ورو بیچ اقیانوس رانندگی هیجان انگیز اولین تعطیلات آخر هفته پس از COVID-19 سفارش برداشته | نظر

نظرلورنس Reisman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:04 PM EDT مارس 11 سال 2020چه تفاوت هفت هفته می سازد.آخرین

توسط ABTINNEWS در 22 اردیبهشت 1399

نظر

چه تفاوت هفت هفته می سازد.

آخرین بار من در زمان به طور منظم پیاده روی در امتداد ساحل Vero اقیانوس درایو, این منطقه بود وهم آور. رستوران ها محدود شد به takeout فقط آخر هفته از 20 مارس پارکینگ آسان بود برای به دست آوردن و خارج از دولت پلاک مشترک بودند.

من هرگز دیده می شود ساحل منطقه خرید خیلی خالی است.

من هیجان زده بود از آنچه من دیدم در این آخر هفته.

این beachside بود سوخت تا حدودی شاید با تب کابین بنابراین بسیاری از ما با آن روبرو ماه و نیم گذشته به دلیل تهدید به COVID-19.

آن را دشوار برای پیدا کردن یک نقطه پارکینگ در اقیانوس درایو یا مرکزی ساحل پارکینگ شنبه اواسط بعد از ظهر. فضاهای پر از فلوریدا-روکش وسایل نقلیه.

سواحل مشغول بودند با اکثریت قریب به اتفاق مردمی ماندن 6 فوت یا بیشتر به دور از دیگران (و یا لاک پشت لانه). بزرگ ترین گردهمایی دیدم که متشکل از نوجوانان و بزرگسالان جوان نه اجتماعی فاصله — یک الگوی آشنا از روزهای اولیه از COVID-19.

من تو را دیدم شواهد به خصوص شب جمعه, beachside ناهار خوری بود دنده هست.

پارکینگ شد فراوان در انتهای جنوبی اقیانوس درایو, که در آن پولو جلو پنجره و رنگ ارغوانی روشن جزیره آبجوسازی باقی مانده بسته شده است.

به عنوان من در گوشه ای به Humiston پلازا سر و صدا از بیرون شام در مرکبات Grillhouse ساخته شده و همه چیز به نظر می رسد بازگشت به حالت عادی.

بیشتر: اثرات COVID-19 تغییر چهره ورو بیچ را oceanside کسب و کار منطقه

بیشتر: Sebastian riverfront اما COVID-19 ترساندن تغییرات جامعه

باب و لیندا Dusanek نشسته بودند روی نیمکت با یک جعبه پیتزا در Humiston مرور. آنها می خواهم به صرف زمان کافی در برکه طلایی خانه در شمال سنت لوسی شهرستان است.

"او می خواست پیتزا و من می خواستم به خارج توسط آب" لیندا Dusanek گفت: به عنوان شوهر او را کمی به یک تکه از Nino پیتزا.

"من نمی خواهم برای رفتن به جایی که مردم وجود دارد," او گفت: در میان نسبتا پراکنده در ساحل, جمعیت 78 درجه و وزش نسیم تا حدی ملایم حدود 6 p. m.

"این سخت است برای غذا خوردن با ماسک در" شوخی او ماسک-کمتر که گفت: آنها به طور معمول پوشیدن ماسک زمانی که آنها در فروشگاه.

کروچه Giambanco, Nino صاحب گفت: اوضاع شلوغ تر از نرمال ممکن است آخر هفته با تعداد زیادی از گردشگران از جنوب به پایین.

تا جاده جو Bostick شد در نظر گرفتن یک عکس از کارول مارتین نامزد خود را نشسته بر روی یک بولداگ مجسمه در خارج از یکی از تخته پاره روی اب کاروانسرا ویلا. من فرض — اشتباه — آنها گردشگران است.

بیشتر: رفتن به COVID-19 نقاط داغ کار و عشق برای ورو بیچ پرستاران

بیشتر: ساحل Vero مرد می گوید: هیدروکسی کلروکین را نجات داد او را از coronavirus

"ما نیاز به تنفس" مارتین گفت: با توجه زن و شوهر به حال یک oceanfront اتاق و برنامه ریزی شده به صرف تعطیلات آخر هفته با دو تن از سه فرزند. "آن را مانند عید پاک هرگز اتفاق افتاده است این سال است."

آن را ضرب و شتم گذراندن آخر هفته دیگر cooped در ورو بیچ صفحه اصلی.

"این ترسناک زمان," او گفت او دیده نمی شود او دیگر دختر یا 7 ماهه نوه از غرب پالم بیچ در سه ماه.

زن و شوهر بودند در میان چندین مردمی که من دیدم گرفتن از والدو رستوران در رفت و آمد مکرر که در آن هوای عرشه تا به حال یک مناسب و معقول جمعیت.

"آخر هفته خوب بود" گفت: Lee اولسن, Waldo, مدیر کل. "فروش شد و از سال گذشته که فقط یک انعکاس در کمتر صندلی. من خوشبین هستم و نگران در همان زمان."

همچنین در تخته پاره روی اب شد چند گروه از سالمندان از جان کارول دبیرستان. آنها sported لباس و کلاه و تا به حال تصاویر گرفته شده توسط یک نقاب Arden شکار.

خادم پلازا پارکینگ از جمله اقیانوس کوره را زیادی بسته بندی شده بود.

مولیگان تا به حال یک جمعیت بزرگ در خارج با موسیقی و سرگرمی. اقیانوس کوره مانند سایر رستوران ها عامل 25 درصد ظرفیت در هر دولت و حکومت بود و 30 تا 35 دقیقه صبر کنید در 6:45 بعد از ظهر سه زوج در انتظار به صحبت می کنند به میزبان در داخل انجام یک کار بزرگ از جدا کردن خود را بسیار مهم است که به توقف گسترش coronavirus کارشناسان می گویند.

بابی رستوران که در آن غیر منتظره ای آسان برای پیدا کردن یک نقطه پارکینگ نگاه شلوغ اما نوار خالی بود. من در بر داشت صاحب بابی مک کارتی در یک جدول در پشت ایوان که مانند اتاق ناهار خوری به خوبی انجام شد.

"آن را می شود کمی بهتر هر روز," او گفت:.

عرشه در کبالت در ورو بیچ هتل و آبگرم مشغول بود گفت: مارتی Zickert که من در راه رفتن به خانه پس از یک نوشیدنی وجود دارد.

در راه بازگشت به ماشین من که من پیدا کردم کیسی که تنها در فضای باز ناهار خوری مشغول در کاردینال درایو.

نمی خواهید به دست یکی دیگر از ستون مانند این? در اینجا ما آخرین عضویت معامله

پایین خیابان جزر و مد نیز امید داشتم خدمت برخی از مردمی در چمن در یک خانه در کنار درب. حتی با محدود ظرفیت جزر و مد نگهداری می شود یکی به طور منظم غذاخوری رایگان در داخل به عنوان کالای, این برنامه شامل همه چیز از کاغذ توالت به تهیه وعده های غذایی.

سرور decked پوشیدن لباس مطابق با سیاه و سفید ماسک.

"این بسیار شلوغ" سرآشپز و مالک جوانان کلهر به من گفت جمعه شب اشاره کرد او بسیار خوش بینانه در مورد آینده او. "ما تا به حال فوق العاده آخر هفته."

در حالی که بسیاری از قله های نجومی در ماه مارس بود دشوار برای بسیاری از beachside موسسات شاید سرخوشی زیر کابین تب منجر به بهتر بهار و تابستان است.

این ستون نشان دهنده نظر لورنس Reisman. حمایت از کار خود را با اشتراک TCPalm. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در larry.reisman@tcpalm.com تلفن در 772-978-2223, Facebook.com/larryreisman و یا در توییتر @LaurenceReisman



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن