تر از یکی ممکن است فکر می کنم.

آن را می پوشند

ملی قایقرانی امن شورای ترویج پوشیدن یک ژاکت زندگی در تمام زمانی که روی یک کشتی است. آمار از U. S گارد پشت آن:

  • 77 درصد از قایقرانی مرگ و میر ناشی از غرق شدن
  • 84 درصد از قربانیان غرق شدن بودند که با پوشیدن یک ژاکت زندگی
  • ⅔ از قربانیان غرق شدن شناگران خوبی هستند.

در فلوریدا در سال 2019, 43 از 65 مرگ و میر یا 66 درصد شد, غرق شدن قربانیان و 57 از 65 نمی شد با پوشیدن یک ژاکت زندگی. به دریا می افتد اختصاص 23 از مرگ و میر.

من می دانم که هیچ کس فکر می کند که آنها در حال رفتن به نیاز به یک جلیقه نجات. هیچ کس فکر می کند که آنها در حال رفتن به باد در آب است. اگر چیزی اتفاق می افتد, ما فقط می توانید با گرفتن یک زندگی جلیقه واقعا به سرعت از هچ جایی که آنها ذخیره می شوند درست است ؟ اشتباه است!

بیشتر: زن و 1 سال پس از مرگ قایق تصادف در شهرستان مارتین

فکر می کنم در مورد کمربند ایمنی. در دهه 1970 هیچ کس نیاز به یک کمربند. اگر خراب بود به اتفاق می افتد, بزرگسالان رانندگی به سادگی می تواند خود را گسترش بازوی راست و نگه داشتن فرزند خود را در صندلی جلو از دوست داشتنی به داشبورد.

حداقل این چیزی است که همه ما فکر می کردند. در حال حاضر هیچ ماشین ساخته شده است بدون کمربند یادآوری برای هر دو جلو-صندلی سرنشینان. که تغییر در فرهنگ ما را نجات داد بی شماری زندگی می کند.

بنابراین می توانید با پوشیدن یک ژاکت زندگی.

آموزش و پرورش

“تمام آن طول می کشد پول است.”

که snarky کنایه معمولا به زبان آمده توسط boaters اظهار نظر در یکی دیگر از boater را بدبختی. دلیل بودن ؟ این درست است.

تمام آن طول می کشد به راه اندازی یک کشتی در آبهای فلوریدا به پرداخت و تحویل کلید احتراق. اما آن روز در حال تغییر به آرامی یک سال در یک زمان.

در سال 2010 یک قانون به اثر رفت نیاز به کسی متولد شده پس از Jan. 1, 1988, به تکمیل و تایید ایمنی قایقرانی دوره و به دست آوردن ایمنی قایقرانی آموزش و پرورش کارت شناسایی صادر شده توسط FWC. این دستور مقدار زیادی از معافیت اما به کار یک کشتی با بیش از 10 اسب بخار این شرط را فلوریدا دریافت قایقرانی آموزش و پرورش است.

بیشتر: علت بالا قایقرانی حوادث. (تذکر: این الکل نیست)

و این یک چیز بسیار خوب است.

در میان گزارش حوادث 512 از 723 یا 57 درصد درگیر یک اپراتور با هیچ رسمی قایقرانی آموزش و پرورش با توجه به فلوریدا 2019 تصادف قایقرانی گزارش. با توجه به تصادفات منجر به مرگ, درصد بسیار بالاتر بود: 80% (از 52 65).

خبر خوب است ؟ در سال گذشته فلوریدا صادر رکورد 54,472 قایقرانی ایمنی آموزش و پرورش کارت شناسایی از جمله یک ترکیب 8,423 برای میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان. نزدیک به دو سوم یا 66 درصد صادر شد به boaters متولد شده پس از Jan. 1, 1988. این تعداد صعود خواهد کرد در سال آینده پس از فلوریدا است که در مسیر صحیح است.

متاسفانه COVID-19 است متوقف فرد قایقرانی آموزش و پرورش به طور موقت. پس از آن امن است, نگاه به برنامه درسی ارائه شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا کمکی آمریکا باشگاه قایقرانی و یا برنامه هایی مانند چپمن مدرسه Seamanship به نام چند.

اجتناب از برخورد

شاید این به نظر می رسد آشکار است اما اگر از آن است که چرا این اتفاق می افتد ،

در فلوریدا در سال گذشته 377 از 723 قایقرانی حوادث بودند یکی از این نوع برخورد:

  • 205: برخورد با یکی دیگر از کشتی
  • 122: برخورد با یک شی ثابت
  • 50: گل نشسته در حال اجرا

این سه همراه با آبشار دریا اختصاص 61 ٪ از تمام قایقرانی حوادث. همانطور که برای مرگ و میر 32 از 65 رخ داده است از برخورد و یا به دریا می افتد.

دانستن چگونه به کار یک قایق با خیال راحت, چگونه به کردهاید و اجتناب از اشیاء در حالی که در جریان و نحوه استفاده از رادار یا الکترونیک دیگر درست زمانی که چشم انداز اختلال کاملا می تواند زندگی را نجات دهد.

پس از این مشاوره می تواند کمک به boaters به صرفه جویی در زندگی می کند. به یاد داشته باشید زندگی شما را نجات دهد ممکن است خود را.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در [email protected]

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de