'ما یک جدید عادی در اینجا': آموزش و پرورش رهبران چشم راه هایی برای بازگشایی مدارس

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 4:44 PM EDT مارس 13 سال 2020تالاهاسی --- سریع و مکرر coronavirus تست برا

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

تالاهاسی --- سریع و مکرر coronavirus تست برای دانش آموزان و کارکنان روزانه دما کنترل و تنظیم اندازه کلاس و اتوبوس سواری اجازه می دهد تا اجتماعی فاصله در میان بسیاری از اقدامات که فلوریدا آموزش و پرورش رهبران با توجه به وضعیت آماده به بازگشایی مدارس در پاییز.

به عنوان جزئیات همچنان, اتو کردن هیئت مدیره دولتی آموزش و پرورش عضو مایکل Olenick روز چهارشنبه درخواست شده است که آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران ایجاد یک بیماری همه گیر نیروی کار است که تمرکز بر روی تغییرات زیادی که در مدارس نیاز را در ماه های آینده.

"ما یک جدید عادی در اینجا و جدید که عادی نیز نیاز به این نیروی کار برای آماده شدن برای یک احتمال بسیار زیاد رویداد که وجود دارد رفتن به یک سنبله دوباره در پاییز" Olenick گفت کورکوران در طول دولت هیئت مدیره از آموزش و پرورش نشست.

Olenick گفت: وظیفه نیروی متفاوت خواهد بود از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' Re-Open فلوریدا نیروی کار خواهد بود و شامل کارشناسان بهداشت و اعضای جامعه و مسئولان مدرسه.

پیشنهاد نیروی کار خواهد شیرجه رفتن عمیق تر به جزئیات چگونه به صفحه نمایش افرادی که به مدارس چگونه برای تنظیم برنامه های حمل و نقل و اندازه کلاس چگونه به آدرس تحصیلی شکاف و شکاف دیجیتال میان دانش آموزان و نحوه آدرس بودجه هزاران نگرانی برانگیخته با این بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم که وجود دارد بسیاری از جنبه های که بزرگتر از فقط دولت" Olenick گفت. "من فکر می کنم ولسوالی نیاز دارید و می خواهید به کمک شما --- ما کمک کند. و من فکر می کنم آن است که مسئولیت ما به عنوان هیئت دولت به آموزش و پرورش که مسئول نظارت بر K-12."

وظیفه نیروی Olenick گفت: همچنین حفاری به "بسیاری از ناشناختهها" چگونه COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از coronavirus کودکان تاثیر می گذارد.

کورکوران مرتکب نشده به ایجاد یک نیروی کار در این جلسه اما تشکر Olenick برای پیشنهاد.

"همه چیزهای که در حال ارزیابی, اما نظرات شما قدردانی می کنم," کورکوران گفت.

در این جلسه فلوریدا انجمن مدرسه منطقه Superintendents نیز گذاشته "مقدماتی و گسترده" توصیه هایی در مورد مراحل مدارس نیاز به بازگشایی کلاس های درس در پاییز. دانشگاه ها تعطیل شد, در ماه مارس به جلوگیری از گسترش coronavirus با دانش آموزان در پایان این سال تحصیلی از طریق کلاس های آنلاین.

"اکثریت توصیه چین به دستورالعمل های عملیاتی برای اطمینان از ایمنی و سلامت و رفاه دانش آموزان و کارکنان در مدارس دولتی در سراسر ایالت فلوریدا" فلوریدا انجمن مدرسه منطقه Superintendents گزارش روز شنبه گفت:.

Superintendents می خواهید مدارس برای محدود کردن بازدید کنندگان در دانشگاه باید سریع coronavirus تست برای دانش آموزان و خانواده ها و کارکنان انجام روزانه متوسط چک, مجموعه پروتکل های استفاده از ماسک های صورت و دیگر دنده محافظ و تقویت تمیز کردن در طول روز است.

Superintendents همچنین پیشنهاد تنظیم اندازه کلاس زنگ تفریح زمان ناهار و تربیت بدنی و تغییر تعدادی از دانش آموزان در اتوبوس. توصیه های نیز شامل تنظیم پروتکل برای "مخلوط" رویکرد به آموزش است که می تواند شامل ترکیبی از حضوری و آموزش آنلاین اگر چهره به چهره در کلاس و یا اجتماعی فاصله نیست ممکن است در برخی مناطق و یا مدارس.

"به عنوان یک توجه داشته باشید اضافی و superintendents به شدت احساس میکنیم که زمانی که ما بازگشت به 2020-2021 سال تحصیلی مناطق نیاز به سرعت شناسایی هر دانش آموز با باقی مانده یادگیری شکاف" Pinellas County سرپرست مایکل Grego گفت: هیئت دولت به آموزش و پرورش به نمایندگی از superintendents' association.

Grego گفت superintendents می خواهید به آزمون دانش آموزان در طول تابستان به شناسایی کودکانی که ممکن است نیاز به کمک ابتلا در سال تحصیلی آینده چیزی از او به عنوان "COVID-19 تحصیلی اسلاید."

هنگامی که دانش آموزانی که نیاز به کمک های اضافی در حال شناسایی Grego گفت: مناطق ممکن است نیاز به تقویت برنامه ها در طول هفته و یا شاید حتی در روزهای شنبه. بیشتر برنامه نویسی نیاز به پول بیشتر برای کمک به دانش آموزان آسیب پذیر او اضافه شده

"برای دیدار با این چالش ها ما نیاز به منابع اضافی است که به حساب تمام منابع در دسترس است که می تواند پشتیبانی, افزایش, پرسنل, برنامه نویسی و ظرفیت عملیاتی برای پیاده سازی آنچه ما می دانیم ضروری است" به گزارش کانون گفت.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن