ما مراقبت: به اشتراک گذاری اخبار خوب از جامعه با جامعه

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 17, 2020یکی از فرد راجرز ترین نقل قول ه

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

یکی از فرد راجرز ترین نقل قول های الهام بخش برای کودکان پیش دبستانی.

"وقتی که من یک پسر بچه بود و من می بینم چیز ترسناک در اخبار, مادر من می خواهم بگویم به من نگاه یاران. شما همیشه پیدا کردن افرادی که در حال کمک به.'"

به عنوان کشنده drumbeat از COVID-19 همه گیر شروع به شدت در آن hellacious شور ما به عنوان کارکنان در اخبار روزانه و اخبار مطبوعات و خش سر ما.

چگونه ما را پیدا کنید امیدواریم?

اشتباه نکنید: هیچ conflating سخنان آقای راجرز به معنای برای کودکان نو پا و جهانی همه گیر. اما وجود دارد یک درس برای یادگیری یک راه برای فکر بیشتر. ما می توانیم نگاهی به یاران امید.

و یا ما می تواند کمک.

ما شروع به نوشتن داستان در مورد داوطلبان ساخت ماسک برای پرسنل پزشکی. ما در مورد باشگاه های کشور اهدا ناهار به امکانات پزشکی. ما در مورد معلمان رسیدن به خود دانشجویان و حتی برخی از ترک گچ پیام در پیاده رو و یا تویت های خنده دار, تصاویر و ویدئوها.

تاپیک خوشمزه طنز در اینجا: بسیاری از شما خوانندگان دعوت به یاران جامعه نیاز دارد که ما به عنوان یک روزنامه نگاری موسسه احتمالا نمی تواند در مورد نوشتن همه آنها را.

ما نمی توانیم چشم پوشی از جهان اطراف ما. که می رود بد اما خوب بیش از حد.

شما هنوز هم می خواهید ما را ببینید watchdog پوشش تعطیلی enforcements بهداشت و درمان کارگران و بیشتر. اما ما در حال تلاش کردن چیزی جدید به خبر خوب برای شما در یک بسته بندی.

"ما مراقبت از" ستون خواهد بود یک هفته اکتشاف از این خبر خوب و توسعه جامعه که در جامعه اطراف ما. آن است که یک جشن کوچک به عنوان بسیاری از اعمال خوب ما می توانیم خودرا برای امتحان اماده به یک ستون بدون ارسال شما زود به رختخواب و آن را امیدوارم ادامه تا زمانی که ما به آن نیاز دارید.

نام "ما" می آید تا حد زیادی از آنچه که ما با هم هستیم: یک جامعه است. آن را به نام "ما مراقبت" از آنجا که شما به همه اثبات شده آن است. بنابراین شما خواهید دید "ما" در تیتر ستون, اما شما همچنین ممکن است "ما" در عناوین دیگر مستقل قطعات هم که متناسب با موضوع.

آن را به نام "ما مراقبت" از آنجا که ما واقعا انجام دهد.

اگر شما چیزی است که شما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن لطفا به ما ایمیل در features@naplesnews.com. لطفا نام خود را, اطلاعات تماس , و هر گونه اطلاعات ما ممکن است نیاز به نوشتن چیزی کوتاه و شیرین است.

توجه داشته باشید: اشتراک گذاری عکس های خود را با ما در نظرات یا از طریق ایمیل شما به ناپل اخبار روزانه, اخبار مطبوعات و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه اجازه استفاده از آنها را بر ما متعدد چاپ و نشر عامل است.

گربه ماسک

نانسی ریچارد فرای در زمان بیشتر از او انتظار می رود.

این یک چیز خوب است آن را برای یک علت خوب است.

ریچارد فرای که زندگی در ناپل به برنامه ریزی برای ایجاد ماسک را به JOANN بنابراین فروشگاه می تواند توزیع آنها را به کارگران بیمارستان و یا هر کس آنها مورد نیاز است. سپس یکی از دوستان خواسته او را در نظر بگیرید ساخت ماسک برای ذغال سنگ شهرستان رانندگان اتوبوس در ذغال سنگ منطقه سیستم حمل و نقل.

"این یک پروژه بزرگتر از آنچه که من فکر کردم این بود که به" ریچارد فرای گفت.

در سراسر یک هفته برای حدود شش ساعت در روز او راه اندازی یک خط تولید از بیت و باب و قطعات از ماسک است. تمام گفته او ساخته شده 110 پنبه ماسک صورت را به رانندگان اتوبوس در سراسر شهرستان که به او تحویل داده شده سه شنبه.

با وجود سهم فرای است بی علاقه شخصی به رسمیت شناختن.

"من فقط می خواستم برای کمک به," او گفت:.

آواز به آسمان

زمانی که Pelican Bay سنت رافائل باشگاه رزرو Jodi Keogan برای یک عملکرد او می دانست که این امر می تواند بر خلاف هر گونه دیگر است.

Keogan یک خواننده کلاسیک آموزش دیده و سوپرانو serenaded یک ساختمان در حدود 20 داستان بلند نیمی از ساکنان داشتن رهبری خانه برای تابستان و نیمی دیگر گوش دادن با دقت از بالکن.

از طبقه همکف با استفاده از تجهیزات او به ارمغان آورد او انداخت صدای او را تا تمام 20 داستان برای 75 دقیقه عملکرد.

"این قرار بود یک ساعت اما من نمی تواند متوقف خودم" Keogan گفت. "این فقط نفیس."

Keogan گفت که او به طور معمول احساس انرژی پس از یک نشان می دهد اما او پس مارس 9 عملکرد او خواب نیست یک چشمک که شب.

او به پایان رسید و عملکرد خود را با یک وطن پرست medley شامل آهنگ های مانند "آمریکای زیبا" و "God Bless America."

"من فکر کردم آن مهم است برای افرادی که قادر به خواندن و میهنی و احساس می کنید که حس با هم بودن," Keogan گفت. "من می توانم آنها را به آواز آن را از بالکن. واقعا زیبا بود."

عید پاک شگفتی

اولین کریسمس بود و سپس آن را عید پاک.

طلوع جامعه از جنوب غربی فلوریدا, غیر انتفاعی در خدمت حدود 70 نفر با معلولیت های فکری و توسعه, می خواستم به مطمئن شوید که آن را به یک تعطیلات مردم غیر انتفاعی در خدمت انرا فراموش کرده ام.

بسیاری از مردم در این برنامه تصمیم گرفته اند در خانه بمانند با توجه به coronavirus ساخته شده است که جشن تعطیلات عید پاک بزرگتر مانع از هر گونه پیش بینی شده است. هنوز هم افرادی مانند داوطلب آنتونی بالدوین نمی خواهید به رها کردن به راحتی.

بنابراین در مارس 9 و 10 Baldwin, چند کارکنان و چند شرکت کنندگان در برنامه های ساخته شده خود را دور در سراسر جامعه به حدود 60 شرکت کنندگان به ارائه یک عید پاک تعجب به خود را درب. Goodie کیسه های هدیه و فعالیت های خوشحال گیرندگان.

"آن را مانند کریسمس دوباره, شما می دانید ؟ شما در حال دادن به آنها هدیه" بالدوین گفت. "آنها لبخند بزرگ بر روی صورت خود."

این لمس کردن بیش از حد به شاهد شرکت کنندگان که ارائه شد موارد دیدن برخی از دوستان قدیمی.

"آنها از دست همسالان خود. این چنین احساس عالی به آنها مراجعه کنید و در مورد انجام این کار" بالدوین گفت.

دیگر اخبار خوب

  • گرسنگی و بی خانمان ائتلاف ذغال سنگ شهرستان خریداری شده 30 لپ تاپ های جدید برای جوانان پناهگاه. پس از راه اندازی آموزش مجازی با توجه به COVID-19 جوانان هنوز تجربه یک کمبود. با توجه به انتشار اخبار لپ تاپ ها استفاده می شود برای آموزش مجازی و دیگر تحصیل.
  • پورشه باشگاه بر اساس ذغال سنگ در شهرستان بهشتی منطقه Gruppe حال انجام یک درایو غذایی به نفع ما نان روزانه شربت خانه مواد غذایی در جزیره مارکو. به عنوان بسیاری از اعضای گیر در خانه, شربت خانه به یک لیست از آیتم های مورد نیاز به اعضای گروه که تشویق به خرید آیتم ها و رها کردن آنها را در خود Porsches را دلیلی به خارج و در مورد. درایو همچنان از طریق پنج شنبه.
  • برای عید پاک داوطلبان در S. T. A. R. S. پیچیده در فورت مایرز آماده 600 grand-و-رفتن وعده های غذایی برای دانش آموزان و اعضای جامعه. کباب مرغ و لوبیا سبز و برنج به همراه آب نبات کیسه های برای کودکان و نوجوانان.
  • Pak ایمیل در کیپ کرال ارائه رایگان کپی اسکن و فکس خدمات برای هر گونه اسناد و مدارک مورد نیاز برای دریافت COVID-19-مربوط به کمک های مالی.
  • مزارع آمریکا ناپل تحویل تعجب اهدای حدود 2200 گل به ساکنان ششم در بنتلی روستا در مارس 10.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب