رهبر اتحادیه: فرماندار کالیفرنیا به پیشنهاد 10% کاهش پرداخت برای کارکنان دولت

آسوشیتد پرس منتشر شده 1:23 PM EDT مارس 14 سال 2020رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom را پیشنهاد 10% کاهش پرداخت در پ

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom را پیشنهاد 10% کاهش پرداخت در پنجشنبه بخشی از طرح خود را برای پر کردن بینی $54.3 میلیارد دلار کسری بودجه ناشی از کوروناویروس ناشی از رکود اقتصادی با توجه به رهبران اتحادیه برای ایالتی کالیفرنیا کارگران است.

SEIU محلی 1000 جمهور ایوان واکر گفت: در Facebook تصویری که رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom دفتر اطلاع او از پیشنهاد کاهش در روز چهارشنبه. رسمی دولت با آگاهی از این بودجه را تایید کرد پیشنهاد اضافه کردن آن خواهد بود بخشی از چانه زنی جمعی روند. دولت رسمی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به انتشار اطلاعات پیش از Newsom رسمی اعلام می رود بعد از امروز.

اگر Newsom دولت نتواند برای رسیدن به لزوم صرفه جویی از طریق مذاکره فرماندار می تواند به منظور furloughs به جای.

واکر گفت: این اتحادیه سعی خواهد کرد برای مذاکره یک طرح جایگزین. Newsom را بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

"ما می توانید تماس بگیرید و چانه زنی تیم با هم و ما می توانیم شکل را معادل آنچه که 10 درصد نشان دهنده و سعی کنید به مذاکره چیزی" واکر گفت. "آره وجود دارد ممکن است کمی درد درگیر اما آن را نمی خواهد همان کردند دو روز."

تیم ادواردز رئیس جمهور CalFire محلی 2881 اتحادیه به نمایندگی از دولت آتش نشان روز پنجشنبه گفت دولت ابلاغ آنها وجود خواهد داشت 10% کاهش پرداخت. "ما فقط نمی دانم آنچه در آن به معنی برای ما به عنوان یک کل" ادواردز گفت.

Newsom است که انتظار می رود به فاش کردن طرح خود را در ظهر پنج شنبه.

چهار ماه پیش Newsom نشان داد $222.2 میلیارد دلار صرف طرح که شامل نزدیک به 6 میلیارد دلار مازاد و یک میزبان از برنامه های جدید از جمله شروع دولت خود دارو تجویز برچسب و دادن مالیات دهندگان بودجه مراقبت های بهداشتی به کم درآمد شهروندان ارشد زندگی در این کشور غیر قانونی است.

همه این تغییر در ماه مارس زمانی که Newsom صادر اجباری ایالتی اقامت در خانه سفارش به سرعت گسترش coronavirus. سفارش بسته مدارس و اکثر کسب و کار باعث بیش از 4.5 میلیون نفر به فایل برای مزایای بیکاری. با بسیاری از مردم از کار دولت درآمدهای مالیاتی کاهش یافت.

مشکلات بودجه جدید برای کالیفرنیا پس از صرف مقدار از دهه گذشته مرور از طریق چند میلیارد کسری در پی رکود اقتصادی ،

اما از آن است که برای اولین بار در Newsom, که تا به حال تاریخی 21 میلیارد دلار مازاد وی در سال 2019. او برنده ستایش از کلید حوزه برای پرداخت دولت را طولانی رکود-عصر بدهی و توزیع برای اولین بار در کشور یارانه ها برای کمک به درآمد متوسط بگیران پرداخت ماهانه حق بیمه بهداشت و درمان.

در حال حاضر Newsom به تصمیم می گیرید چه چیزی برای برش.

"تاریخچه من با دولت است که آن را نشانی از یک کار واقعا خوب در حال گسترش و آن افتضاح کار پیمانکاری" گفت: دولت جمهوری آمریکا به مردم ایران ، جان Moorlach که اورنج کانتی خزانه دار-جمع آوری مالیات پس از شهرستان ورشکستگی در اواسط 1990s.

نمایندگان مجلس باید با تصویب یک بودجه عملیاتی ژوئن 15. .

در چهارشنبه Newsom گفت: بودجه تجدید نظر شده شامل بیش از 200 میلیون دلار برای افزایش حالت آماده سازی برای بلندی آتش سوزی و حوادث دیگر. که شامل استخدام 600 آتش نشان که کمک خواهد کرد که برای از دست دادن ده ها تن از اهل بیت بودند که آتش نشانان paroled اولیه برای کاهش خطر ابتلا به کروناویروس شیوع بیماری در زندانها.

این شامل پول برای دولت خدمات عمومی کمیسیون برای استخدام بیش از 100 نفر برای یک آتش سوزی, ایمنی, بخش, برای نظارت بر اقیانوس آرام, گاز و برق و دیگر قدرت شرکت هایی که تجهیزات می تواند جرقه آتش سوزی که به طور فزاینده ای تبدیل کردن چراغ برای جلوگیری از اشتعال در طول خشک windstorms.

Newsom همچنین می خواهد به صرف $50 میلیون دلار کمک مالی به دولت های محلی برای کمک به آماده شدن برای کسانی که قدرت shutoffs.

او بارها و بارها اشاره کرد که در کالیفرنیا در یک موقعیت بهتری برای مقابله با آن از قبل از آخرین رکود است. دولت حداقل 16 میلیارد دلار در آن "صندوق روز بارانی." پول به اندازه کافی برای پوشش کسری اما این بالشتک ضربه.

دولت ایالت هالی میچل یک دموکرات از لس آنجلس و صندلی بودجه و مالی کمیته داوری گفت: قانونگذاران باید شناسایی $94 میلیارد دلار صرفه جویی بیش از دو سال آینده. حدود 41 میلیارد دلار از ذخایر کاهش هزینه های داخلی وام و تعویق انداختن برخی از هزینه ها برای سال های آینده.

بقیه را از دولت فدرال از جمله 33 میلیارد دلار است که درخواست کنگره هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است. دولت رئیس جمهور مجلس سنا Pro Tempore Toni اتکینز قول داد اوایل این هفته برای جلوگیری از "عمده برنامه های در حال اجرا کاهش و یا گسترده طبقه متوسط مالیات را افزایش می دهد" گفت: آنها ممکن است در کوتاه مدت اما "علت بیشتر آسیب های اقتصادی و طولانی ما بودجه دست به گريبان است."

"ما رویکرد بودجه به دنبال جلوگیری از تبدیل شدن به بخشی از مشکل اقتصادی" او گفت:.

دولت مجمع رهبران را ساخته اند هیچ وعده. مجمع کمیته بودجه صندلی فیل تینگ گفت: اتاق بازرگانی با توجه به همه گزینه ها از جمله مالیات را افزایش می دهد. یک یادداشت از مجمع کمیته بودجه این هفته گفت: آنها انتظار "را به تصمیم گیری های دشوار برای اطمینان از کالیفرنیا بودجه متعادل است."

این است که در حال توسعه داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن