ما مراقبت: $25,000 اهدا اندونزی و بستنی چرخ دستی گلف

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 9:00 AM EDT مارس 15 سال 2020جشن اندونزیارین پارک همیشه می خواستم به یک

توسط ABTINNEWS در 26 اردیبهشت 1399

جشن اندونزی

ارین پارک همیشه می خواستم به یک معلم است.

فقط در سال دوم خود را از زندگی رویای خود را هر چند coronavirus سرقت از او را از آنچه او برخوردار است تا آنجا که یک چهارم-معلم کلاس در سنت ان مدرسه کاتولیک در ناپل: با دیدن او لبخند شنیدن خنده خود را و تماشای آنها را بازی.

"آنها را هر روز بهتر از زمانی که من در رفتن و دیدن آنها" پارک گفت. و دانستن آنها تلاش بیش از حد "است که واقعا به من صدمه دیده است."

به عنوان پایان سال تحصیلی رخنه کرد و نزدیک او می خواست برخی از راه برای او جشن دانش آموزان به طوری که آنها تا به حال برخی از راه برای به یاد داشته باشید کلاس چهارم به عنوان امکان کلاس درس احزاب و سالنامه خریدهای رفت.

مینی pinatas در هدف بودند همه الهام بخش او مورد نیاز برای "وداع کلاس چهارم فیستا."

او خریداری یک برای همه 15 از دانش آموزان پر شده آن را با آب نبات و نوشت: توجه داشته باشید در مورد چگونه آنها افتخار او بود. سپس هفته گذشته او سوار به هر یک از دانش آموز او را در خانه به تحویل آنها ماشین تزئین شده با streamers ها و پرچم ها و نشانه آن است که گفت: "خانم پارک شما را دوست دارد."

شیرینی متوقف نمی: آنها یک مینی bundt cake, بیش از حد. مطمئن شوید که برخی از دانش آموزان دور زد چرا که آنها ترسیده بودند به دیدن معلم خود در بالا رفتن از جلوی خانه -- شاید آنها فکر می کردند که دچار مشکل بودند — اما فقط در مورد هر کس به پایان رسید تا خوشحال و هیجان زده است.

"من فقط دوست دارم که چگونه سخت کار آنها" پارک گفت. "آنها صادقانه یک دسته از بچه ها. آنها مراقبت از آنها می خواهم به یاد بگیرند و آنها می خواهند به انجام است."

احداث معنی

دن کریقتن بنیانگذار کریقتن ساخت و ساز و توسعه برخوردار است چند چیز بیشتر از قرار دادن پول به طور مستقیم در دست کسانی که به آن نیاز دارید.

"به عنوان یک دهنده من هستم واقعا ناراحت کننده دریافت. من را دریافت نمی خوب است و من هرگز," کریقتن گفت.

بنابراین او فقط نگه می دارد در دادن. او خریداری شده بیش از $5,000 از مواد غذایی از روت کریس استیک که رفته اند استفاده نشده و کارکنان آن را مورد استفاده برای آماده سازی 150 وعده های غذایی برای خانواده های محروم در دانبار. او رفت و به بانک انصراف $25,000 و تقسیم آن به 100 پاکت; 250 $در هر. او گذشت هر دو وعده های غذایی و پول است.

ما مراقبت: ارائه وعده های غذایی و ارسال لبخند

و: نقاب, دوستان, گیاهان گلدانی و پنجه-به طور کامل خوب مردم

"من احساس می کنم خدا را شکر که در موقعیت را به" کریقتن گفت. "من فکر می کنم این امر می تواند بی پروا به من نمی دهد."

او تحت تاثیر قرار گرفته بود با قدردانی از افرادی که موفق به دریافت کمک های مالی.

"هیچ کس فقط گفت: "متشکرم" او گفت:. "این بود" با تشکر از شما, با تشکر از شما, با تشکر از شما.' "

برای کریتون این مهم به دلیل این که آن را به معنی حمایت از جامعه خود و بودن در آنجا برای هر کسی که ممکن است به آن نیاز دارید.

"من امیدوارم که افرادی که مواد غذایی را ندارید و نگران اجاره و نگران پرداخت صورتحساب است که آنها ایمان است که جامعه است که در اینجا برای حمایت از آنها و این چیزی است که آنها نیاز به انجام به عنوان یک جامعه" او گفت:.

او همچنین ساخته شده 10 ، 000 دلار کمک مالی به کلمه از زندگی کلیسا.

میراث زندگی در

اردن اشلی Gutheim بنیاد گسترش یافته است "اردن نعمت" به نام برای 20 ساله که شد کشته در تصادف چهار سال به تاریخ مارس 12.

خانواده و بنیاد صندوق ارائه وعده های غذایی از جیسون دلی که در اردن مشغول به کار به سه بخش در HealthPark مرکز پزشکی در فورت مایرز برای تغذیه خط مقدم کارگران با توجه به انتشار اخبار.

این بنیاد بیش از حد اهدا حدود 6,400 به جامعه تعاونی آشپزخانه سوپ در فورت مایرز به حمایت بیشتری نیاز از COVID-19. بیشتر این بنیاد بودجه آن چند سال کمک های مالی از جمله $15,000 به والری خانه; $3,333 در حالی که ما در انتظار یک سازمان مسیحی است که کمک می کند تا پدر و مادر داغدیده و $8,000 به اسکودوی کیپ مرجانی پناهگاه حیوانات که در آن گربه بال است به نام در اردن حافظه است.

اردن پدر گرگ Gutheim اشاره کرد که شرایط ناشی از زمان بحران بهداشتی چیزی بود که خانواده می خواستم به تمرکز بر روی.

"ما در طول زمان بحران بهداشتی ناشی از COVID-19 مادرش لورن, خواهر بریتنی و من می دانستم که اردن می خواهم برای نشان دادن قدردانی خود را به خط مقدم کارگران در HealthPark جایی که او متولد شد او گفت:" در انتشار اخبار.

بیشتر خبر خوب

ناپل دریاچه های کشور باشگاه در زمان این ایده از یک کامیون بستنی و با آن زد. حدود 100 ساکنان صبر در دو نوبت جداگانه در پایان وآمد خود را برای یک کاروان از چرخ دستی گلف به درایو توسط. دو دستی toted بستنی, فنجان, سبد چهار ارائه تعریف کوکی ها و سبد پنج انجام شده کارکنان عضو که ثبت اعضا اطلاعات حساب برای پرداخت برای جلوگیری از تغییر فیزیکی پول نقد. نهایی سبد خرید کاروان است که برنامه ریزی شده برای مارس 17 از 6 تا 8 p. m. و ثابت می شود محبوب: دو قبل از وقایع در تاریخ 26 آوریل و مه 3 به فروش می رسد.

این باشگاه در Olde سرو ارائه شام برای بیش از 700 نفر از جمله کارکنان در هر دو NCH و پزشک منطقه ای و همچنین صدها نفر از پاسخ دهندگان برای اولین بار در طول چند هفته گذشته.

بهداشت و درمان شبکه رونالد مک دونالد مراقبت های تلفن همراه است که انتظار می رود به ارائه 1,000 نوزاد به خوبی بازديد از طریق تابستان ارائه یک فضای خارج از دائمی تسهیلات پزشکی به سهولت پدر و مادر نگرانی در پی coronavirus. این Suncoast اتحادیه های اعتباری بنیاد صادر $10,000 اضطراری کمک مالی به صندوق تلاش است.

بهداشت و درمان شبکه میزبانی یک سری از مجازی رایگان مکالمات برای کارکنان بهداشتی درمانی در فلوریدا به تمرکز بر واکنش راهبردهای مقابله ای و ایجاد انعطاف پذیری مربوط به COVID-19. بحث برگزار خواهد شد دو بار در هفته آغاز پنج شنبه, مارس 19 از طریق ژوئن 11. کسانی که علاقه مند ممکن است در ثبت نام HealthcareSWFL.org.

از ذغال سنگ شهرستان غیر انتفاعی و خیریه برای تغییر اعلام کرد راه اندازی GiverTV یک تعاملی تصویری سری برای رسیدن به فراتر از دانش آموزان خود در مدرسه قبل از مدرسه و مدرسه تابستانی تنظیمات. فیلم های میزبانی در charityforchange.org آموزش در آموزش و پرورش شخصیت و خدمات آموزش از جمله مهربانی و پشتکار و شهروندی با فیلم های جدید برنامه ریزی شده به طور منظم اضافه شده.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن