ورو بیچ خارج تیرانداز خدمت 19 سال در زندان ویرجینیا قبل از کشنده قسمت با نمایندگان

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 6, 2020ورو بیچ — قبل از رونی

توسط ABTINNEWS در 16 تیر 1399

ورو بیچ — قبل از رونی Spradlin درگذشت ژوئن 9 در طول تکان دهنده در ضربات پنالتی با Indian River County sheriff معاونان او می خواهم خدمت نزدیک به 20 سال زندان برای یک سری از منازل به قصد سرقت از خانه را تکان داد که یک جامعه کوچک روستایی در ویرجینیا گفت: دادستان که او را پشت میله های زندان.

در سال 1998 Spradlin سپس سن 20 و همدست متهم به ده ها تن از جرم و بزه و جرائم پس از سه ماه به جرم ولگردی و قانونی شکنی در Fluvanna County, Virginia یک جامعه اتاق خواب برای Charlottesville و ریچموند با توجه به کشورهای مشترک المنافع را وکیل جف Haislip در پالمیرا. عنوان معادل دستیار دادستان در فلوریدا.

بیشتر: متهم carjacker در خارج, کشته شدن خود پس از معاون شات در او

جفت سر به 16 خانه و بیشتر در یک کشور همسایه county, او گفت:.

"اگر کسی به خانه آنها خواهد لگد زدن به درب یا شکستن یک پنجره و نگاهی به اسلحه و تلویزیون وی سی آر, هر چیزی که آنها می تواند فروش به سرعت" Haislip به یاد می آورد. "آنها هر دو در آن زمان ادعا می شود معتاد به مواد مخدر و الکل و اساسا سرقت فروش و با استفاده از."

Spradlin که Haislip گفت: همچنین در مواجهه سرقت موارد در تنسی و مریلند التماس کرد گناه را به 39 اتهامات از جمله 16 فقره سرقت 14 فقره grand larceny و تخلیه یک اسلحه گرم در خانه.

در صدور حکم یک قاضی تحمیل متعدد زندان محکوم جمعا 179 سال اما دستور 167 سال به حالت تعلیق در سوابق نشان می دهد.

Spradlin به دست آورده خود را مجازات Haislip گفت: بعد از مواد مخدر سوخت ولگردی و قانونی شکنی است که هدف مالکان منطقه.

"او ناراحت کاملا چند در اینجا زندگی می کند" Haislip گفت. "هیچ کس احساس امنیت کاملا در حالی که زمانی که این جریان بود. آن را قطعا زمان به خوبی سزاوار."

بیشتر: 'شناخته شده عضو باند' کشته شدند در ضربات پنالتی با معاون پس از خارج carjacking

Spradlin وارد زندان در ماه مارس سال 1999 منتشر شد و در مشروط شدن در ماه سپتامبر سال 2018 با توجه به Virginia Department of Corrections سوابق.

25 سال مشروط و بلند مدت مورد نیاز است که او دارای یک تفنگ نه ارتکاب هر جنایت تحت سوء ارزیابی و درمان و پرداخت جبران دلار 33,411.

بر روی لام

پس از 15 ماه از نظارت Spradlin ناپدید شده در ژانویه با توجه به Virginia Department of Corrections گزارش.

سوابق ثبت شده در ماه مارس نشان می دهد Spradlin شد متهم به نقض آزادی مشروط در حال حرکت از منطقه بدون اجازه و عدم نگه داشتن در تماس با مشروط شدن مقامات.

ویرجینیا مقامات همچنین اشاره کرد که "به عنوان یک اعتبار عضو باند های ویرجینیا وزارت اصلاحات داشتیم که (Spradlin) پایبند به تخصصی باند شرایط است."

جزئیات در مورد فعالیت باند در دسترس نیست.

در Jan. 27, Spradlin چپ یک پست صوتی خود را برای افسر عفو مشروط بیان او می خواهم از شهر نقل مکان کرد و با توجه به مقامات او نیست بازگشت تماس های تلفنی و موفق به شخصا گزارش را به عنوان دستور.

حکم دستگیری او برای نقض خود را مشروط صادر شد مارس 23, اما Spradlin هرگز واقع شده بود.

"چیزی که بعد از ما شنیده شد اخبار داستان پایین وجود دارد (در ساحل Vero)," Haislip گفت.

پس از Spradlin مرگبار, برخورد با نمایندگان محققان یاد او و همسرش در ساحل Vero بازدید از خواهر شری آیالا.

Fatal encounter

رونی و استیسی Spradlin با هم بودند هنگامی که او مواجه شد نمایندگان در خارج از ورودی خارج شده و در گوشه ای از جاده دولت 60 و 58 Avenue, گل گفت.

Spradlin شد متهم به سرقت ،

او نه فرار با ماشین خودش گل گفت: زیرا زمانی که نمایندگان کشیده تا به خارج ورودی وسایل نقلیه خود را مسدود شده و مسیر خود را به زن و شوهر است.

"زمانی که معاون (ادوارد) گاست کشیده تا او اساسا مسدود شده و آنها را در" گل گفت. "او می کشد تا به آنها می شود (Spradlin) تا حدودی سازگار و کاملا خارج از تصویر است.

"او برگ, چون من فکر می کنم او می داند که در آن لحظه شخص را کردم یک تفنگ را در خود تسمه ما فقط دزدی از مغازه من باید به دور از این وضعیت است."

مختصری مبارزه تحقیق و بحث و Spradlin می داند که او نمی توانید به ماشین خود را "بدون عکسبرداری از طریق نمایندگان" گل گفت.

Spradlin کشد Glock تپانچه خود را از بند تنبان و آتش سوزی در نمایندگان. یک معاون اخراج سه دور در او.

همسر او نزدیک شد معاون دانیل Whittington به عنوان Spradlin شات در جهت خود را.

"او می تواند به طور بالقوه ضربه همسر خود را زمانی که او در ما بچه ها," گل گفت.

نه معاون مجروح شد.

Spradlin زد به یک ماشین با یک خانواده بارگیری مواد غذایی در تلاش برای سرقت خودرو. او از کار اخراج شدند عکس, زخمی شدن یک زن و شوهر که به کودکان در صندلی عقب.

Spradlin با نزدیک شدن به یک زن بود که در حال بارگیری مواد غذایی به وسیله نقلیه خود را و آن را در زمان در زور اسلحه.

Carjacking قربانی: "من در واقع من دیدم مرگ است. من گفتم که اگر مرگ من در حال حاضر؟'

گرافیک داش-بادامک ویدئو منتشر شده توسط کلانتر, نشان می دهد Spradlin آتش بر نمایندگان به عنوان او تعقیب به یک AutoZone پارکینگ. برخورد به پایان رسید زمانی که او به ضرب گلوله خود را در معبد گل گفت.

Spradlin نیز رخ داد سه بار در سمت چپ او.

گل گفت: ممکن بود در برخی از نقطه در طول حادثه Spradlin تفنگ ماجرا.

در جنگل

در طول هرج و مرج صحنه Stacy Spradlin فرار در ماشین, اما زمانی که او را دیدم تمام خروجی ها مسدود شد, او پارک شده و فرار به یک منطقه پوشیده شده از درخت پشت چند کسب و کار گل گفت.

او راه رفتن در امتداد جنگل به سمت جایی که تعقیب به پایان رسید.

"او در تلاش بود برای پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است به او" گل گفت. "همه او می دانستند که او تیراندازی شد و سپس او را دیدم چراغ ها و آژیر و کل Walmart پارکینگ منفجر کرد (با عمل)."

نمایندگان به سرعت او را به زندان اما او منتشر شد بدون اینکه متهم پس از ساخت یک بیانیه است.

بیشتر: IRSCO توصیف زنجیره ای از حوادث در خارج در ورو بیچ

رسیده جمعه شری Ayala, 45, از ورو بیچ گفت: Spradlin و خواهر او را که می خواهم ازدواج 18 سال بوده و در شهر حدود چهار روز قبل از این حادثه.

زن و شوهر ملاقات کرد در حالی که او در زندان بود.

"من فقط می خواهم همه بدانند خواهر من تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن" آیالا گفت. "او حسرت آنچه اتفاق افتاده است او نمی داند که چه رفت."

خواهر او را ترک کرده است, فلوریدا, اما آیالا کاهش یافته است به می گویند که در آن او رفت.

آیالا نمی دانم Spradlin بسیار خوب او و فرزندان او سخن گفته بود به او تلفن در طول سال, او گفت:.

"او به این معنا نیست خواهر من در هر نوع راه است. او گل او; او به نام او خود را ملکه و ... او عاشق بچه ها من او را دوست داشت نوه من," او گفت:. "اما این تکان دهنده بود بله."

Spradlin نیست به او بگویید که او absconded خود را نظارت و آیالا گفت: او نمی دانست که او می خواست در ویرجینیا.

او نیز باور ندارد او افتاد که در روز و یا که او خودش را کشته بود.

"آنها پیدا نیست هیچ چیز بر او آنها را پیدا کنید, من هیچ خواهر" آیالا گفت. "و او نه خودکشی. تفنگ خود را مسدود بنابراین هیچ راهی برای او به خودکشی."

آیالا گفت: خانواده "احساس واقعا بد در مورد" چه اتفاقی افتاد به رودی ریس و Clarissa میلر, Broward County, زن و شوهر, شات توسط Spradlin در پارکینگ.

"من نمی دانم که چگونه است که اتفاق افتاده است," او گفت:. "من هیچ کلمه ای برای آن که, درست است که ما احساس می کنیم واقعا متاسفم برای آنها است."

Spradlin شات از طریق شیشه سمت راننده قابل توجه ریس در شانه و دور از طریق او و ضربه میلر. هر دو تحت درمان قرار گرفتند در Lawnwood مرکز پزشکی منطقه ای و قلب موسسه در فورت پیرس.

میامی وکیل دیوید Kleinberg, که نشان دهنده, زن و شوهر گفت: آنها در حال بررسی این حادثه ممکن است برای مدنی در برابر خارج شده است.

"مشتریان من هنوز تحت مراقبت های پزشکی و خواهد بود برای برخی از زمان," او گفت:.

رونی Spradlin در ضربات پنالتی: وکلای صدمه شخصی نگاه به خارج امنیتی

در ضمن گاست, Whittington و سرجوخه اد گالو) David Flores که قرار داده شد موقت پرداخت مرخصی اداری پس از حادثه بازگشته اند به وظیفه گل گفت.

Haislip که صرف 25 سال به عنوان دادستان گفت: عجیب و غریب قسمت ثابت می کند که برای یک افسر پلیس "شما هرگز نمی دانید که چه چیزی او را از آمدن به زمانی که او نزدیک کسی."

"من تا به حال هرگز دیده می شود یک افسر ساقه را از طریق شیشه جلو اتومبیل خود را قبل از," او گفت:.

او همچنین با تعجب نیست Spradlin زندگی به پایان رسید در برخورد خشونت آمیز با پلیس است.

"این به نظر می رسد از گذشته خود و آنچه او در اینجا بود که او قطعا انتخاب کرده اند به زندگی می کنند یک زندگی از جرم و جنایت و نیست که همیشه پایان خوب" Haislip گفت.

"شما یا در زندان و یا مرده و او هر دو."

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن