ورو بیچ پایان دفاعی کیانو محل مرتکب به LSU

این TCPalm کارکنان منتشر شده 5:02 PM EDT Jul 4, 2020ورو بیچ پایان دفاعی کیانو محل اعلام شده در رسانه های اجتما

توسط ABTINNEWS در 15 تیر 1399

ورو بیچ پایان دفاعی کیانو محل اعلام شده در رسانه های اجتماعی شنبه بعد از ظهر که او متعهد به LSU.

چهار ستاره استخدام شماره 15-رتبه weakside پایان دفاعی در کشور و پلاک 59 چشم انداز در ایالت فلوریدا با توجه به Rivals.com. 6-پا-6, 225 پوند محل است شماره 10 weakside پایان دفاعی در کشور و شماره 21 به طور کلی استخدام در فلوریدا توسط 247Sports. او تصمیم گرفت LSU بیش از فلوریدا, Auburn, Oregon.

بیشتر: Vero Beach, چهار ستاره استخدام کیانو محل باریک لیست به بالای چهار مدارس

بیشتر: ساحل Vero د کیانو محل بازی در سال 2021 همه آمریکایی کاسه

"در ابتدا من می خواهم برای تشکر از خدا برای همه چیز او مرا هدایت را پیش بینی و از طریق کار; من از او تشکر می کنم برای مردم او را پر برکت است به بخشی از زندگی من و سفر به این نقطه" محل نوشت. "آنها یک عامل محوری در تبدیل شدن به مرد جوان من امروز هستم. راه من تا کنون ساخته شده است من عاقل تر فروتن خود خواستار و سخت کار.

"من به خدا شکوه برای من انجام شده و ادامه خواهد داد برای رسیدن به. من خوش شانس و افتخار اعلام میکنم ارتکاب به دانشگاه ایالتی لوئیزیانا."

محل گفت TCPalm ماه گذشته است که چگونه یک تیم برنامه ریزی برای استفاده از او می خواهم که تأثیر عمده ای در جایی که او به امضا رسید.

"در واقع این طرح از آنجا که هر مدرسه دارای امکانات خوب هر مدرسه مربیگری خوب" محل گفت. "من به دنبال چگونه من قصد دارم برای استفاده در طرح و اگر من احساس می کنم در خانه و در مدرسه.

"من خودم به عنوان یک خارج linebacker در 3 و 4 با استفاده از تنوع پوشش, گاهی, عجله عابر گاهی اوقات پوشش آپارتمان. در واقع با استفاده از همه از ویژگی های."

محل است LSU سوم تعهد این ماه و به ارمغان می آورد ببر " و در مجموع به 15 برای کلاس 2021. روز جمعه شماره 10-رتبه بندی گسترده ای از گیرنده های کریس هیلتون (6-2, 175) از زکریا بالا در نزدیکی باتون روژ متعهد به LSU. روز شنبه, No. 6 خارج linebacker Naquan قهوه ای (6-3, 200) از اقیانوس دریاچه بالا در Virginia Beach, Va., تصمیم به تبدیل شدن به یک ببر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب