Wessel بازنشسته پس از 40 به علاوه حرفه ای سال به عنوان محیط زیست مدافع

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:05 PM EDT مارس 19 سال 2020رائه ان Wessel نقل مکان کرد و به جنوب

توسط ABTINNEWS در 30 اردیبهشت 1399

رائه ان Wessel نقل مکان کرد و به جنوب غربی فلوریدا در اواخر دهه 1970 و آغاز یک زندگی حرفه ای طولانی در حفاظت از محیط زیست است.

او به کمک شکل های زیست محیطی قوانین و مقررات حفاظت از منابع آب و تالاب ها در این منطقه و در سراسر دولت است.

مشغول به کار در شش دهه به عنوان یک تالاب اجازه مؤلف دانشمند محیط زیست و مدافع در جنوب غربی فلوریدا Wessel بازنشسته از miami gardens-Captiva حفاظت از پایه و اساس در هفته گذشته و قصد دارد به صرف حداقل سه ماه آینده خوبی انجام هیچ چیز نیست.

"من قصد دارم به یک گام بزرگ به عقب" او گفت:. "آن زمان برای من به کشف برخی از چیزهای دیگر. من قصد دارم به سعی کنید به صورت کاملا قطع کنید و ببینید چه انرژی زندگی را در حال حاضر من است."

Wessel کار کرده و فلوریدا وزارت محیط زیست و منابع در حال حاضر گروه های حفاظت از محیط زیست به عنوان یک اجازه داور برای تاالب بررسی پروژه های مرتبط با عظیم شهرنشینی منطقه است.

در حال حاضر در 60s Wessel صرف بیشتر از زندگی حرفه ای خود را به عنوان محیط زیست حمایت کند.

"آن را مانند یک غرب وحشی" وسل گفت: تاالب اجازه چشم انداز 40-به علاوه سال پیش. "شما تا به حال به خلاق در مورد چگونه شما می توانید برخی از قوانین چوب و چگونه شما می توسعه قوانین را به مطمئن شوید که شما در حال حفاظت از منابع و منافع عمومی است."

او گفت: miami gardens, جزیره شده است یک رول مدل برای منطقه و مردم قبل از او گذاشته پایه و اساس حفاظت از محیط زیست.

"در 70s فقط این پاسگاه نیمه گرمسیری بهشت که در خارج وجود دارد و افرادی که حل و فصل وجود دارد شروع به نگاه کردن به اطراف و پیدا کردن Lee County تا به حال برنامه های گسترده برای جزیره و آنها می خواستند برای حفاظت از این جزیره را" او گفت:. "گاهی اوقات شما نیاز به فعالانه در مقابل آن است."

شما ممکن است علاقه مند در: منتقدان: دولت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از Caloosahatchee خور

نزدیک به 20 سال بعد پس از انتقال به منطقه Wessel کمک را استخدام خواهد بود که شکل آب با کیفیت تحقیقات در جنوب غربی فلوریدا.

"(او) بود و در حال حاضر صریح حمایت از محیط زیست زمانی که من وارد دانشگاه بین المللی چابهار در سال 1997 گفت:" گرگ Tolley با FGCU آب مدرسه. "در واقع او یک عضو از جستجو کمیته که من استخدام. از طریق کار خود را به عنوان منابع طبیعی سیاست های مدیر در Sanibel-Captiva حفاظت بنیاد Rae ان تضمین کرده است که جنوب غربی فلوریدا آگاه هستند و مهم درگیر در مسائل زیست محیطی به ویژه کسانی که مربوط به آب است."

Wessel پیوست Sanibel-Captiva حفاظت از پایه و اساس در سال 2006 به عنوان یک عضو هیئت مدیره.

Tolley در حال حاضر سر آب که شد دانشگاه تمرکز پس از 2018 جلبک های سبز-آبی شیوع در کیپ کرال-فورت مایرز منطقه است.

آب مدرسه محقق و استاد مایک پارسونز منصوب شد فرماندار جلبک های سبز-آبی نیروی کار در سال گذشته است.

چندین محیط زیست دانشمندان استخدام شده اند در سال های اخیر و آب و مدرسه و رشد خود را با قدرت مغز سوخت شده است توسط افرادی مانند Wessel همکاران گفت.

جیم Beever یک آب و هوا برنامه ریز و دولت سابق زیست شناس مشغول به کار با Wessel در آن در حال حاضر DEP.

نگه داشتن خواندن: Lee شهرستان اقدام به خرید آخرین قطعه تاریخی تپه کلیدی برای $860K

Beever گفت وسل شده است یک دارایی قوی برای محیطی جامعه برای چندین دهه و که او را نمی بینم بازنشستگی اش به عنوان از دست دادن به عنوان او فکر می کند او می تواند پشت دفاع به زودی.

"او کار وجود دارد در همان منطقه لایروبی و پر کردن اجازه" Beever گفت. "من پوشش بخش هایی از لی شهرستان و ذغال سنگ و او انجام کار در لی شهرستان و برخی از مناطق دیگر است. او بسیار مهم است حمایت کند. من انتظار دارم هر چند او را درگیر باقی بماند. من فکر نمی کنم ما در حال از دست دادن یک مدافع. و او افراد آموزش دیده قادر به انجام کارهای او را انجام داده است."

جایگزینی رونی: چه کسی خواهد شد تا فرانسیس رونی محیط زیست گوشته? طرفداران امید, آب و هوا و کیفیت آب باقی می ماند و اولویت های

دیگران در محیط جامعه به Wessel ستایش برای اینکه همیشه در کنار علم داده ها و اطلاعات و نه فشار سیاسی است.

وسل و Beever خدمت برای سال در استروئ خلیج آژانس خلیج, مدیریت, قدیمی دهه دولت ابتکار عمل با هدف حفاظت از استروئ خلیج و انشعابات آن.

حرفه ای او میرسد از جنبش زیست محیطی از دهه 1970 به این خلقت عظیم ساحلی گلف جوامع مانند بنیتا خلیج در بونیتا اسپرینگز در سال 1980 و '90s به شکوفه جلبک از 2000s و امروز.

در طول Wessel حرفه ای فلوریدا تا به حال برخی از علوم در ذهن ملت او و دیگران گفت.

اما انتقال این علم به واقعی سیاسی, سیاست, جدید, مقررات و قوانین است که چالش واقعی Beever گفت.

برخی از مردم بزرگ شد به او را می دانم در حالی که سفر در سراسر کشور به آدرس زیست محیطی و نگرانی های سیاسی.

"من تا به حال افتخار آشنایی با رائه ان از طریق بسیاری از سال از همکاری و carpools به جلسات سراسر کشور از غرب پالم به تالاهاسی" گفت: Marisa Carrozzo با محافظت از جنوب غربی فلوریدا. "ما می تواند پر کردن صفحات برشمردن Rae ان بسیاری از دستاوردهای در آوردن مبتنی بر علم سیاست به Caloosahatchee و باتلاقی مسائل در طول زندگی حرفه ای خود را و من امیدوارم که Rae ان وارد بازنشستگی دانستن اینکه چه چیزی باور نکردنی میراث او ایجاد کرده است.

"سهم او شده اند ارزشمند نه تنها در سیاست بلکه در چگونه او را منحصر به فرد بینش و تجربه شکل درک عمومی از زیبایی طبیعی ما سیستم."

Calusa Waterkeeper جان Cassani شناخته شده Wessel برای چندین دهه و گفت که او ابزاری در زمین حفظ تلاش خواهم Lee County حفاظت 2020.

"Rae ان و من به لی شهرستان در حدود همان زمان در اواخر دهه 1970" Cassani گفت. "ما شاهد نسل تغییر کرده و در کنار هم برای سال های بسیاری در سطوح مختلف برای بهبود نتیجه. حفاظت 2020 شد امضا مسئله که من به یاد بیاورید Rae ان بودن تا با درگیر بود و فقط یکی از بسیاری از طرح های حفاظت Rae ان بود که بخش مهمی از."

SCCF مدیر عامل شرکت رایان Orgera گفت: او اغلب با شگفتی آنچه جنوب غربی فلوریدا می خواهم بود Wessel نه دهه را صرف کار برای جارو آب و تاالب حفاظت.

"او یک ثابت در جامعه ما و او این توانایی های باور نکردنی برای اتصال به مردم و کمک به آنها را درک و چرا از سیاست های مهم" Orgera گفت. "این یک ضرر بزرگ برای ما, اما ما همه فوق العاده افتخار از او برای آنچه که او انجام داده در زندگی حرفه ای او."

Wessel گفت: او قصد دارد به یک استراحت برای چند ماه اما او نمی رد بازگشت به محیط زیست نقش مدافع.

"جامعه ای که ما ساخته ایم تعامل ما ساخته شده این آموزش و پرورش ما ساخته شده است تا انتقادی به منابع طبیعی و اقتصاد ما منطقه" وسل گفت. "من خوشحالم برای کمک به نقطه اتصال برای آن."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب