"ما تا به حال یک دیوانه جادویی زندگی همراه': عضو ناپل خیریه جامعه می میرد از COVID-19

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:18 PM EDT آوریل 8 سال 2020پاتریشیا و دیوید گیبسون شروع رفتن مداوم زمانی ک

توسط ABTINNEWS در 19 اردیبهشت 1399

پاتریشیا و دیوید گیبسون شروع رفتن مداوم زمانی که آنها بودند 15. از طریق تقریبا 55 سال از ازدواج آنها مشترک 22 خانه های مطرح شده و چهار پسر.

زن و شوهر مجبور به خداحافظی برای آخرین بار از طریق Facetime بیش از یک هزار مایل از هم دوریم به دلیل COVID-19.

"قادر بودن به وجود آمده بسیار آسیب زا راه برای پایان دادن به" دیوید گیبسون گفت. "من گفت: خداحافظی من به من پت با استفاده از اپل بعد از این همه سال. ما تا به حال یک دیوانه جادویی زندگی با هم."

در ذغال سنگ شهرستان 27 نفر فوت کرده اند به دلیل COVID-19 با توجه به آخرین داده ها از فلوریدا وزارت بهداشت. این احتمال وجود دارد پاتریشیا گیبونز' مرگ گنجانده شده است در تعداد کسانی که چون او در خارج از دولت است.

او قرارداد coronavirus در حالی که در یک مرکز توانبخشی در شهر نیویورک جایی که او کار بر روی بازسازی قدرت او در حالی که دوره نقاهت بعد از appendiceal عمل جراحی سرطان.

پاتریشیا گیبونز 76 هنگامی که او درگذشت Memorial Sloan Kettering Cancer Center در آوریل 21 با توجه به عوارض ناشی از کوروناویروس. دیوید گیبسون بود در خانه خود در شمال ناپل در آن زمان است.

زن و شوهر متولد شد و پنج روز از هم جدا با حضور در یک مدرسه ابتدایی و بزرگ در حومه شهر نیویورک است.

آنها زندگی می کردند در سراسر جهان با هم قبل از اقامت در یک خانه در Mediterra در سال 2007 و به سرعت درگیر شد در جنوب غربی فلوریدا خیریه جامعه است.

این زن و شوهر شد امنا برای ناپل کودکان و آموزش و پرورش پایه و اساس این سازمان در پشت سالانه ناپل زمستان جشنواره شراب. حدود پنج سال پاتریشیا گیبونز خدمت در این سازمان کمک مالی کمیته.

کمیته بودجه تصمیم گیری که چگونه برای خدمت به جامعه و مراقبت از خطر و کودکان محروم در ذغال سنگ شهرستان با استفاده از میلیون ها دلار مطرح شده توسط این سازمان در هر سال.

"پت بود واقعا پرشور در مورد حفاظت و مراقبت از کودکان" گفت: ماریا Jimenez-لارا ارشد اجرایی از ناپل کودکان و آموزش و پرورش پایه و اساس است. "هر چیزی نیاز به انجام با بهداشت و درمان بود که واقعا برای او مهم است."

'او سالم است. او خوب': همسر لی شهرستان جوانترین COVID-19 قربانی التماس برای ماندن در خانه

کار با پاتریشیا گیبونز برای چندین سال به معنای بسیاری از بازدیدکننده داشته است سایت را با هم و زمان صرف شده در ماشین و رانندگی در اطراف شهرستان جیمنز-لارا گفت.

"پت یکی از مشتاق ترین افراد دلسوز و من تا کنون ملاقات کرد" Jimenez-لارا گفت. "او تا به حال یک لبخند بزرگ و همیشه شما استقبال با آغوش گرم."

در عکس: زندگی پاتریشیا گیبونز

پاتریشیا گیبونز شد نوع از کسی که پرسید: چگونه شما انجام می دهند چرا که او در واقع می خواستم به می دانم که چگونه شما انجام می دهند و کسی که می تواند در پیدا کردن چیزی مثبت در هر وضعیت Jimenez-لارا گفت.

"او با تأکید بر فرزند خوب بودن یاد می شود و ما را از دست او" Jimenez-لارا گفت. "او شگفت انگیز خانواده و همه بچه ها و نوههایشان را که حس مایل به مراقبت از جامعه نیز هست."

پاتریشیا گیبونز " انسان دوستی و مراقبت از دیگران فراتر از جنوب غربی فلوریدا.

در حالی که زندگی در بانکوک تایلند در سال 1980 با خانواده اش, پاتریشیا گیبونز داوطلب برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان فقیر در حومه شهرستان.

او داوطلب با زنان آمریکایی باشگاه در حالی که زندگی در بروکسل بلژیک و کمک کرد تا با حفاظت از حیات وحش تلاش با شوهرش از طریق آفریقایی در پارک های بنیاد.

"پت موفق به ترکیب روح پرماجرا با کمک به کودکان از هر کجا که ما رفت و" دیوید گیبسون گفت.

اندوه و مبارزه: ناپل خانواده مبارزات با تشییع جنازه تدارکات پس از یک دوست می میرد در شهر نیویورک در میان COVID-19 همه گیر

یک مادر و یک پرستار

هنگامی که پاتریشیا گیبونز اول شروع آشنایی شوهرش او در یک بیمارستان داوطلبانه با آرزوی تبدیل شدن به یک پرستار است.

او فارغ التحصیل از دانشکده پرستاری در کوئینز و مشغول به کار در واحد نوزاد در یک بیمارستان در پنسیلوانیا در حالی که شوهر او کار می کرد برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود را.

تازه ازدواج کرده به سرعت به حال سه پسر در حالی که دیوید گیبسون' حرفه ای در دنیای کسب و کار پیشرفت و نقل مکان خانواده در سراسر کشور و جهان است.

"او بسیار غیر معمول زن در او تمایل به بلند کردن و حرکت به هر کجا و او تا به حال یک حس ماجراجویی" دیوید گیبسون گفت: همسرش.

یک homebody' گرفته شده توسط COVID-19: Lee County درگذشت مردی که از COVID-19 بود 'homebody" که تا به حال سفر

دیوید گیبسون خود را آغاز حرفه ای فروش janitorial supplies برای 3M و کار راه خود را به رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل چند شرکت متفاوت است. در طول راه پاتریشیا گیبونز نمی خواهم به عنوان یک پرستار.

در نهایت او یک واحد مراقبت های ویژه و مشغول به کار در شیفت شب را به مراقبت از فرزندان خود را در طول روز. دیوید گیبسون به خاطر همسر خود را دستکاری کار خود را با برنامه مراقبت از فرزندان و حضور در پسران' رویدادهای ورزشی.

"او را از رفتن به هر بازی مهم نیست که چقدر خسته او" دیوید گیبسون گفت. "اگر او تا به حال مشغول به کار در شیفت شب شب قبل از آن هم مهم نیست."

مایک گیبونز زن و شوهر چهارم و جوانترین پسر در حدود 11 سال به یاد مادر خود را از حضور در یک رویداد ورزشی به ویژه در زمانی که او یک نوجوان بود.

"پس از یک گلف بازی من پرسید که او چه فکر کردم از عکس های من و او گفت که او نمی تواند به خوبی از آنجا که او تا به حال بدست او چشم متسع شده پیش از آن در روز" مایک گیبونز گفت. "او هنوز هم در خارج وجود دارد برای حمایت از من چرا که این نوع از مادر او بود."

'قهرمانان ما سایش و مالش': اولین پاسخ دهندگان خط خارج ناپل بیمارستان برای حمایت از پرستاران

مایک گیبونز گفت: او به خاطر مادرش خواندن را به او هنگامی که او بیمار بود به عنوان یک کودک را از دست ندهید چیزهای کوچک مانند خرید مواد غذایی با هم و ضخیم نیویورک.

"من روح بسیار بود که از یک مادر و یک پرستار و یک سرپرست" مایک گیبونز گفت. "او قطعا همیشه به حال یک تماس خاص با کودکان است."

پاتریشیا گیبونز' پسر ارشد دیوید گیبسون III, گفت, وجود ندارد, کلمات برای انتقال آنچه که یک زندگی سرشار از مادر خود زندگی می کردند و چگونه بسیاری از مردم او را لمس کرد در طول راه.

دیوید گیبسون سوم که مبتلا به سرطان استخوان به عنوان یک نوجوان و گفت: او به خاطر مادرش وجود دارد برای او از طریق سال از عمل جراحی و درمان است.

تحلیل: یک نگاه که در حال مرگ است از COVID-19 در جنوب غربی فلوریدا

"در حال حاضر من قادر به راه رفتن دوباره و من آینده روشن به نظر می رسد و این چنین شرم آور است که من مادر است دیگر در اطراف" او گفت:. "نوبت من بود برای انجام تمام پخت و پز و تمیز کردن صورت خود را و در حال حاضر او رفته است."

دیوید گیبسون سوم گفت: مادرش او را فرزندان خود و دسر مورد علاقه در هر زمان آنها آمد برای بازدید و همیشه استقبال کودکان خود را با در آغوش گرفتن مهم نیست که چه ساعت از شب آنها وارد شده است.

مایک گیبونز گفت: او را افتخار خود را از حافظه با محبت خود دو دختر جوان همان راه مادرش او را دوست داشتم.

"من احساس می کردم قلب من از مادر من" مایک گیبونز گفت. "او بسیار به من اختصاص داده شده به عنوان یک مادر است."

خداحافظی

پس از عمل جراحی برای درمان سرطان در سال گذشته پاتریشیا گیبونز شد و در نهایت از بیمارستان در شهر نیویورک به یک مرکز توانبخشی در ماه مارس است.

دو روز پس از او وارد مرکز توانبخشی بدون بازدید کننده سیاست شد و به محل قرار داده و دیوید گیبسون به خانه بازگشت به فلوریدا به ماندن با یکی از پسران خود را به جای اینکه به تنهایی و جدا از همسر خود.

"در آن زمان ما فقط نمی دانستم چه بود" دیوید گیبسون گفت. "Coronavirus ضربه او در اواسط ماه مارس و او به نظر می رسید پایدار برای پنج یا شش روز. آن را فقط به طور ناگهانی تبدیل مرگبار و او رفته بود چند روز بعد."

پاتریشیا گیبونز مبارزه برای زندگی خود را زمانی که او بازگشت به بیمارستان و در بخش مراقبت ويژه پس از عقد قرارداد COVID-19.

پس از شنیدن مشاوره از پزشکان دیوید گیبسون به حال به توصیه همسر خود را به ثبت نام فراموش-نمی-احیای فرم به دلیل چگونه به شدت به آن را حذف به او آسیب دیده ریه ها و احتمال است که او نمی خواهد برای زنده ماندن حتی اگر او را در یک ونتیلاتور.

"از طریق FaceTime من تا به حال به او بگویید که او قصد ندارم به آن را" دیوید گیبسون گفت. "من می توانم نگه داشتن دست خود را, من نمی تواند سکته مغزی ، که واقعا بخشی از وحشت از COVID-19."

در عرض چند ساعت از مکالمه پاتریشیا گیبونز' سطح اکسیژن کاهش یافت به طوری پایین لوله قرار داده شد و او مجبور به پوشیدن یک ماسک برای کمک به تنفس که مانع از صحبت کردن.

برای حدود 24 ساعت آینده او راننده سرشونو تکون دادن لبخند زد و دهن "من شما را دوست دارم" به شوهرش طریق FaceTime.

"پس از آن که آنها حق داشتند و او که قرار بود به جلو و خارج از آن" دیوید گیبسون گفت. "او را نگه داشته و مبارزه است. او نمی خواهید به رها کردن زندگی خود را. او عاشق زندگی است."

این زن و شوهر هرگز پیش بینی شده است که هنگامی که پاتریشیا گیبونز چپ به نیویورک در ماه آوریل سال گذشته برای عمل جراحی او هرگز بازگشت به ناپل.

"همه ما در خانواده صحبت در مورد چه شرم آور این بود که او هرگز به عقب در اینجا به او ناپل که او را بسیار دوست داشت و که در آن او تا به حال بسیاری از دوستان" دیوید گیبسون گفت.

این زن و شوهر تا به حال برنامه های خود را جشن می گیرند 55 سالگرد عروسی در ماه ژوئن با چهار پسر و هفت نوه در خانه خود در شمال ناپل.

"ما به دست آورد و همه چیز ما هرگز از خواب به کودکان و نوجوانان" دیوید گیبسون گفت. "ما فقط کمی 15 ساله هنگامی که ما آغاز شده و من فقط باید به جشن چه زندگی داشتیم با هم."

اگر شما می دانید کسی که فوت در لی و یا ذغال سنگ استان ها از ویروس و می خواهم به آنها افتخار توسط های خود و یا داستان خود را ایمیل SWFLBreakingNews@gannett.com خود را با نام و شماره تلفن و همچنین به عنوان نام شخص شما می خواهم به ما بگویید که در مورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن