'ما می توانیم جهان را تغییر دهید': معترضان جمع آوری یک شب دوم در شهر ردینگ سالن

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 12:59 AM EDT Jun 4, 2020برای دومین شب متوالی مردم ایستاده در کنار خیابان

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

برای دومین شب متوالی مردم ایستاده در کنار خیابان در ردینگ در اعتراض به خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید. اما تظاهرات روز شنبه در مقابل ردینگ تالار شهر همچنین شامل خانواده.

در میان 50 یا بیشتر افرادی که معلوم شد چند نفر آورده خود را به کودکان به آنها آموزش درس در مورد فعالیت و اقدام علیه نژاد پرستی.

Sallie Madden از ردینگ نشان داد در مقابل تالار شهر با مادر و دو برادرزاده.

"این در جریان بوده است برای بیش از حد طولانی" Madden گفت. "من فکر می کنم (تظاهرات) در حال رفتن به یک تفاوت به دلیل بزرگی از اعتراضات در سراسر جهان است."

حدود 50 نفر ایستاده در مقابل شهرستان سالن برگزاری علائم و شعار "نمی توانم نفس بکشم" "نه عدالت بدون صلح" و "جورج فلوید."

تظاهرات خیابانی را شکست در سراسر کشور پس از جورج فلوید یک مرد سیاه پوست کشته شد در حالی که دستگیر شدن توسط پلیس مینیاپولیس. دو تظاهرات برگزار شد در ردینگ در روز سه شنبه و دیگری که هفته گذشته برگزار شد.

تظاهرات سه شنبه شب خود جلب کرد صدها نفر از مردم به مرکز شهر ردینگ و دیگری در شهرستان سالن.

Alisha Lamez از ردینگ گفت: او به ارمغان آورد و او را دو دختر در سنین 9 و 6 به طوری که آنها می تواند به یادگیری بیشتر در مورد فرهنگ خود را. هر دو دختران نیمه, سیاه, Lamez گفت.

"من می خواهم به تبادل نظر آنها در فرهنگ خود تا آنجا که من می توانم" او گفت:.

دخترش در حال رفتن به تجربه نژادپرستی به عنوان آنها رشد می کنند تا او گفت: اما او می خواست آنها را به شرکت در تظاهرات و ببینید که هر کس معتقد است که در mistreating سیاه پوستان.

سیلویا هس گفت که او می خواست برای شرکت در این تظاهرات در مرکز شهر ردینگ در روز سه شنبه اما خانواده اش او را متقاعد به رفتن نیست. او گفت که خانواده اش شنیده می شد از رفتن به افراد سیاسی راست در سه شنبه اعتراض که ممکن است باعث مشکل و نگران بودند برای ایمنی خود را.

اگر چه وجود دارد چند لحظه زمان در طول روز سه شنبه در اعتراض به گروه های مخالف رو خاموش تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز.

دوشنبه شب در اعتراض نیز به نظر می رسد به بازی کردن بدون هیچ گونه حوادث خشونت آمیز. وجود دارد به مراتب کمتر معترضان در تالار شهر دوشنبه.

هس گفت که او خوشحال بود که او را به شعار و حمل نشانه چهارشنبه.

"سیستم شده است با هدف قرار دادن مردم سیاه و سفید, دیگر مردم از رنگ و مردم فقیر و آن را جسارت سفید supremacists. این دیگر قابل قبول است. آن هرگز قابل قبول بود," او گفت:.

سام هس از ردینگ گفت: او با حضور در تظاهرات در شهر هال سه شنبه شب به مبارزه با نژاد پرستی. او معتقد است که او بخشی از یک نسل جدید حمل مشعل به ادامه مبارزه علیه خشونت پلیس.

"خشونت پلیس متوقف شود. من نسل بعدی. من 20 ما می تواند جهان را تغییر دهید اگر همه ما در وحدت" او گفت:.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن