ورو بیچ لغو سالانه جولای چهارم آتش بازی جشن بیش از coronavirus نگرانی

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:04 PM EDT Jun 2, 2020ورو بیچ — شهر ساحل Vero اعلام کرد سالان

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

ورو بیچ — شهر ساحل Vero اعلام کرد سالانه جولای چهارمین جشن لغو شده است بیش از نگرانی های ایمنی ناشی از رمان coronavirus بیماری همه گیر.

این رویداد که می گیرد هر سال در کنار رودخانه پارک و شامل کامیون های مواد غذایی و فروشندگان کودکان, بازی لغو شد برای ایمنی از ساحل Vero ساکنان شهر مدیر مونت می افتد گفت.

"همانطور که بسیاری از جوامع در گنج ساحل انجام داده اند و ما احساس نمی راحت با آنچه که در اطراف ما با coronavirus" می افتد گفت.

بیشتر: کروناویروس در Treasure Coast, ژوئن 2: آهنگ COVID-19 موارد توسط کد پستی

آتش بازی و چهارم جولای جشن به طور کلی در هر دو لغو می افتد گفت.

این شهر در حال حاضر به دنبال جایگزین خرما به میزبان یک آتش بازی, جشن, آبشار گفت. یک ایده ممکن است میزبان یک رویداد است که همزمان با شهر سوم سالانه ساحل اتش جشنواره در ماه نوامبر.

اعلام شد ارسال شده به این شهر official Facebook صفحه در حدود 2:30 بعد از ظهر شنبه.

همانطور که از صبح روز سه شنبه وجود دارد 138 موارد COVID-19 در رودخانه شهرستان و 10 مرگ و میر با توجه به فلوریدا وزارت بهداشت داده است. در مجموع 6,036 ویروس تست شده اند اداره در شهرستان خط.

بیشتر: تحلیل: چرا 3 کد پستی در ساحل گنجینه گزارش هیچ COVID-19 موارد

"کل رویداد لغو شد زیرا از جمعیت این تساوی بنابراین شما می توانید تمرین مناسب فیزیکی, فاصله," می افتد گفت. "ما واقعا نا امید است که ما نمی توانیم جشن چهارم جولای, اما ما می خواهیم مطمئن شوید که ما با نگاه کردن به ایمنی ،

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن