اتحادیه کارگران افزایش آگاهی در کیپ کرال برای نجات ایالات متحده خدمات پستی

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:11 PM EDT Jun 17, 2020کریس عجیبی شروع کار خود را با خدمات پست

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

کریس عجیبی شروع کار خود را با خدمات پستی ایالات متحده چندی پس از آن بوده است defunded و سوخته در اوایل 1990s.

در حال حاضر آن است که تهدید می شود که همه آن را به قطع بودجه توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جدید postmaster عمومی لوئیس DeJoy یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین اهدا کننده با اداره پست تجربه.

عجیبی پیوست و حدود 25 نفر دیگر از فلوریدا AFL-CIO برای نشان دادن بعد از ظهر چهارشنبه در شور و شوق خود را برای ایالات متحده خدمات پستی. آنها دست تکان داد نشانه هایی به عنوان آنها را دور در اطراف اواسط کیپ کرال اداره پست در 1030 SE 9 Ave. AFL-CIO مخفف American فدراسیون کار و کنگره سازمان های صنعتی.

"این مایه تاسف است که ایالات متحده خدمات پستی در بلوک سفت," گفت عجیبی است که اش را جشن سالگرد 25th با خدمات این سال است. او به استقبال و بارگیری پست تحویل کامیون در بارانداز در فورت مایرز برای پردازش و توزیع.

کارگران از منطقه دیگر اتحادیه های شرکت کننده در تجمع که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با راهپیمایی به صورت نژادی و بی عدالتی است که باید پیمود تا آنجا که ممکن است 25 کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس. اما این باعث این سازمان امیدوار است مردم بدانند به هر حال مهم گفت: Laura گریفین که سازماندهی این تجمع است.

سلامت تهدید COVID-19 بود و همه به این دلیل بیشتر به تجمع در حمایت از ایالات متحده کارگران پستی, او گفت:, و آن را در تصمیم گیری برای تجمع در حالی که راهپیمایی در اتومبیل به جای راهپیمایی ،

"بعد از ما کارمندان ضروری کارگران" گریفین گفت. "ما کارگران ضروری کاملا هنوز هم نیاز به محافظت می شود. هنگامی که مردم رانندگی توسط ما امیدواریم که آنها پیام ما."

علامت پاتر یک اسکودوی کیپ مرجان ساکن صرف 19 سال با اتحاد بین المللی تئاتر مرحله تکنسین و یک اتحادیه که مجموعه برای کنسرت, پخش و حوادث در سالن در سراسر جنوب غربی فلوریدا. او هم پشتیبانی عجیبی تلاش برای حفظ خدمات پستی.

"خدمات پستی نیاز نیست به بخش خصوصی واگذار می شود," پاتر گفت. "ما می خواهیم برای جلوگیری از که از اتفاق می افتد. افرادی که کار می کنند وجود دارد قهرمانان واقعی. آنها کسانی هستند که به ما بازپرداخت چک و چک بیکاری و آنها آنهایی که ارائه حفاظت شخصی تجهیزات به ما بیمارستان ها و مراقبت های پزشکی ارائه دهندگان.

"شما لازم نیست که به یک اتحادیه کارگری در مورد مراقبت از این. همه ما در مورد طبقه کارگر است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب