ورو بیچ معلم دبیرستان سال 1974 قتل حل سرد مورد کارآگاه

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 3, 2020او پس از حل 45 ساله قتل

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

او پس از حل 45 ساله قتل کارآگاه پل تیلور سنت لوسی شهرستان کلانتر دفتر تنها محقق اختصاص داده شده به بررسی این سازمان بیش از سه ده قتل و افراد گم شده سرد موارد است.

"من نمی خواهم برای رفتن و نگاه در این سرما موارد مانند آنها در حال حاضر شده است در نگاه قبل از, چرا برخی از این موارد باید نگاه شده است در بسیاری از موارد در طول سال ها" تیلور گفت: در این هفته.

تیلور که گفت او شده است در اجرای قانون نزدیک به 30 سال رفتار هر مورد که اگر آن را دیروز اتفاق افتاده است. او شروع از ابتدا.

او را می کشد شواهد در دیدار با صحنه جرم مقامات و بررسی چیزهایی که با جایگزین منابع نور به دنبال ردیابی شواهد.

او خواهد شد و سپس "شروع به کار من راه وجود دارد, پیدا کردن, پیر شاهد کسی است که من می توانم."

چارلز "جک" گل رز

تیلور روش آشکارا در خدمت او هست.

او شناسایی شده که او گفته بود کسی که به ضرب گلوله چارلز "جک" گل رز, 36, یک ساحل Vero بالا, معلم مدرسه, سکس در ژوئن 13, 1974 در منطقه از آنچه در حال حاضر فورت پیرس ورودی پارک ایالتی.

تیلور گفت این پرونده پس از جراحی شانه و آینده را به کار بر روی نور وظیفه. او ستوان پرسید: اگر او علاقه مند به در به دنبال از طریق برخی از سرد موارد است.

یک مورد در نظر گرفته شده است سرد زمانی که همه منجر شده است به کاوش و بررسی میکند. تنها دو در کلانتر, بیش از رز صورتی با توجه به کلانتر سوابق. قدیمی ترین است و از سال 1969.

بیشتر: فورت پیرس پلیس می گویند پدر بود رانندگی حداقل 82 mph قبل از سقوط که منجر به کشته شدن دخترش

"بسیاری از مردم با من مصاحبه قادر به من یک مقدار زیادی از اطلاعات که در دسترس نیست در آن روز" تیلور گفت. "چیزهایی که آنها نمی خواهید بگویید هر کسی در آن روز."

چه اتفاقی افتاد

با توجه به تیلور و سوابق رز و همسر خود مشغول به کار در ورو بیچ ،

یک معلم رز شد مسئول شورای دانشجویی و تا به حال یک "رابطه بسیار نزدیک" با یک دختر بچه در شورای دانشجویی. فرانسیس جان Selvaggi جونیور به طور متناوب به عنوان یک دوست پسر یا دوست پسر سابق از دختر گزارش شد "حسادت از معلم و رابطه نزدیک با دوست دختر خود" سوابق دولت است.

تیلور در نهایت مشخص Selvaggi که در سال 2015 در کاستاریکا به ضرب گلوله کشته افزایش یافت اما این مسیر به این نتیجه نبود ،

Selvaggi بود 17 در زمان قتل اتفاق افتاده است آخرین روز مدرسه.

تیلور گفت: دو دستگاه خودرو بودند در کنار یکدیگر در این منطقه از دینامیت نقطه در چیست و در حال حاضر فورت پیرس ورودی پارک ایالتی. یک شات رفت با گل رز زده بودن در صندلی راننده. افزایش شتاب. وسیله نقلیه خود به یک درخت گیر کردم و او تلاش برای بدست آوردن.

"مظنون آمد از خودرو و کشته شدن او وجود دارد," تیلور گفت. "این بسیار گرافیک. "این یک اجرای کاملا."

تیلور گفت: بسیاری از شاهدان در قایق در زمان. او گفت که تیراندازی اتفاق افتاده است فقط قبل از 9 p. m.

او گفت: درخت که در آن افزایش خودرو سقوط کرد همچنان در پارک و گول زدن در آن است.

قرار دادن قطعات با یکدیگر

تیلور شروع به تحقیق در مارس 2019 و یک "ناشناخته" شواهد جعبه است که به نظر می رسد شده اند مهر و موم شده پس از ذخیره در سال 1974. در آن موارد از جمله, نایلون, جوراب شلواری, زنان, صندل شیشه ای خرد و مهمات.

Selvaggi ذکر شده بود که ممکن است مشکوک. گواهینامه رانندگی خود را عکس از نزدیک شبیه یک مظنون طرح در مورد فایل و توضیحات از شاهدان حاضر در صحنه است.

یک دانشجوی سابق افزایش یافت به گزارش صحبت با Selvaggi دوست دختر سابق. او گفت که او و چند تن دیگر شام با گل رز شب مرگ او. تیلور گفت: شام اتفاق افتاد حدود 5 یا 6 p. m. p. m.

رز بیوه گفت: رز بود "بسیار نزدیک" با دانش آموزان گاهی اوقات در نظر گرفتن آنها در بعد از ساعات سفرهای تیلور در گزارش آمده.

او گفت که او مجبور به ترک موقعیت تدریس در میشیگان پس از اتهام رابطه جنسی با یک دختر 14 ساله به دختر. رز بیوه گفت: نایلون جوراب شلواری و زنان کفش های بازیافت شده از رز خودرو نیست مال انزن.

راک استار عامل و نادر هفت تیر

Selvaggi پدر فرانسیس Selvaggi. تیلور توصیف او به عنوان "rockstar عامل" برای اداره فدرال مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده اداره مبارزه با مواد مخدر سلف. تیلور گفت: بسیار نوشته شده است در مورد گروه او با کار در پایین آوردن اواخر کانگستر یوسف Valachi در شهر نیویورک است.

سالمند Selvaggi گفت: Taylor او تا به حال صحبت به پسر خود در 20 سال گذشته از زندگی خود را. او کاهش یافته است به صحبت می کنند با تیلور و آویزان است.

تیلور گفت: سالمند Selvaggi درگذشت در ماه دسامبر.

با توجه به تیلور گزارش کسانی که نزدیک به جوانتر Selvaggi گفت: او شناخته شده بود به حمل اسلحه بود و خشونت و می تواند به عنوان یک قلدر با استانداردهای مدرن. آنها "بلافاصله به عهده گرفت" او مسئول قتل پس از یادگیری آن است.

تیلور گفت: او با شما تماس crime lab و از آنها خواست به ارسال همه آنها تا به حال در رز صورتی.

مطلب: 3 دهه بعد مادر قتل جدید توجه در شهرستان سنت لوسی

که زمانی که او آموخته است که غیر معمول و .455-کالیبر Webley هفت تیر — نظامی بریتانیا مسئله در جنگ جهانی دوم — ارسال شده بود اما برگرفته سرعت. این تفنگ ظاهرا بازگردانده شد تست نشده به درخواست اصلی کارآگاه داده شده به رز مورد که در حال حاضر مرده است.

"وجود دارد هیچ اشاره ای به اسلحه گرم مالک محل آن را بهبود و یا هر گونه کپی از این آزمایشگاه ارسال در پرونده" یک گزارش.

Selvaggi دوست دختر سابق به گفته تیلور که در نوامبر سال 1973 Selvaggi دستگیر شد و پس از ضرب و جرح او اما تیلور هیچ سابقه ای از آن است.

او گفت: کل مدرسه می دانستم که از این حادثه که ناشی از Selvaggi دوستان به توقف صحبت کردن به او. او گفت: افزایش علاقه او و ناراحت بود در مورد این حادثه.

بیشتر: پلیس: قارچ, ماری جوانا و 'Fungipedia کتاب" موجود در پورت سنت لوسی صفحه اصلی

او گفت که سه روز قبل از افزایش مرگ رز و Selvaggi رو در یک درگیری لفظی در مورد گل رز "بودن بیش از حد نزدیک به (سابق, دوست دختر)."

Selvaggi دوست دختر سابق گفت: Selvaggi فکر او و رز احتمالا شدند و از نزدیک درگیر.

تیلور گفت: شایعاتی وجود دارد اما هیچ کدام را تایید کرد.

"با توجه به تعداد زیادی از مردم که صحبت کردم آنها را دیدم این ... جیغ مسابقه در مدرسه" تیلور گفت. "این بود که سه روز قبل از مدرسه به پایان رسید و او مرده بود سه روز بعد."

تیلور گفت: Selvaggi من کاین سابق, دوست دختر به زندگی بزرگسالی است.

تیلور گفت که او به صحبت بسیاری از مردم که در حال مصاحبه در مورد پرونده بازگشت در روز است.

"آنها گفتند: ما همیشه فکر می کردم که رفتن آنها او را دستگیر و آنها فقط هرگز" تیلور گفت.

او گفت: آن را خسته کننده نمی شود قادر به بازداشت اما گفت که او علت احتمالی برای انجام این کار.

"وجود دارد به اندازه کافی وجود دارد به محکوم کردن او قرار داده و او را در زندان برای جرم و جنایت ؟ است که بالاتر از من, من نمی دانم," تیلور گفت. "وجود دارد به اندازه کافی علت احتمالی وجود دارد که در آن من می خواهم که او را دستگیر کردند برای قتل است."

یک نگاه تازه

کلانتر دفتر برجسته سرد موارد در آژانس Facebook صفحه. تیلور گفت که او تلاش می کند تا به تمرکز بر روی یک در یک زمان.

در یک بیانیه آماده کلانتر کن ریمل مژه و ابرو گفت: در سال گذشته بررسی سرد شده ثانویه انتساب به موارد جدید. داشتن تیلور با تمرکز بر این موارد به تاکید بیشتر به آنها و مهم است که برای آوردن عدالت و بسته شدن به خانواده او گفت:.

تیلور گفت: او کار خود را با فلوریدا کلانترها انجمن های سرد مورد بررسی تیم های تشکیل شده در سال 2015. در این تیم که به طور معمول چند بار در سال در یک سازمان اجرای قانون در حال کارشناسان در مناطق مختلف از جمله DNA, موتور, صحنه جرم, معاینه پزشکی و قتل بررسی است.

مردم در این تیم هستند و در بالای بازی خود را در این زمینه خود را از جمله فدرال همکاران و نمایندگان از تمام جنبه های اجرای قانون است.

سنت لوسی کلانتر محققان امید به دریافت ایده و یا پیشنهادات خود را برای کمک به حل موارد آنها در حال حاضر به این تیم است.

یک مورد تیلور گفت: تیم در حال بررسی درگیر یک مرد ناشناس در بر داشت Oct. 7, 1986, در Ralls جاده ها است. با توجه به کلانتر سوابق این مرد گره خورده بود و تجزیه می شود. دو زخم گلوله به پشت سر, شد, علت مرگ است.

"او تا به حال مقدار زیادی از پول نقد در جیب خود پس از آن نبود یک سرقت" تیلور گفت. "بود که در طول زمان که در آن وجود دارد مقدار زیادی از قاچاق کوکائین رفتن در داخل و خارج از شهرستان ما وجود دارد بود بنابراین با این فرض ساخته شده است که آن را مربوط به مواد مخدر, اما ما هرگز نمی تواند کشف کردن که او بود."

بیشتر: مرد متهم به تیراندازی همسایه دو سگ در فورت پیرس

تیلور گفت: مرد جمجمه در شواهد و سرد مورد بررسی تیم موافقت به پرداخت برای تست DNA. او گفت: یک تکه از جمجمه گرفته شده به آزمایشگاه DNA بین المللی در دیرفیلد بیچ ، اما DNA نمی تواند به دست آمده.

حدود 2 و نیم سال پیش باقی مانده بودند که از یک گورستان در فورت پیرس. استخوان ها ارسال شد برای تست DNA.

حدود سه هفته پیش کامل مشخصات DNA توسعه داده شد. مشخصات استفاده می شود برای جستجوی شجره نامه است.

"این جایی است که یک جستجو انجام شده است از طریق پایگاه داده های متعدد در تلاش برای قرار دادن اقوام دور که همان DNA نشانگر یا صفات" تیلور گفت: از طریق ایمیل. "کسانی که صفات و یا نشانگر و سپس مورد استفاده برای ایجاد یک درخت خانواده و احتمالا قرار دادن اعضای خانواده است."

یک مورد دیگر ارائه شده به سرد مورد بررسی تیم است که از 11 سال Lora ان Huizar. این یک مورد که تیلور گفته است که او را به خاطر او از دست پسر خود را که در زمان زندگی خود را.

Huizar داشت Nov. 9, 1983, سه روز پس از گزارش از دست رفته. خفگی ذکر شده بود به عنوان علت مرگ است. او در بر داشت در حدود 200 متری جنوبی از نیمه راه جاده در پشت بیشه مرکبات نزدیک به آنچه که در حال حاضر این سنت لوسی County Fairgrounds.

او گفت: یک عکس از لرا که در خانه بود در طاووس جاده است که در کار خود اطاقک.

"او نوع صحبت کردن به من از قبر گفت: حفر," تیلور گفت.

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن