صدای عدالت: Collier زن کمک می کند تا سازماندهی و تقویت صدای, سیاه, جوانان در مبارزه برای عدالت نژادی

جیک آلن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 12, 2020یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از م

توسط ABTINNEWS در 22 تیر 1399

یادداشت سردبیر: این داستان بخشی از ما صدای عدالت " سری متمرکز در افرادی که پیوست محلی سیاه زندگی مهم جنبش است.

زمانی که میشل Eddleman McCormick وارد ذغال سنگ دادگستری شهرستان در شب از ژوئن 1, او مطمئن نیستید چه به انتظار.

آنچه که او در بر داشت یک گروه از افراد جوان نشسته در خارج از ساختمان بر روی چمن در نظر گرفتن یک لحظه سکوت در حافظه جورج فلوید که در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

"پس از آن من شده اند درگیر در کمک به حمایت برخی از جوانان به ویژه میان رهبری است که در حال ظهور است از این تظاهرات گفت:" McCormick, که سفید است. "من شده است به کمک به آنها را در تلاش خود را برای سازماندهی و برنامه ریزی برای عمل پایدار به سمت محلی تغییر دهید."

مک کورمیک داوطلب با جنوب غربی فلوریدا فصل از نشان دادن برای عدالت نژادی فارغ التحصیل دبیرستان در ذغال سنگ شهرستان و سپس رفت و برگشت به منطقه ناپل پس از او به هنگام تولد به پسر اول حدود 12 سال پیش.

فعالیت شده است بخش زیادی از مک کورمیک زندگی. قبل از بازگشت به ذغال سنگ County, او زندگی می کردند در نیواورلئان و کمک به مبارزه برای حفظ ساکنان تاریخی سیاه و سفید محله از آواره پس از طوفان کاترینا.

"در هسته و در قلب من, من یک فعال سیاسی و یک جامعه سازمان مبارزه برای عدالت اجتماعی برای همه ما" McCormick گفت.

بیشتر در این مجموعه: صدای عدالت: گلدن گیت, نوجوانان, آسانسور صدای او در برابر نژادی و نابرابری خشونت پلیس

پس از مرگ فلوید مک کورمیک مجبور شد برای اینکه صدای او را شنیده و به کمک تقویت صدای دیگران, او گفت:.

فلوید یک مرد سیاه و سفید از مینیاپولیس, کشته در این حادثه که در شهرستان افسران پلیس در اواخر ماه مه. افسر درک چوین زانو در Floyd گردن به مدت حداقل 8 ساعت در طول بازداشت. یک تماشاچی فیلم ضبط شده از فلوید گفتن چوین او نمی تواند نفس بکشد.

"ما همه تماشا جورج فلوید بود به قتل در تصویری و مسابقه زده شد در کشور ما" McCormick گفت. "حتی افرادی که قبلا درگیر نیست در سازماندهی جامعه و یا فعالیت مجبور شد نقل مکان کرد و به سمت عمل است."

و: Black Lives Matter معترضان و حامیان الفی Oakes و Oakes مزارع در ایممکلی

بیشتر: صدها نفر از جوانان مارس در مرکز شهر ناپل در اعتراض به خشونت پلیس نژادی و بی عدالتی

پس از اولین محلی اعتراض در ژوئن 1, McCormick کمک کرده سازماندهي اعتراضات و تظاهرات را با توجه به خشونت پلیس و بی عدالتی های اجتماعی.

آنچه پدید آمده است که یک سازماندهی تلاش به نام کلیر جوانان برای زندگی است که گروهی عمدتا محلی, سیاه, جوانان, رهبری, مردم دیگر از رنگ سفید و متحدان برنامه ریزی برای ایجاد یک پایدار تلاش McCormick گفت.

"تلاش مداوم خواهد تشکیل شده از یک هسته جامد از افراد که همچنان به رشد به یک گروه بزرگتر از مردم است که می تواند در شرکت های مدنی به طور مثبت تحت تاثیر سیاست در اینجا در ذغال سنگ شهرستان" McCormick گفت.

کار خود را به عنوان یک متحد برای حمایت از دستور کار نقاط سیاه, جوانان, رهبری, او گفت:.

"تغییر آنها می خواهم برای دیدن یک تخصیص مجدد منابع از ذغال سنگ شهرستان کلانتر دفتر نسبت مستقیم خدمات که در واقع به نفع جامعه خاص در یک راه" McCormick گفت.

بیشتر بودجه و منابع باید به سمت سلامت روانی و اعتیاد به مواد مخدر, برنامه های حمایت در بخش, او گفت:.

"این حتی حس برای قرار دادن که بار کلانتر," McCormick گفت. "آنها نمی سلامت روان مشاوران آنها روانشناسان آنها دارو و درمان حرفه ای."

در حال حاضر ذغال سنگ جوانان به صورت سیاه و سفید زندگی می کند دارای یک هسته سازماندهی گروه حدود 25 نفر است و حمایت دیگر گروه های محلی و متحدان او گفت:.

"این یک فرصت بزرگ برای تغییر" McCormick گفت. "مردم هستند که در نهایت در یک مقیاس گسترده و داشتن دیالوگ. این مکالمات است که برای یک زمان بسیار طولانی است. در حال حاضر آن را تبدیل به یک گسترده ای گسترش بحث در هر گوشه از کشور ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب