راه متحده آلیس گزارش: یک سوم از فلوریدا در حال یک گام به دور از فقر در میان COVID

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 9:13 AM EDT مارس 12 سال 2020حتی قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار

توسط ABTINNEWS در 23 اردیبهشت 1399

حتی قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار یک سوم از فلوریدا خانواده یکی اضطراری به دور از تباهی مالی از جمله 107,166 در Treasure Coast با توجه به سالانه راه متحده گزارش دوشنبه منتشر شد.

است که حتی تعداد حدود 13 درصد از فلوریدا خانوار در حال حاضر در فقر است.

هنگامی که در ترکیب تعداد زیادی از مردم در فقر زندگی می کنند و فقط یک قدم دور شدن از آن به طور متوسط 45 درصد در مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای استان است.

گزارش شناسایی خانواده هایی که با وجود داشتن شغل نمی توانیم اساسی هزینه های تغذیه و مسکن و مراقبت از کودکان, مراقبت های بهداشتی, حمل و نقل, تکنولوژی و مالیات. هزینه های آن که این گزارش می گوید رز در حدود دو برابر نرخ تورم در بازه زمانی از:

  • $24,600 برای یک فیلم
  • $27,348 برای یک فرد مسن تر
  • $69,516 برای یک خانواده چهار با یک نوزاد و قبل از معلم مدرسه ابتدایی

"دو والدین کار تمام وقت مورد نیاز برای به دست آوردن $17.38 یک ساعت" این گزارش می گوید. "که از یک دستمزد $11.93 یک ساعت تأمین بودجه است که در سال 2007. در همان دوره تعداد کم درآمد رشد 69 درصد."

آلیس گزارش — آن را مخفف دارایی-محدود درآمد محدود شاغل — نشان می دهد که چگونه فلوریدا خانواده های کم درآمد به طور سیستماتیک از دست داد ثبات مالی به عنوان دستمزد باقی مانده عمدتا راکد و هزینه های ملزومات ادامه به افزایش است.

تعداد آلیس خانوار افزایش یافته است و 22 درصد از سال 2007 در حالی که فقر در سطح باقی مانده اند تا حد زیادی مسطح در حدود 13 درصد گزارش می گوید.

"آلیس خانواده ها قفل شده بودند از رونق اقتصاد و قادر به ایجاد پس انداز با توجه به ناچیز پرداخت می آفریند و متناقض کار ساعت برنامه ها و منافع" این گزارش می گوید.

در اینجا یک عکس فوری از هر Treasure Coast شهرستان:

سنت لوسی

  • متوسط درآمد خانوار: $54,098 زیر این دولت به طور متوسط از $55,462
  • آلیس خانواده: 34 درصد بالاتر از متوسط 33%
  • زندگی در فقر: 12 درصد زیر متوسط دولت از 13 درصد
  • هزینه نیازهای اساسی: $26,460 برای یک فرد مجرد $72,888 برای یک خانواده چهار

"مهم نیست که چقدر سخت آلیس خانواده کار می کرد شکاف بین دستمزدها و هزینه از اصول اولیه فقط نگه داشته و گسترش" گفت: ایران راه سنت لوسی شهرستان جمهور/مدیر عامل جسیکا Parrish. "این در حال حاضر شکننده آلیس خانواده ها در حال حاضر رو حتی عمیق تر سوراخ های مالی با توجه به وضعیت اضطراری ایجاد شده توسط COVID-19."

مارتین

  • متوسط درآمد خانوار: $59,978, بالاتر از دولت به طور متوسط از $55,462
  • آلیس خانواده: 33% همان دولت متوسط
  • در فقر زندگی: 11% زیر این دولت به طور متوسط 13 درصد
  • هزینه نیازهای اساسی: $26,628 برای یک فرد بزرگسال $80,028 برای یک خانواده چهار

"ما شناخته شده است که اقتصاد ما به طور فزاینده ای متکی به این خانواده ها تماس با ما آلیس که از نظر مالی آسیب پذیر به یکی اضطراری" گفت: ایران راه شهرستان مارتین رئیس جمهور/مدیر عامل کارول G. Houwaart-Diez. "آلیس خانواده ها روبرو هستند بزرگترین سلامت و خطرات مالی امروز آنها به عنوان کارگران که اصلا بیمه سلامت هیچ بیمار پرداخت می شود و که کودکان دریافت وعده های غذایی روزانه در مدرسه."

رودخانه هند

  • متوسط درآمد خانوار: $57,508, بالاتر از دولت به طور متوسط از $55,462
  • آلیس خانواده: 33% همان دولت متوسط
  • در فقر زندگی: 11% زیر این دولت به طور متوسط 13 درصد
  • هزینه نیازهای اساسی: $23,568 برای یک فرد بالغ و $70,488 برای یک خانواده چهار

"یافته های این گزارش باید به بازی بلافاصله به شناسایی دولت و پشتیبانی از محلی که آدرس منحصر به فرد به چالش می کشد COVID-19 همه گیر است تحمیل آلیس خانواده به عنوان کسب و کار و مدارس بسته باقی می ماند به طور نامحدود" گفت: Michael Kint رئیس/مدیر عامل شرکت ایالات راه Indian River County است.

اطلاعات بیشتر

برای خواندن یک کپی از گزارش کامل و پیدا کردن شهرستان توسط شهرستان و شهر در سطح داده ها در اندازه و جمعیتی از آلیس و همچنین جامعه شرایط و هزینه های مواجه شده توسط آلیس خانوارها رفتن به UnitedForAlice.org/Florida.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن