ورو بیچ بدنسازان جمعیت-pleaser در "america's Got Talent" اما نمی خواهد حرکت در رقابت

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:43 PM EDT Jun 24, 2020تمام چهار "america's Got Talent" قضات را

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

تمام چهار "america's Got Talent" قضات رای دادند نه به Josefina Monasterio حرکت رو به جلو در رقابت های سری اما 74 ساله ساحل Vero مقیم و بدنسازان شد هنوز هم مورد علاقه جمعیت.

"بودن در AGT مرحله یک سورئال تجربه" Monasterio گفت TCPalm چهارشنبه. "آن را مانند یک سیاره دیگر که در آن همه چیز ممکن است."

Monasterio بلافاصله دستگیر مخاطب با او خوش بین شخصیت و معوج بدن در طول قسمت که پخش سه شنبه شب. او همچنین شوکه جمعیت زمانی که او نشان داد که سن او در آن زمان 73. قاضی Sofia Vergara این باورند Monasterio شد تنها 56 یا 57.

"صدای انفجار!" Monasterio به طور مداوم با خوشحالی گفت: به عنوان او را دیدم خود را عضلات.

سپس قضات — Simon Cowell, Howie Mandel, Sofia Vergara و مهمان Eric Stonestreet — اجازه Monasterio انجام چیزی.

او مبهم در مورد آنچه او "استعداد" بود انتخاب نه به فاش کردن آن را به قضات از قبل در صحنه و زمانی که در مصاحبه روز دوشنبه با TCPalm.

به عنوان "پمپ آن" توسط نخود چشم سیاه و سفید لعنتی از طریق پاسادنا مرکز کنوانسیون سالن در کالیفرنیا Monasterio شروع به انعطاف پذیری به عنوان جمعیت حدود 2000 تشویق او ، پس از آن او ساخته شده راه خود را به مخاطبان در ادامه به نمایش گذاشتن بدن خود را از نزدیک و شخصی.

یک پزشک, Terry Crews — میزبان این سری و یک بازیکن سابق NFL و بدنسازان پیوسته او را بر روی صحنه به بالا کردن عملکرد یک تجربه Monasterio گفت: او را هرگز فراموش نکنید.

مندل گفت: او خود را بگویید مربی شخصی است که او "می خواهد از 73 سال" و Stonestreet گفت Monasterio ظاهر خواهد شد به عنوان یک منبع الهام برای بسیاری از.

حتی اگر Monasterio کردم چهار هیچ آرا به حرکت رو به جلو در رقابت Cowell انجام داد او را تشویق به بازگشت در سال آینده و "در واقع کاری انجام دهد."

Monasterio گفت: او فقط خوشحال به حال فرصت برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را که او انگیزه اصلی برای رفتن بر روی "america's Got Talent."

"ماموریت انجام شد" او گفت:. "شما هرگز بیش از حد قدیمی یا جوان را به خود بهترین است."

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن