'ما در حال نشستن اردک': Hobe ارتفاعات محله 'تا کنون با مته سوراخ کردن فشار از جاری شدن سیل در شهرستان مارتین

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:58 PM EDT Jun 5, 2020مارتین کانتی — لیندا Wassuta نشده مجبور ب

توسط ABTINNEWS در 17 خرداد 1399

مارتین کانتی — لیندا Wassuta نشده مجبور به تخلیه خانه اش در Hobe ارتفاعات ... نشده است.

70 ساله ساکن تماشا به عنوان جاری شدن سیل در خیابان به آرامی رخنه کرد تا جلوی خانه اش به عنوان سیل بارندگی جاروب در سراسر ساحل گنجینه سه شنبه و چهارشنبه. افزایش آب متوقف شده حدود 4 فوت از جایی که ماشین پارک شده بود.

هر چند خانه اش در خیابان طاووس بود بخشوده Wassuta همسایگان نمی توانم بگویم همان.

بیش از یک دوجین خانه در Hobe ارتفاع داشته اند, آب, آسیب به عنوان یک نتیجه از طوفان آورده است که 11 تا 12 اینچ از بارش باران برای برخی از مناطق شهرستان مارتین در این هفته مجبور به تخلیه ساکنان گفت: جیم Gorton این شهرستان آثار عمومی مدیر

محله است که تا کنون با مته سوراخ کردن فشار از جاری شدن سیل Gorton گفت; و Wassuta ترس آن ممکن است بیش از.

"من نمی باید فضای زیادی برای آن به باران هر گونه مطلب و یا من می خواهم در همان قایق به دوستان من" گفت: Wassuta که در زندگی Hobe ارتفاع 10 سال است. "کسانی از ما چپ شد و در وحشت ... ما نشسته اردک اگر آن را همچنان به باران."

حداقل پنج تقاطع در Hobe ارتفاعات بسته شده اند و با توجه به جاری شدن سیل با توجه به این شهرستان است. Wassuta گفت: آب به راحتی به دور کمر عمیق به عنوان او را دیدم همسایه راه رفتن به خانه های خود.

Hobe ارتفاعات هیچ دهانه برای باران آب Gorton گفت: به همین دلیل است که خیابان های آن سیل بدی.

"این فقط نوع در یک سوراخ," او گفت:. "پس هنگامی که آب را پر می کند تا در آن منطقه کم آن هیچ جایی برای رفتن."

ایجاد یک دهانه نیست و شدنی است. محله پایین تر از همه مناطق اطراف آن Gorton گفت: پس از زهکشی نمی تواند نصب شود.

بخش خدمات عمومی درخواست کمک مالی از سازمان مدیریت اضطراری فدرال برای $2.2 میلیون دلار پروژه برای ساخت و نصب یک سیستم پمپاژ برای Hobe ارتفاعات, او گفت:. یک نرم افزار ارائه شد سال گذشته این بخش شنیده نشده از FEMA.

در حال حاضر آثار عمومی خدمه باید پمپ های نصب شده در سراسر شهرستان برای درمان آب نشسته. اگر آب و هوا مناسب, Gorton گفت: آن را می تواند بیش از یک هفته به روشن کردن Hobe ارتفاعات.

آب سیل یک خطر سلامت, اگر چه, و می تواند آلوده به مدفوع از سپتیک تانک فلوریدا وزارت بهداشت هشدار می دهد.

هفته گذشته در جنوب Martin منطقه ای سودمند با تجربه و فاضلاب نشت در بخش هایی از حوب ساند پس از منطقه دریافت 12 اینچ از بارش باران در یک روز مدیر مونیکا Shaner گفت TCPalm شنبه.

تنها یکی فاضلاب نشت رخ داده در این هفته بود و موجود در تصفیه خانه فاضلاب در دیکسی بزرگراه Shaner گفت. هیچ خانه و یا کسب و کار را تحت تاثیر قرار, و منطقه تمیز شد تا در عرض چهار ساعت.

"همه در همه, من تعداد که به عنوان یک موفقیت برای مقدار آب طوفان ما تا به حال," او گفت:.

اما Wassuta گفت: یکی از همسایه سپتیک تانک سرریز دو خانه پایین و او می داند که سیل آب آلوده شده است.

Wassuta ساخته شده است تلفن تماس به FEMA; سلامت و کار و ادارات; شهرستان کمیسر هارولد Jenkins; رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' و دیگران را به تلاش برای دریافت کمک به اصلاح این وضعیت است.

"هیچ کس تا به انجام یک چیز است. هیچ چیز" او گفت:.

بسیاری از جاده ها در سراسر شهرستان مارتین باقی می ماند و آب گرفتگی. یک لیست کامل از تعطیلی می توان در یافت مارتین.fl.ما/MCFlood.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب