مجازی تابستان مدارس به پیشنهاد خواندن و ریاضی برای برخی از دانش آموزان و غنی سازی برای همه

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:28 PM EDT 21 مه سال 2020مدرسه ممکن است تقریبا برای تابستان ام

توسط ABTINNEWS در 2 خرداد 1399

مدرسه ممکن است تقریبا برای تابستان اما یادگیری را ادامه خواهد داد. مقامات منطقه در سراسر ساحل گنجینه در حال آماده سازی برای مجازی مدرسه تابستانی.

آخرین روز تحصیلی سال تحصیلی برای رودخانه هند و مارتین کانتی دانش آموزان است 28 ماه مه و ژوئن 2 برای سنت لوسی شهرستان دانش آموزان است.

دانش آموزان پس از مارس یادگیری شده اند از خانه — عملا — به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

مقامات هند در رودخانه شهرستان در حال برنامه ریزی چهار "مسیر" برای خدمت به دانش آموزان گفت: Richard Myhre دستیار سرپرست برنامه درسی و آموزش.

مدرسه تابستانی است 15 ژوئن تا ژوئیه 19.

بیشتر: پایان یک دوره: کلاس 2020 نشان دهنده در ماه های آخر از دبیرستان برنامه های آینده

دانشجویانی که واجد شرایط برای تمدید مدرسه برنامه های سال — آموزش ویژه و مرتبط با خدمات ارائه شده به دانش آموزان معلول — دریافت آموزش خاص بر اساس نیازهای خود را در یک محیط شخصی, او گفت:. نسبت معلم به دانش آموز برای یک کوچکتر خواهد بود نسبت به مدرسه به طور منظم در سال است.

برای دانش آموزان اول از طریق کلاس چهارم که به ثمر رساند در زیر سطح کلاس "a بیشتر از هدف برنامه خواندن" خاص به نیازهای خود را می شود ارائه خواهد شد Myhre گفت.

برخی از تکالیف را به طور مستقل مطالعه شود و دیگران را در معلم-رهبری گروه درس. دانش آموزان نیز دریافت خواهد کرد, مجازی one-on-one آموزش از معلمان خود, او گفت:.

اعتبار-بازیابی کلاس برای دانش آموزانی که موفق یک دوره و یا می خواهید برای بهبود درجه خود را به تحصیلات تکمیلی در زمان کامل خواهد شد در برنامه درسی دوباره حاضر به طور مستقل Myhre گفت.

بیشتر: Martin County مدارس لغو اردوهای تابستانی; علمی برنامه های تابستانی برگزار می شود تقریبا

در شهرستان مارتین منطقه اول و سوم متوسطه خواندن اردوگاه — میله میله برای ژوئن 3 جولای 2 — تمرکز بر روی "پر کردن شکاف ها" رئیس دانشگاهی افسر تریسی میلر گفت.

این اردوگاه ها در حال دعوت و طراحی شده "برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان که در حال تجربه برخی از مبارزات علمی خواندن در این زمان," او گفت:. کلاس برگزار خواهد شد و عملا از دوشنبه تا پنج شنبه.

این منطقه نیز فراهم خواهد کرد تمدید سال تحصیلی برای دانش آموزانی که IEP برنامه نیاز به آن میلر گفت. آن آغاز خواهد شد ژوئن 8 از طریق پایان ماه.

سنت لوسی شهرستان "کاترپیلار اردوگاه" — منطقه اصلی مدرسه تابستانی برای دانش آموزان رفتن به برای اولین بار از طریق کلاس پنجم که نیاز به کمک های اضافی در خواندن و ریاضی — برگزار خواهد شد و عملا از دوشنبه تا پنج شنبه صبح ارشد علمی افسر هلن وحشی گفت.

بیشتر: St. Lucie مدارس به ارائه کلاس های تابستان, برنامه عملا به دلیل COVID-19

مانند Indian River County, مدرسه تابستانی است برای شروع 15 ژوئن. آن را به پایان جولای 9.

"ما در حال استفاده از انواع برنامه درسی پس از آن جذاب برای دانش آموزان و مواد مشابه آنها در طول سال تحصیلی" وحشی گفت.

درس ثبت خواهد شد و در دسترس در وب سایت مدرسه و جریان آنلاین, او گفت:. دانش آموزان را با معلم خود را روزانه و شرکت در گروه های کوچک آموزش او اضافه شده است.

دانش آموزان بدون یک لپ تاپ شخصی ارائه خواهد شد یک وحشی گفت. این منطقه در ماه مارس توزیع یک لپ تاپ برای هر خانواده برای آموزش مجازی.

دانش آموزان کلاس هشت تا 12 که نیاز به گرفتن یک کلاس هستند و برای انجام این کار به طور مستقل آنلاین, او گفت:.

علاوه بر این در پاسخ به همه گیر و موانع بالقوه ناشی از آموزش از راه دور, مقامات منطقه در سراسر ساحل گنجینه طرح به گسترش تابستان فرصت های یادگیری برای همه دانش آموزان است.

بیشتر: St. Lucie شهرستان دانش آموزان موسیقی متحد در آهنگ به افتخار همه گیر را ضروری کارگران

دانش آموزان در رودخانه هند و مارتین شهرستان به عنوان مثال خود را حفظ منطقه متعلق به لپ تاپ ها در طول تابستان برای تشویق به ادامه یادگیری و مشارکت در برنامه های آموزشی آنلاین ارائه شده توسط منطقه است.

همه دانش آموزان کودکستان تا کلاس چهارم در سنت لوسی شهرستان — که در آن دانش آموزان به بازگشت به لپ تاپ خود را مگر اینکه آنها در حال ثبت نام در برنامه تابستان — دریافت بسته آموزش کامل بیش از تابستان اولین بار در منطقه انجام شده است به طوری وحشی گفت.

تقریبا چهار هفته از ارزیابی یادگیری و تمرین درس گنجانده شده در این بسته است به تقویت اطلاعات آموخته شده در دوره های مجازی آموزش و پرورش, او گفت:.

گذشته از این منطقه-اداره برنامه های تابستانی, فرد, مدارس در شهرستان مارتین توسعه اختیاری فرصت های یادگیری خود را برای دیدار با نیازهای دانش آموزان میلر گفت.

بیشتر: Martin County School District برنامه ای برای فرد فارغ التحصیلی در اواخر جولای

این کلاس خواهد بود از دوشنبه تا جمعه, او گفت:.

منطقه هدف برای تابستان است که به ارائه یک فرصت یادگیری برای هر خانواده و یا کسانی که آن را می خواهد.

"ما می دانیم که در گذشته نه هفته (از مدرسه) نبود چه کسی می رود به اتفاق" میلر گفت. "با مجبور تعطیلی مدارس, ما می خواهیم به مطمئن شوید که تمام خانواده می توانید بیشتر از فرصت های یادگیری."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن