به روز رسانی: چهارمین کارمند در ردینگ جانبازان خانه COVID-19 از جمله یک شهروند

مت Brannon و Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 6:08 PM EDT May 8, 2020به روز رسانی 2:30 بعد از ظهر, یکشنب

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

به روز رسانی 2:30 بعد از ظهر, یکشنبه, مارس 8

یک چهارم کارکنان از ردینگ جانبازان صفحه اصلی تایید شده است به عنوان داشتن COVID-19 California Department of Veterans Affairs اعلام کرد بعد از ظهر چهارشنبه.

کارمند دریافت تست در آوریل 5 به این دلیل که فرد نشان داد علائم پس از تماس با یک شخص کارمند که قبلا آزمایش مثبت است.

CalVet می گوید تمام چهار کارکنان خود منزوی در خانه. آژانس زودتر گفت: یک جانباز در خانه COVID-19.

CalVet گفت: اخیر نتیجه مثبت غیر منتظره نیست که آژانس قبلا گفته شد در انتظار نتایج آزمایش از کارگر.

"در حالی که این نه به عنوان یک شگفتی آمده من درک اضطراب و عدم اطمینان از COVID-19 بحران ایجاد شده برای کارکنان ما جامعه و ما ساکنان و خانواده خود را. من ارسال و آرزوهای خوب برای ما چهار کارکنان و یکی از ساکنان که آزمایش مثبت" به ردینگ خانه مدیر استیو مقابله گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه.

داستان اصلی

ساکن در ردینگ جانبازان خانه در روز دوشنبه آزمایش مثبت برای coronavirus, the California Department of Veterans Affairs اعلام کرد دوشنبه شب.

تعداد کل تایید COVID-19 موارد در خانه ردینگ که از دوشنبه چهار نفر از جمله سه نفر از کارکنان و ساکن.

در یک بیانیه CalVet گفته است که با در نظر گرفتن مراحل برای محافظت از ساکنان آسیب پذیر در آن خانه.

"CalVet کارکنان در حال حاضر نقل مکان کرد و برخی از ساکنان که تا به حال تماس با این COVID-19 مثبت افراد را به انزوا بال در خانه هستند و از نزدیک نظارت بر آنها.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Shasta County می بیند 21, مورد; ایمان مجمع کلیسا در معرض خطر بالاتر

"اگر ساکنان اضافی که تا به حال تماس با شناسایی آنها خواهد بود (منتقل شد) به آن بال نیز هست. ما چنین جداسازی مناطق در هر خانه و کافی منابع عفونی دستکش و ماسک" در این بیانیه به عنوان خوانده شده.

روز یکشنبه CalVet تایید یک سوم کارکنان در ردینگ جانبازان خانه تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus و مقامات انتظار برای نتایج آزمون در یک چهارم کارکنان. در آن زمان CalVet, منشی, دکتر ویتو Imbasciani گفت: "هیچ یک از ساکنان در خانه ردینگ در حال نشان دادن هیچ نشانه ای از COVID-19."

CalVet مقامات گزارش دو عفونت های مربوط به کارکنان به ساکنان و خانواده خود را در 31 مارس است.

این سازمان ساخته شده و اعلام آن در مدت کوتاهی پس از Shasta County عمومی وزارت بهداشت گزارش هفتم Shasta County اقامت تا به حال تست شده برای COVID-19.

به طور جداگانه ساکن در CalVet در غرب لس آنجلس نیز آزمایش مثبت برای این ویروس است و تحت درمان در این مرکز. یک عضو ستاد در این خانه همچنین دارای آزمایش مثبت است و منزوی در خانه.

مت Brannon را پوشش می دهد سیاست نظام عدالت کیفری و اخبار برای ثبت شوند. او را دنبال کنید در توییتر @MattBrannon_RS. حمایت از پوشش محلی و نگه دارید تا با شمال کشور برای عنوان کمی تا $1 در ماه است. مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن