جمعه, مارس 20 coronavirus به روز رسانی: Butte County گزارش چهار اضافی موارد

مت Brannon, میشل چندلر و Alayna Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 1:17 AM EDT 21 مه سال 2020وزارت کشاورزی ایال

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

وزارت کشاورزی ایالات متحده به دنبال خرید مواد غذایی برای نیازمندان از ag تولید ضربه توسط ویروس

6:24 بعد از ظهر, جمعه, مارس 20

تولید کشاورزی که دچار تلفات مالی از coronavirus هم اکنون می توانید برای درخواست وزارت کشاورزی ایالات متحده برای خرید برخی از مواد غذایی خود را به غذا نیازمند است.

وزارت کشاورزی به کشاورزان به خانواده های غذایی برنامه جعبه را صرف 3 میلیارد دلار در تولید لبنیات و گوشت به ارائه جعبه از مواد غذایی به کسانی که نیاز دارند.

این برنامه در حال حاضر در محل اما در حال حاضر گسترش یافته و به محلی تولید کشاورزی که دچار خود زیان یک پا.

به درخواست شروع May 26, رفتن به https://www.farmers.gov/cfap.

برای کسب اطلاعات بیشتر به https://www.ams.usda.gov/selling-food-to-usda/farmers-to-families-food-box.

Shasta County سازمان ملل در کسب و کار به طور داوطلبانه مطابق با خاموش کردن قوانین

3:00 بعد از ظهر, جمعه, مارس 20

ساکنان مشتاق برای کسب و کار بیشتر برای بازگشایی مستقیم باید نگرانی های خود را به مسئولین دولتی Shasta County بهداشت و خدمات انسانی مدیر آژانس Donnell Ewert گفت: در یک جلسه رسانه در روز چهارشنبه.

Ewert موضوع یک روز پس از ده ها تن از معترضان به یک جلسه Shasta County هیئت ناظران. با استفاده از یک تصادف تعقیب درهم bullhorn, یکی از معترضان خواندن یک بیانیه اصرار هیئت مدیره برای سهولت محدودیت در کسب و کار و مجامع عمومی در طول شیوع کروناویروس.

"همه چیز است که اتفاق می افتد این است که به دستور فرماندار و بهداشتی دولتی و افسر. ما محلی افسر بهداشت است نه اعمال هر گونه محدودیت و بیشتر از آنچه دولت تحمیل کرده است" گفت: Ewert.

"این دولت است که اعمال اقدامات در ایالت کالیفرنیا," او گفت:, و اضافه کرد که Shasta County است "صرفا اجرای, انجام سفارشات که توسط دولت."

به عنوان دولت های محلی اجرای ممنوعیت اجتماعات بزرگ که هنوز هم ممنوع Ewert گفت: "من فکر می کنم آن را ساخته شده نسبتا روشن است که هیچ کس می خواهد برای دیدن مردم اشاره کرد, بازداشت, جریمه برای نقض اقامت در خانه سفارش دهید. آنچه ما واقعا می خواهید این است که جامعه را به" به طور داوطلبانه از آنها پیروی کنید.

"ما قصد داریم تا روش صحبت کردن به مردم در تلاش برای کاهش خطر. من فکر نمی کنم شما در حال رفتن به دیدن کسی بازداشت یا ذکر برای نقض نظم است."

تا آنجا که زمانی که کسب و کار تلقی بالاتر-خطر — از جمله آرایشگر مغازه ها, سالن مو و مکان عبادت است — بازگشایی Ewert گفت: "ما باور داریم که آنها دنبال آن هستید در چیزی تا پایان ماه ... واقعا وجود دارد هیچ تاریخ تا کنون داده شده و ما معمولا بسیار کوچک توجه کنید هنگامی که آنها در نهایت تصمیم گیری کنند."

عمده ردینگ بیمارستان ها گفت: آنها مراجعه محدودیت در محل در حال حاضر.

وجود 34 تایید COVID-19 موارد در Shasta County همانطور که از اواسط روز با هیچ مورد جدید گزارش شده از شنبه سخنگوی Kerri Schuette گفت. یک فرد است که در انزوا در حالی که 10 نفر باقی می ماند در قرنطینه, او گفت:.

به تاریخ 3,400 coronavirus آزمون انجام شده است.

Shasta County اعداد بدون تغییر به عنوان برخی استدلال می کنند برای بازگشایی

7 صبح چهار شنبه, مه 20

از صبح روز چهارشنبه تعدادی از Shasta County coronavirus موارد می ایستد در 34 — بدون تغییر از شنبه — با چهار مرگ و میر.

مقامات از بخش بهداشت و خدمات انسانی آژانس همچنان به درخواست از ساکنان برای پوشیدن صورت پوشش در کاهش گسترش COVID-19.

محلی تنش بیش از بازگشایی هایش روز سه شنبه در یک Shasta County هیئت ناظران نشست. با استفاده از یک تصادف تعقیب درهم bullhorn, برخی از معترضان حمایت برای بازگشایی و یک سرپرست متهم شد که عضو کمیته نیروهای مسلح سنا.

در ضمن این شهرستان موافقت به پرداخت $327,227 برای اجاره ردینگ مدنی سالن به صورت پاپ آپ در بیمارستان, راه اندازی در مورد یک بیمار خروش که رفت و استفاده نشده.

ردینگ شهرستان Manager بری Tippin گفت: روز سه شنبه در جلسه شورای که مقامات شهرستان به دنبال گسترش ناهار خوردن در رستوران صندلی به پیاده رو یا پارکینگ اجازه می دهد تا رستوران برای دیدن مشتریان بیشتر در میان اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

مربوط به: 'بازگشایی' معترضان استفاده تصادف تعقیب درهم bullhorn به سقوط Shasta County جلسه هیئت مدیره

COVID-19 در Siskiyou County

Siskiyou County روز دوشنبه اعلام کرد نخستین مورد تایید شده از این ویروس در حدود 40 روز در آوردن آن در مجموع به شش مورد از شیوع آغاز شد.

از سه شنبه 1,250 COVID-19 آزمایشات انجام شده به گفته مقامات بهداشت عمومی. که به اندازه کافی برای حدود 2.86% از ساکنان.

Siskiyou County مقامات بهداشتی می گویند که آنها در حال کار بر روی یک برنامه اجازه می دهد تا پاسخ اول اجرای قانون و آتش به همه تست شده برای این ویروس با توجه به شهرستان مطبوعاتی.

Coronavirus تست: Siskiyou County revs تا COVID-19 تست تلاش preps برای مرحله 2 از بازگشایی

وجود دارد نزدیک به یک دوجین سایت برای تست به گفته مقامات بهداشتی. شامل: Fairchild مرکز پزشکی رحمت مرکز پزشکی Mt. سکس روسی Anav قبیله ای بهداشت و درمان, درمانگاه, Karuk قبیله ای بهداشت و درمان درمانگاه Swenson پزشکی عمل شستا آبشار سلامت (Dunsmuir, McCloud و شستا دره), North Star, درمان طبیعی, طب وایریکا مراقبت های فوری درمانگاه و دکتر مایکل Z. Staszel تمرین در کوه شاستا.

سایر استان ها در شمال کالیفرنیا

5:40 بعد از ظهر, جمعه, مارس 20

Butte County تا به حال چهار coronavirus موارد در روز چهارشنبه.

Humboldt County گزارش پنج مورد جدید در روز شنبه و همچنین به عنوان شهرستان دوم مرگ مرتبط با COVID-19 و در روز چهارشنبه از آن گزارش دو مورد. دلم نرت گزارش دو موارد اضافی شنبه و یک شنبه.

در اینجا که در آن صورت مجموع ایستاده برای دور شمال کالیفرنیا که از روز شنبه:

  • Shasta County, 34 مورد
  • Butte County, 30 مورد
  • Glenn County 12 مورد
  • Siskiyou County, 6 مورد
  • Plumas County 4 مورد
  • Colusa شهرستان 3 مورد
  • Tehama County 2 مورد
  • تثلیث County, 1 مورد
  • Lassen, شهرستان, موارد
  • Modoc شهرستان هیچ مورد

شهرستان ساحلی:

  • Humboldt County 88 موارد
  • Mendocino County 15 مورد
  • Del Norte شهرستان 15 مورد

COVID-19 موارد ایالت

تعداد کل تایید COVID-19 نفر در کالیفرنیا در روز سه شنبه بود 84,057, the California Department of Public Health گزارش روز شنبه بعد از ظهر.

کالیفرنیا مرگ و میر می ایستد در 3,436 از COVID-19 شیوع آغاز شد.

در اینجا این است که چگونه کالیفرنیا coronavirus موارد شکستن اساس سن:

  • سن 0-17: 3,657 موارد
  • سنی 18-49: 42,591 موارد
  • سن 50-64: 20,468 موارد
  • سن 65+: 17,232 موارد
  • Unknown/از دست رفته: 109 موارد

مراقبت های بهداشتی کارگران ساخته شده 8,633 کالیفرنیا تایید COVID-19 موارد به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، از این تعداد 46 فوت کرده اند.

اخبار: ردینگ اخبار خلاصه: هیئت مدیره موافق در زمینه هزینه های بیمارستان

کالیفرنیا coronavirus موارد توسط شهرستان

ما اطلاعات مرکزی صفحه: شامل نقشه های تعاملی است که آهنگ تایید COVID-19 موارد بهبود و مرگ و میر ناشی از اطراف دولت, ملت و جهان است.

نقشه به طور خودکار به روز را نشان می دهد و نزدیک از هر California county است.

و یا زوم کردن برای دیدن شماره از سراسر کشور و جهان است.

ورزش: از کوییدیچ به نجوم پیدا کردن آنچه در گذشته محقق-ورزشکاران انجام می دهند در حال حاضر

ایالات متحده و جهانی موارد

همانطور که از 4:30 p. m. روز شنبه تعداد تایید coronavirus موارد در ایالات متحده بیش از 1.5 میلیون با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز. این تعداد شامل بیش از 93,400 به مردم به عنوان یک نتیجه از ویروس و بیش از 294,300 افرادی که از بهبود آن است.

در سراسر جهان تعداد موارد تایید شده بود در نزدیک به 5 میلیون نفر است. که در مجموع حدود 328,000 نفر کشته و حدود 1.9 میلیون نفر بهبود یافته اند.

بیشتر: Costco پروژه می شود OK از ردینگ شورای اسلامی پس از سالها تاخیر

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن