تصویری از سابق فورت پیرس افسر پلیس را نشان می دهد 'قانون' از سیلی مشت بیمار بیمارستان

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:10 PM EDT Jun 8, 2020فورت پیرس — قبل از Feb. 20 زمانی که ا

توسط ABTINNEWS در 20 خرداد 1399

فورت پیرس — قبل از Feb. 20 زمانی که او دستگیر شد و در فیلم یک مشت بیمار بیمارستان سابق فورت پیرس افسر پلیس آلبرت Eckrode عضو آژانس K-9 تیم و به نظر می رسد برای لذت بردن از شریک زندگی خود را Tucker, a Belgian Malinois و چوپان مخلوط.

هنگامی که تاکر پیوست زور در فوریه 2018 زندگی می کردند با Eckrode, 32 و همسر و فرزندان Eckrode گفت TCPalm.

بیشتر: دو فورت پیرس افسران پلیس متهم پس از حادثه Lawnwood

که همه تغییر روز شنبه هنگامی که Eckrode چهار سال کارمند دستگیر شد به اتهام جنایت از باتری و سوء رسمی و بزه تعداد غلط گزارش از ارتکاب جرم.

او استعفا داد جمعه فورت پیرس رئیس پلیس دایان Hobley-Burney تایید کرد در یک کنفرانس خبری برگزار شده در مقر پلیس.

Eckrode بود که نام افسر از ماه در سال 2016 رایگان است پس از ارسال $4,500 باند سوابق نشان می دهد.

افسر مونیکا فردریک, 27 یک سال کارمند که تبدیل خودش در جمعه, چهره اتهام بزه از پر کردن یک گزارش نادرست به یک افسر اجرای قانون.

بیشتر: فورت پیرس مرد به اتهام آدم ربایی و کودک, بزرگسالان در PSL

او منتشر شد پس از ارسال 1000 $و در حال حاضر در مرخصی بدون حقوق.

رسیده جمعه, اورلاندو, وکیل مارتی سفید که نشان دهنده فردریک گفت که او در نظر دارد برای مبارزه با شارژ.

"افسران درست مثل هر کس دیگری آنها در نظر گرفته شود تا گناه و اثبات جرم" سفید گفت. "ما به دنبال به جلو به رفتن را از طریق سیستم و ببینید که چگونه است که نقش. من مشتری خوب بانوی جوان خوب افسر."

اتهامات بنیادی از یک Feb. 20 حادثه مربوط به صدمات به 38 سال در حال ارزیابی در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و موسسه قلب.

حوادث ثبت شده در نظارت تصویری در Lawnwood بهداشت روان واحد آغاز شده و پس از افسران و پرسنل امداد و نجات منتقل مرد وجود دارد برای درمان پس از اینکه متوجه شد در اوکیچوبی جاده "مست و مجادله" به گفته مقامات پلیس.

"در بیمارستان او ادامه داد: یک متخاصم و بطور شفاهی سوء استفاده از سخنرانی دراز وشدیداللحن, گفتن فحاشی و تهدید و نژادی تهمت نسبت به افسران و کارکنان بیمارستان به خصوص در افسر مونیکا فردریک یک آفریقایی-آمریکایی" مقامات پلیس اعلام کرد.

"Eckrode دستور به توقف رفتار تخريبي. زمانی که این اتفاق رخ نمی دهد او سپس سیلی و مشت سازمان ملل متحد-دستبند موضوع باعث پارگی به لب بالا خود را که نیاز به بخیه."

نظارت تصویری

این تصویری است که هیچ صوتی را نشان می دهد یک مرد در یک اتاق کوچک در یک صندلی تاشو است که چهره درب. این دوربین در بالا و پشت سر قربانی تاشو, بنابراین شما می توانید چهره خود را ببینید.

یک افسر لباس شخصی می ایستد در نزدیکی مرد است که در لباس پوشیدن و فقط شورت و جوراب. افسر مونیکا Frederic است نشستن در یک صندلی در مقابل دیوار سمت چپ درب.

به عنوان Eckrode وارد اتاق این مرد که قیافه با اسلحه خود را بر سر او و به نظر می رسد به صحبت کردن. Eckrode پیاده روی در اطراف افسر در کنار او می ایستد و به طور مستقیم در مقابل مرد.

بیشتر: موتورسوار مشخص شده در فورت پیرس تصادف

Eckrode با استفاده از پای چپ خود را به زور فشار پایان صندلی تاشو پایین مجبور به نشستن درست. مرد حرکت می کند در اطراف صندلی به عنوان Eckrode تغییرات وزن خود را از یک پا به طرف دیگر و حرکات پشت به سمت Frederic.

Eckrode هل صندلی دوباره با پای خود آن ساخت اسلاید عقب. او هل صندلی دوباره پس از آن سیلی مرد با دست راست خود را.

هشت ثانیه بعد Eckrode با استفاده از دست چپ خود را به کف دست زدن صورت مرد دوباره به عنوان دو شرکت در یک رویارویی است.

فردریک و دیگر افسر تماشا Eckrode ایستاده و حرکت بدن خود را, قیافه با سلاح های خود را و pats کنار چهره خود را به عنوان اگر به سیلی خود را.

فردریک می شود تا از صندلی خود را به عنوان Eckrode سیلی مرد دوباره. Eckrode به نظر می رسد به صحبت با انسان در مقابله شیوه ای که فردریک حرکت به سمت دیگر دیوار مقابل ،

مرد هنوز نشسته به نظر می رسد بیشتر به تحریک Eckrode با نوازش گونه راست خود را به عنوان اگر جسارت Eckrode به او ضربه دوباره.

شخص دیگری وارد اتاق فقط به عنوان Eckrode خم در و مشت مرد صورت خود را با استفاده از دکمه سمت چپ مشت.

او مشت او را دو برابر بیشتر. انسان را بالا می برد دست به سپر چهره خود را به عنوان Eckrode حملات او. او اسلامپ به سمت راست تاشو.

یکی دیگر از افسر لباس شخصی وارد می شود و حرکت پشت Eckrode اما هیچ یک از چهار در اتاق حرکت می کند برای جلوگیری از Eckrode. به جای آنها ایستاده پشت او را به تماشای او به عنوان hoovers بیش از این است که حرکت.

پس از چند ثانیه Eckrode پشت خاموش پیاده روی به یک بافت تلگراف بر روی دیوار می کشد یک دستمال کاغذی و دستمال مرطوب دست خود را به عنوان این ویدئو به پایان می رسد.

"عمل مجرمانه"

Eckrode قرار داده شد در ترک همان روز رئیس Hobley-Burney روز جمعه گفت. فردریک را ترک آغاز شد مارس 30, پس این سازمان بررسی است.

Hobley-Burney گفت: این حادثه "بود و نه نژادی در همه."

"این یک عمل مجرمانه" او گفت: پس از نشان دادن Lawnwood تصویری به اعضای رسانه ها.

"چیزهایی که شما را دیدم در این ویدئو قابل تحمل نیست," او گفت: "و ما اجازه نمی دهد هر کسی که می پوشد نشان از این گروه برای انجام چنین اقداماتی به هر شهروند که می آید به این شهر بزرگ است."

سوم ناشناس افسر در اتاق در Lawnwood, او گفت:, "آیا شرکت در باتری و یا در تحریف این گزارش.

"اما او می خواهد ما بخشی از تحقیقات داخلی است که در این روند در حال حاضر," او گفت:. "من فقط می خواهم به شما لطفا درک ما بسیاری از افرادی که در حال تلاش برای رقیق کردن این وضعیت به چیزی که از آن شده است. این بود که استفاده از نیروی آن عمل مجرمانه است."

فردریک او گفت: "شاهد استفاده از زور و سپس جعل او گزارش کتبی در مورد این حادثه است."

بیشتر: ساکنان نمایش وحدت در BLM تظاهرات

Hobley-Burney بیش از حد توصیف Eckrode به عنوان "بسیار خوب افسر."

"در آن طول می کشد بسیاری برای ما به انتخاب کسی به عنوان ما K-9 officer, و این فقط یک وضعیت تاسف من می گویند که" او گفت:. "و من بهانه ای اما گاهی اوقات ما انسان هستند بیش از حد. و من فکر می کنم آنچه که اتفاق می افتد با (Eckrode) است که این امکان وجود دارد که آنچه که گفته شد او می خواست (مرد) برای جلوگیری و او نیست و آن را درگیر (Eckrode) در نظر گرفتن این اقدامات است.

در چنین شرایطی او انتظار دارد که ماموران به شرکت, او گفت:.

"آنها فقط نیاز به متوقف کردن و یا خود را از آن ... و ما در حال آموزش افسران ما در انجام درست آن" او گفت:. "ما با تکیه بر دیگر افسران در آنجا به عمل و یا متوقف کردن و یا دخالت کند و این اتفاق رخ نداد یا, و بنابراین من متاثر شده است."

هیچ دادگاه و تاریخ در حال حاضر در انتظار برای Eckrode.

فردریک برنامه ریزی شده است برای تفهیم اتهام ژوئن 24.

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب