ورو بیچ ساکنان جشن 11 ساله در, بازگشت به خانه پس از 8 ماه نبرد با سرطان

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:33 PM EDT Apr 24, 2020حتی باران می تواند خراب کردن Melodie Cau

توسط ABTINNEWS در 6 اردیبهشت 1399

حتی باران می تواند خراب کردن Melodie Caudle رژه.

صدها نفر از دوستان و همکلاسی ها و معلمان و غریبه ها به طور یکسان به صف ایستادند در امتداد رودخانه هند بازار در بعد از ظهر جمعه به تعجب Melodie — تشویق بوق و جشن 11 ساله را برای بازگشت به خانه پس از هشت ماه نبرد با سرطان است.

حتی بیشتر ساکنان ایستاده بود همراه 27th خیابان و هشتم خیابان در ساحل Vero به عنوان Melodie و مادر بزرگ او کشیده به محله همراهی با رودخانه شهرستان کلانتر دفتر و فلوریدا بزرگراه گشت.

"من هنوز تکان دادن با گریه گفت:" Melodie, a 5-گریدر در Beachland مدرسه ابتدایی در نهایت پس از ورود به صفحه اصلی. او در آن انتظار نیست در همه.

"این باعث می شود من احساس می کنم خیلی خوشحال چون من می دانم که آنها باید مراقبت در مورد من زیادی که آنها وقت خود را به دیدن من," او گفت:.

Melodie برای اولین بار تشخیص داده شد acute promyelocytic leukemia (APL) در اوت شده است و دریافت درمان در بیمارستان کودکان Nemours در اورلاندو ،

در ابتدا او را دقیق تشخیص رمز و راز بود. مشکوک بینی خونین و بزرگ و کبود نغمه فرود آمد در رودخانه هند اتاق اورژانس بیمارستان گفت: مادر بزرگ Ellen ریس.

پس از او منتقل شد به اورلاندو بیمارستان نغمه صرف 20 روز در بخش مراقبت ويژه در پزشکی ناشی از کما به عنوان پزشکان زد آزمایش و درمان او را با حدود نه داروهای مختلف قبل از رسیدن به یک نتیجه ریس گفت.

"همه ما می تواند انجام دعا گفت:" ریس که از نظر قانونی به تصویب رسید Melodie در ماه نوامبر. "او خیلی بد است. پزشکان به ما گفت که آنها نمی دانند (اگر) او خواهد آن را یا نه. او خیلی به مرگ نزدیک و همه فکر کردم بود " این نمی تواند بود.'"

Melodie یک جنگنده ، او دریافت آخرین شیمی درمانی در مارس 24 و در حال حاضر رسما سرطان-رایگان.

"در حال حاضر من در صفحه اصلی به صورت خوب, و من لازم نیست برای رفتن به عقب وجود دارد مگر اینکه من یک تب و یا یک چک آپ" Melodie گفت.

ریس می خواستم برای انجام کاری خاص برای Melodie بازگشت به خانه — شاید پرتاب یک حزب — اما coronavirus شیوع آن ساخته شده است به خصوص دشوار است.

Indian River County ساکنان پا است.

"من فقط تا برکت برای مردم و دوستان من. من نمی توانم باور کنم که این اتفاق می افتد" ریس گفت. "این تقریبا باعث می شود من گریه کنید که مردم بسیار دوست داشتنی و دلسوز است که آنها را به انجام این کار برای او."

برای دانش آموزان و معلمان در Beachland مدرسه ابتدایی وجود دارد شکی نیست.

"Melodie یک بانوی جوان" گفت: مرکز رسانه دستیار کارول Smykowski. "او سزاوار این پس همه چیز را به او را از طریق بوده است. من هیجان زده می شود در اینجا برای او به عنوان او می سازد victory lap."

همکلاسی اوری قهوه ای, 10 برگزار شد تا در خانه "به خانه خوش آمدید, نغمه" پوستر به عنوان او و مادرش ایستاده بود در خارج از بازار و دست تکان داد Melodie در.

"من شده فکر کردن در مورد او و من واقعا برای او خوشحال" اوری گفت.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن