ورو بیچ شورای شهر برای مقابله با ماسک اجتماعی-فاصله, فرمان برای بار سوم جمعه

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:31 PM EDT Jul 27, 2020ورو بیچ — کسب و کار خواهد بود قادر به تصم

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

ورو بیچ — کسب و کار خواهد بود قادر به تصمیم می گیرید که آیا برای پیاده سازی منحصر به فرد صورت-ماسک های مورد نیاز با توجه به یک سوم پیشنهاد چهره-پوشش قانون در نظر گرفته شده توسط شورای شهرستان.

آخرین نسخه به بحث گذاشته شود در ساعت 9 صبح جمعه نیز می تواند در دستور اجتماعی فاصله با تنظیم محدودیت در اندازه محیط داخلی و خارجی گردهمایی که در آن غیر ممکن است برای حفظ یک 6 پا فاصله. فوق العاده اکثریت چهار نفر از پنج نفر اعضای شورا مورد نیاز است به تصویب اضطراری فرمان.

ماسک مقرر شده است یک موضوع بحث برانگیز در گذشته جلسات شورای شهرستان. شورا در ژوئن 30, جلسه, مورد نیاز, ماسک های فرسوده داخل شهر امکانات, اما, کوتاه متوقف اعمال همین قانون در کسب و کار.

در جولای 21, جلسه, شورای, دوباره حاضر به نیاز عمومی به پوشیدن ماسک.

بیشتر: ساحل Vero شورای شهر رد محدود تر, دستور ماسک صورت

بیشتر: Indian River County برای نصب متوسط اسکنر برای شهرستان ساختمان های عمومی

این جدیدترین تلاش در اجرای برخی از نسخه citywide ماسک مورد نیاز می آید از عضو شورای جو گور, که در برابر رای داده های قبلی طرح های پیشنهادی.

هر کسب و کار نیاز به پوشش صورت را تکمیل یک "انتخاب کردن در" نرم افزار از شهرستان و نشانه ای برای نمایش.

در حالی که کسب و کار باید این حق را برای تعیین اینکه آیا یا نه مشتریان خود را به پوشیدن ماسک گور گفت که امیدوار است همه کسب و کار می تواند.

این شهر نیاز به انجام آنچه در آن می تواند به جلوگیری از گسترش COVID-19, او گفت:. مخالفان و حامیان ماسک صورت باید گفت: اجتماعی فاصله می تواند کمک به جلوگیری از گسترش, او گفت:.

"تاپیک خیلی در مورد این بیماری ما هنوز هم نمی دانم. آن را به طور مداوم در حال تغییر" گور گفت. حفظ اجتماعی فاصله می تواند کمک به جلوگیری از گسترش, او گفت:. "است که یکی از چیزهایی که ما نمی دانیم."

در حالی که کسب و کار در حال حاضر می توانید اجرای خود را مورد نیاز مشتریان می توانند نقطه به عدم وجود هر گونه حقوقی دستور او گفت:. این فرمان گفت: اجازه می دهد کسب و کار به پلیس تماس بگیرید اگر یک مشتری حاضر به پیروی. پلیس می تواند سفارش مشتری به ترک و مسئله غیر جنایی جریمه, او گفت:.

فرمان در صورت تصویب می تواند در اثر برای سه ماه مگر اینکه تمدید توسط شورای.

گور می خواهد به ارائه کسب و کار برخی از انگیزه نیاز به ماسک با ارائه کمک های مالی از طریق این شهر به اشتراک گذاری فدرال مراقبت عمل می کنند. این شورا است که به بحث در مورد استفاده از مراقبت های عمل پول در روز جمعه.

بیشتر: Indian River County انتظار تا $28 میلیون از مراقبت در عمل به پرداخت COVID-19 هزینه های

گور می خواهد برای اضافه کردن یک اجتماعی-فاصله دستور به فرمان محدود کردن حوادث به بیش از 10 نفر در یک رویداد داخل سالن و بیش از 20 نفر در یک رویداد در فضای باز که در آن اجتماعی فاصله امکان پذیر نیست.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب