معاون رئیس جمهور مایک پنس ایران گردشگری در پی coronavirus

جیم ابوت این شهر ساحلی دایتونای اخبار مجلهمنتشر شده 5:25 PM EDT مارس 20, 2020اورلاندو — معاون رئیس جمهور مایک

توسط ABTINNEWS در 1 خرداد 1399

اورلاندو — معاون رئیس جمهور مایک پنس در چهار شنبه ستایش فلوریدا را مرحله به مرحله در برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد اقتصاد خود را در پی coronavirus بحران گفت: دولت "پیشرو" در تلاش خود را به تعادل ایمنی با نیاز به بازگشایی کسب و کار.

"به دلیل انتخاب شما ساخته شده است, حقیقت این است که ما را متوقف گسترش ما مسطح منحنی ذخیره کرده اید زندگی" پنس گفت: در لحظه باز از یک میزگرد بحث و گفتگو با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و رهبران دولت, صنعت گردشگری در روزن تکه چوب برای سقف نهر رفت و آمد مکرر در اورلاندو است.

در همان زمان پنس همچنین اذعان کرد که کسب و کار در دولت گردشگری مبتنی بر اقتصاد ضربه سخت شده توسط تعطیلی به محدودیت های دولت و مراقبت های بهداشتی با مقامات برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"تصمیم گیری شما ساخته شده است برای قرار دادن سلامت کارکنان خود را برای اولین بار و سلامت مردم از سراسر جهان که می آیند برای دیدار بودند بی سابقه," او گفت: "ستایش "غیر قابل انکار" فداکاری های خانواده های شاغل. "در یک راه بسیار بزرگ فلوریدا چراغ راه است."

بیشتر: Coronavirus فلوریدا: رژیم صهیونیستی. ران DeSantis می گوید طرفدار ورزشی هستند خوش آمدید در دولت است. چه چیزی تغییر کرده است ؟

شرکت کنندگان میزگرد همچنین شامل وزیر کار یوجین Scalia; هریس روزن رئیس جمهور و رئیس اجرایی از روزن هتل ها و استراحتگاه در اورلاندو; جورج Kalogridis رئیس بخش توسعه و غنی سازی برای والت دیزنی Co.; مارک سوانسون موقت مدیر اجرایی SeaWorld Parks & Entertainment; و جان Sprouls معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس اداری افسر جهانی پارک ها و استراحتگاه.

بیش از بیش از 90 دقیقه بحث از محدوده بازگشایی استراتژی های مرکزی فلوریدا پارک به مسائل مواجه توسط مدیران هتل ها رستوران ها و شرکت های حمل و نقل متکی به گردشگری است.

"من درک عزم و سرسختی من شنیده ام در صدای" پنس گفت. "شما کاملا مشخص در یک محیط امن و معقول راه برای بازگشایی امریکا است."

روزن یکی از مرکزی فلوریدا با نفوذ ترین مدیران هتل ها الهام تشویق از حدود صد و یا ناظران صنعت نشسته در فاصله اجتماعی در اتاق برای اظهارات خود که مسیر بازگشایی شد ساده تر از حال لیستی از دستورالعمل ها و محدودیت.

"ما می خواهیم همه بازگشت به کار به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" روزن گفت. "چگونه ما آن را انجام دهیم ؟ شما روی صفحه نمایش هر مشتری هر مشتری هر مهمان که می آید به تاسیسات خود را. هر روز شما روی صفحه نمایش هر یک از کارکنان خود را. این که ساده است.

"صنعت مهمان نوازی است که در یک افسردگی, اما, وجود دارد که," او گفت:.

به عنوان یک نتیجه از محدودیت ها و دستورالعمل ها توسط دولت و مقامات بهداشت عمومی برای جلوگیری از گسترش این کروناویروس در سراسر جهان در صنعت گردشگری مواجه شده است و فاجعه بار رکود در پی این بیماری همه گیر.

بیشتر: هتل بازگشایی در جنوب غربی فلوریدا به عنوان coronavirus محدودیت سهولت

در فلوریدا همه گیر عملا تعطیل دولت بهار صنعت گردشگری باعث لیگ اصلی بیس بال برای توقف آن بهار, آموزش پارک نزدیک و مقامات دولتی به گام بی سابقه ای از گفتن spring breakers برای رفتن به صفحه اصلی به منظور کاهش گسترش ویروس.

در ماه مارس فروش درآمدهای مالیاتی ایالت هستند حدود 773 میلیون زیر دولت $3.1 میلیارد دلار برآورد با توجه به فلوریدا گروه درآمد.

دولت گردشگری بازاریابی مقامات گفته اند که آن را می تواند چندین سال به صورت فلوریدا صنعت گردشگری به دوباره بجای اول برگشتن به قبل از coronavirus اعداد.

DeSantis هفته گذشته اعلام کرد که پارک می تواند شروع ارسال بازگشایی قصد دارد به عنوان بخشی از خود را مرحله به مرحله در برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد اقتصاد دولتی است. در میزگرد رهبران منطقه عمده پارک گفت: آنها مشتاق برای قرار دادن کسانی که در بازگشایی طرح های به عمل است.

DeSantis روز چهارشنبه تبلیغ تعداد کم از coronavirus موارد در سطح ایالت است که حمایت از طرح بازگشایی دولت در اقتصاد در "امن step-by-step approach."

"در حال حاضر ما بسیار بهتر نقطه و من فکر می کنم ما باید توانایی برای بازگشت," او گفت:.

فلوریدا COVID-19 مرگ و میر در صدر 2,000 شنبه تاکید جدی تهدید هنوز هم ناشی از کوروناویروس. در همان زمان DeSantis مواجه جنجال وابسته به دولت را ردیابی ویروس.

Rebekah جونز یک کارشناس اطلاعات در فلوریدا وزارت بهداشت گفت که او از کار اخراج شد چرا که او حاضر به صورت دستی دستکاری coronavirus اطلاعات برای کمک به ایجاد پرونده برای بازگشایی فلوریدا یک اتهام DeSantis بازی کردن به عنوان یک "nonissue" در یک کنفرانس خبری در روز سه شنبه.

بیشتر: آخرین نظرسنجی نشان می دهد بدتر شدن اثرات coronavirus در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد

در Volusia County, مدیران هتل ها در گزارش نرخ اشغال در تک رقمی در محدوده آوریل سوخت نگرانی که رکود ممکن است کلید تابستان فصل توریستی.

"این یک جهان متفاوت یک فضای متفاوت" گفت: باب دیویس رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت مسکن & نوازی انجمن Volusia County گفت: در آن زمان. "همه چیز است که رفتن به تغییر دهید."

به عنوان دولت در سواحل بازگشایی به تمام فعالیت های چشم انداز برای روز یادبود و تابستان روشنتر کمی. برخی از beachside هتل در شهر ساحلی دایتونای فروخته شد برای آینده تعطیلات آخر هفته دیویس گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب