ما مراقبت: شهروندان نگران افزایش 50.000 دلار برای وعده های غذایی از امید

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 AM EDT 29 مه سال 2020نگران شهروندان اقدام جمعیترزا شاو امید به فر

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

نگران شهروندان اقدام جمعی

ترزا شاو امید به فردا می رود دست در دست با شور و شوق او را برای انجام کاری امروز.

"با همه ما وجود دارد امید به فردا. به منظور برای ما به بخشی از این موفقیت از آن ما نیاز به انجام تمام کارهایی که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر به تفاوت" او گفت:. "و ما نمی توانیم صبر کنید. آن را در حال حاضر که ما نیاز به مطمئن شوید که مردم را از آنچه آنها نیاز دارند."

و پس از آن اتفاق می افتد که شاو, مدیر اجرایی, برای امانوئل کلیسای لوتری در ناپل پیوست و همراه با تعدادی از دیگران که به اشتراک گذاشته شده شور و شوق او را به شکل جمعی: شهروندان نگران برای مواد غذایی در دسترس است. این گروه متشکل از 50 نفر نشان دهنده افراد کلیساها و رهبران جامعه جمع آوری پول برای وعده های غذایی از امید های شمال ناپل غیر انتفاعی.

ابتدا با یک 25.000 دلار کمک مالی از امانوئل کلیسای لوتری نگران شهروندان برای مواد غذایی در دسترس قوی اتصالات آن به جمع آوری بیش از $50,000 شاو گفت که ارائه شد به وعده های غذایی از امید در تاریخ 28.

داوطلبان لازم نیست طرح بر توقف هر زمان به زودی یا شاو گفت.

"ما همین حالا پیش بینی وجود دارد که هر گونه تغییرات با نیاز در آینده نزدیک بنابراین آنچه که ما می خواهم به انجام است برای ادامه این کار و اجازه می دهد تا دیگر افرادی که علاقه به کمک به مردم برای پیوستن به ما," او گفت:. "اگر آنها می خواهم برای حمایت از ما در تلاش آنها فقط می تواند نوشتن بررسی خود را به وعده های غذایی از امید است."

چک ساخته شده برای وعده های غذایی از امید طریق شهروندان نگران برای مواد غذایی در دسترس بودن باید "شهروندان نگران" در این یادداشت خط بنابراین این گروه می توانید سهم. کمک های مالی نیز ممکن است به صورت آنلاین در وعده های غذایی از امید سایت.

کلمات جنگل

دنور Boxleitner, صعود ارشد در ساحل جزیره دبیرستان یکی از 100 موضعی برندگان در این سال تحصیلی را در دبیرستان ملی مسابقه شعر برای شعر "بی رحمانه جنگل."

"به زودی من کمتر مردد و نزدیک/رویکرد چیزی که مرا می ترساند ترین" شعر می خواند.

"بی رحمانه جنگل" که Boxleitner نوشت: در یک ایمیل که در مورد یک مرد محبوب در مدرسه او تا به حال پیروز شدن بر یک 20-خط شعر او نوشت: برای افتخارات کلاس زبان انگلیسی. او اشاره کرد که شعر وسیله ای برای رسیدن به رویاهای خود.

"من امیدوارم که برای نوشتن یک جوان بالغ رمان فانتزی. شعر آماده برای من که," او نوشت. "من آرزو می کنم برای تبدیل شدن به یک کاریکاتوریست و کار برای دیزنی."

در Boxleitner را زمان فراغت او از پیاده روی لذت می برد از طریق مناطق مانند یوسمیتی پارک ملی گراند کانیون یا Arches National Park. گذشته از او شاعرانه دستاوردهای او همچنین یک سهام را در کودکان بورس تحصیلی دریافت کننده و عضو انجمن افتخار ملی. او را به رقابت برای سه سال در تیم اول دانشگاه یا دانشکده بولینگ و تنیس روی تیم و داوطلبان در شمال غربی منطقه ای کتابخانه در کیپ کرال.

این پیروزی فقط آغاز برای Boxleitner, که گفت که او فکر می کند او همیشه در نوشتن شعر.

بیشتر خبر خوب

با تشکر از اعضای کیپ کرال جامعه های 88 ساله است یک نام تجاری جدید دوچرخه پس از او به سرقت رفته بود با توجه به اسکودوی کیپ مرجان اداره پلیس.

کیپ کرال دبیرستان لنگر باشگاه تشکر از اعضای کیپ کرال اداره پلیس برای خدمات خود را در طول COVID-19 با رژه پیاده رو گچ حیوانات دست نوشته کارت و دونات.

این سرو یارو در HealthPark فلوریدا در فورت مایرز تعجب 16 فارغ التحصیل معلم مدرسه ابتدایی بالا و کارکنان با مراسم جشن خود را به نقطه عطف. جامعه ایجاد نشانه ای برای هر یک از فارغ التحصیلی کارمند.

بیشتر: ناپل غرور میزبان درایو از طریق مواد غذایی, شرت برای ساکنان محلی

و: 8 باید از خوردن صبحانه از غذاهای ناپل به اسکودوی کیپ مرجان — JLB میدارد

زیر 20,000 $کمک مالی در ماه آوریل کریس و کارا Resop و کریس و Brianne فروش و فرزندان خود را اهدا دیگری $15,000 در پول و منابع را به ردلندس مهاجر انجمن مسیحی برای کمک به با 15 ایممکلی کارگر خانواده.

به عنوان بخشی از یک کمپین به ارائه کمک های اولیه برای کارکنان بهداشتی درمانی در خط مقدم از COVID-19, SWFL قوی تر هم بانک مرکزی آمریکا اهدا $75,000 کمک به مبارزات انتخاباتی پیش افتادن از $1 میلیون نفر در کل سهم.

لاگونا دریاچه جامعه در فورت مایرز جشن فارغ التحصیلان خود را پنج شنبه شب با یک ماشین رژه و موسیقی زنده. همسایگان را متوقف و در هر فارغ التحصیل خانه به رها کردن کارت گل و هدیه به جشن موفقیت های خود

$25,000 گرانت از باشگاه لیگ به ایممکلی باشگاه کمک خواهد کرد که دومی کمک به دانش آموزان در آن مسیرهای شغلی: توانمند سازی دانش آموزان برای موفقیت برنامه کمک به کسانی که ممکن است underperform در خواندن بخشی از فلوریدا استانداردهای ارزیابی با توجه به یک مانع زبان. اعطای پشتیبانی خواهد شد پلت فرم آنلاین از رسیدن به 3000, خواندن برنامه پشتیبانی.

آتش نشانان با سن کارلوس پارک آتش منطقه کمک کرد تا نجات 3 بچه گربه ها و مادر خود را از یک culvert زیر در جلوی خانه در جمعه, مارس 27 با توجه به منطقه Facebook صفحه.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن