صدای عدالت: Lee County, زن با تمرکز بر مبارزه با نژاد پرستی از طریق allyship اعتراض

اندرو اتکینز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 AM EDT ژوئیه 18 سال 2020یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از ما صدا

توسط ABTINNEWS در 28 تیر 1399

یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از ما صدای عدالت " سری متمرکز در افرادی که پیوست محلی سیاه زندگی مهم جنبش است.

برای 8 دقیقه و 46 ثانیه و یک روز در اوایل ماه ژوئن, لیزا Shamma گذاشته روی چمن در مقابل فورت مایرز اداره پلیس. گرما غیر قابل تحمل بود. رطوبت سرکوبگر بود. این یک مبارزه برای به دست آوردن یک نفس.

Shamma نمی جرات شکایت دارند. چگونه می تواند او ؟ پس از همه این 8 دقیقه و 46 ثانیه یک نوسان گذرا در روز است. او می تواند از چمن, حضور بقیه اعتراض به خانه بروید و استراحت کنید.

که لحظه سکوت کشیده برای مقدار از زمان دادستان در ابتدا گفت که یک مینیاپولیس افسر پلیس نگه داشته زانو بر گردن جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دستگیر شدن.

فلوید درگذشت و تصویری از او تمنا برای نفس در حالی که افسر درک چوین در ادامه به زانو زدن ویروسی رفت و موجب تظاهرات در سراسر کشور است.

"ما به تماشای تقریبا 9 دقیقه از سنگدلانه سهل انگاری و یا عمدی سوء استفاده از قدرت. که واقعا غرق در" Shamma گفت. "در آن لحظه من احساس می کنم مانند شما تا به حال به یک زندگی یا مرگ تصمیم این کشور برای دریافت و انجام چیزی."

Shamma یک زن 44 ساله و عامل املاک و مستغلات زندگی در فورت مایرز تاسیس Facebook, گروه, صلح آمیز, اعتراض Lee County, FL کنار Chantel رودز.

بیشتر از صدای ما برای عدالت سری: Collier زن کمک می کند تا سازماندهی و تقویت صدای, سیاه, جوانان در مبارزه برای عدالت نژادی

و: Collier زن کمک می کند تا سازماندهی و تقویت صدای, سیاه, جوانان در مبارزه برای عدالت نژادی

"زمانی که من شروع به این گروه نگاه من برای چیزی است که من می تواند در پیوستن به" Shamma گفت. "آن را واقعا تبدیل به چیزی بزرگتر از من می توانست تا کنون تصور است."

به عنوان یک زن Shamma گفت: او هرگز تجربه یک زمان که در آن او بود برفلد توسط پلیس, اما او تا به حال به مرحله و استفاده از امتیاز در مواردی که او را دیده کسی علیه تبعیض توسط اجرای قانون است.

"من شاهد و تجربه کافی در زندگی من می دانم که نژادپرستی نظاممند مشهود است. آن همواره وجود دارد," او گفت:. "من فکر می کنم ما انجام داده ایم بسیاری از رقص شیر و شکر را پوشش می خواهم به این باور است که آن را وجود دارد. اما از آن است."

Shamma و رودز سازمان 2 ژوئن اعتراض در مرکز شهر فورت مایرز پس از شروع گروه, مارس 28. خیس باران معترضان راهپیمایی از فورت مایرز ایستگاه پلیس و رهبری به لی شهرستان مرکز عدالت همراه دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور بلوار.

از ژوئن 2: جمعیت افتخارات جورج فلوید در چهارمین روز از فورت مایرز تظاهرات

در گروه Shamma را تشویق می کند در یک گفتگو به عنوان مخالف به بحث عمومی است که می تواند به سرعت تغییر جهت دادن به تفرقه حملات.

او گفت: Black Lives Matter جنبش نباید توهین آمیز به هر کسی.

"اگر سیاه زندگی ماده نیاید شما, سپس شما نیاز به در خود منعکس" Shamma گفت. "این به آن معنا نیست که سیاه و سفید زندگی برتر ... همه آنها درخواست شده است به موضوع به طور برابر برای هر مسابقه است."

کسی که مخالف Black Lives Matter او گفت: نیاز به نوار دور افکار نژادپرستانه و سازه — حتی اگر آنها در حال آمدن از مردم آنها را دوست دارم.

آنها نیاز به تجزیه و تحلیل افکار خود و اعمال و پیدا کردن راه هایی برای آموزش خود را, او گفت:.

"اگر آنها مایل به انجام است که ما در حال رفتن به حرکت رو به جلو در بهبود," او گفت:. "ما نیاز به نشان می دهد تا با عشق و درک و آسایش است."

نژادپرستی یک سوختگی, او گفت:.

"این در کشور ما است," او گفت:. "واقعیت این است که این اتفاق در کشور ما در ایالات متحده شرم آور است."

Shamma گفت: او است که او را با قرار دادن امیدوارم که در آینده ای که در آن تغییر امکان پذیر است.

"زمانی که من در مبارزه با من مبارزه برای آینده ما," او گفت:. "شده است وجود دارد هرگز یک زمان که در آن امریکا بوده است به همان اندازه برای هر مسابقه در این کشور است. من مشتاقانه منتظر به روز ما کاملا بزرگ است."

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن