آیا شما می خواهید ما را به دانستن در مورد زندان در شمال کالیفرنیا?

مت Brannon ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 3:51 PM EDT Jun 30, 2020رکورد افکن است که به دنبال به زندان شهرستان شرایط

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

رکورد افکن است که به دنبال به زندان شهرستان شرایط در شمال کالیفرنیا — و ما به کمک شما نیاز.

طبیعت از آنها جداره کردن زندان شده اند به نام "مخفی کنار اجرای قانون" و گاهی اوقات می تواند مشکل برای شهروندان به درک. در تلاش کسب اطلاعات بیشتر ما در حال تبدیل به اعضای جامعه مثل شما برای کمک به ما در پر کردن در برخی از شکاف ها. ما می خواهیم به درک چگونه شما بوده ام نهفته زندان در شمال کالیفرنیا و ما می خواهیم به شنیدن داستان خود را.

در اینجا برخی از فراگیر حقایق:

  • در مورد 82,000 مردم برگزار می شود در زندان های محلی در کالیفرنیا
  • اصلاح افسران می گویند understaffing اضافه کاری و دیگر عوامل منجر به استرس بیشتر در کار
  • هر سه روز در دولت کسی می میرد در زندان شهرستان بازداشت
  • برخی از زندان ساکنان را گزارش کرده اند, عدم اعتماد به نفس در مراقبت های پزشکی گفت: سلامت مشکلات درمان نشود و یا باقی مانده
  • کارشناسان نگرانی در مورد کمبود خدمات برای کسانی که با مسائل مربوط به سلامت روانی و سابقه استفاده از مواد مخدر

در این سال رکورد افکن در حال نوشتن یک سری در مورد زندان و میر و ایمنی عمومی در زندان شهرستان بازداشت کرده است. برای این پروژه ما می خواهیم به جمع آوری داستان ها و اسناد از نیمه شمالی کالیفرنیا به عنوان یک کل برای نشان دادن یک تصویر کامل تر از زندان شهرستان چشم انداز است.

دیگران در حال خواندن: دو COVID-19 موارد در Shasta County, اما تعداد اسلاید به 97

اگر شما صرف زمان در زندان و یا یک دوست است که ما می خواهم به دانستن آنچه که بود برای شما. ما امیدوار به شنیدن از طیف گسترده ای از افراد — که همچنین شامل کسانی که مشغول به کار برای یک زندان است.

ما می خواهیم به دانستن در مورد آنچه که شرایط را برای زندانیان به ویژه هنگامی که می آید به گرفتن کمک های پزشکی یا سلامت روان درمان. هنگامی که شما تا به حال یک نگرانی و یا نیاز سلامت, آیا شما احساس می کنید مانند کارکنان زندان در پاسخ سرعت ؟ ما همچنین می خواهم به می دانم که اگر آن را آسان یا دشوار است برای یادگیری در مورد حقوق خود به عنوان یک زندانی و آیا شما تا به حال دسترسی به برنامه های آموزشی و منابع است که مفید برای جستجو و یا تنظیم مجدد به زندگی پس از انتشار.

بیشتر: مرگ داخل: چرا بیشتر مرگ و میر اتفاق می افتد در Shasta County زندان بازداشت ؟

اگر شما کار می کنند و یا قبلا در شمال کالیفرنیا زندان تا چه حد از شما فکر می کنم وجود دارد و یا به اندازه کافی منابع در دسترس برای انجام کار درست است ؟

اگر شما شده است متاثر از زندان در شمال کالیفرنیا و می خواهید برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از ما بپرسید سوال و یا دریافت به روز رسانی بر روی این پروژه لطفا کامل Google فرم زیر و یا آنلاین در بیت.ly/2B5taun. شما همچنین می توانید به ما ایمیل در jails.recordsearchlight@gmail.com و یا متن/تماس (530) 638-2380.

ما نیز علاقه مند به شنیدن در مورد داستان فردی و در هر ذکر اسناد از زندان در شمال کالیفرنیا.

بیشتر: افزایش در محلی COVID-19 موارد نیست زنگ مقامات بهداشت

بدون اطلاعات شناسایی شما به اشتراک گذاری (مثل نام خود و یا داستان های شخصی) منتشر خواهد شد بدون اجازه. رکورد افکن خبرنگار مت Brannon ممکن است در لمس به دنبال در مورد پاسخ شما.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن