در زیر ابری از coronavirus DeSantis سیاست مراحل ممکن است کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن با رای دهندگان محافظه کار

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 1:47 PM EDT Jul 9, 2020تالاهاسی — در حال

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

تالاهاسی — در حالی که coronavirus اتحاد تیره و ابر آلود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات شانس در کشور بزرگترین toss-up ایالت فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis است که به دنبال به رای دهندگان محافظه کار یک یادآوری از آنچه که آنها با حزب جمهوری خواه با نام تجاری.

او همچنین توزیع دموکرات مقدار زیادی برای حمله به.

DeSantis به تازگی امضا $92.2 میلیارد بودجه دولت پس از کاهش 1 میلیارد دلار در هزینه های به سرعت پس از آن با ورود به قانون بحث برانگیز سقط جنین در قوانین و لایحه دیگری با هدف کاهش مهاجران مستند نشده در نیروی کار است.

DeSantis نقش کلیدی برای مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی در فلوریدا

در حالی که دولت افزایش coronavirus caseload و 14.5% نرخ بیکاری کمک به حزب دموکرات جو بایدن را ثابت سرب بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در فلوریدا فرماندار است که به وضوح نقش کلیدی را برای رئیس جمهور مبارزه انتخاباتی در دولت است.

در حالی که coronavirus و اقتصادی خرید اینترنتی مه گرفتگی تقریبا هر مسئله دیگر در ذهن رای دهندگان جمهوری خواه متحدان گویند سیاست حرکت DeSantis اگر در آغوش توسط تعداد قابل ملاحظه ای از فلوریدا می تواند ترجمه به افزایش مورد نیاز برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

"این احتمالا سخت تر این سال برای ایجاد یک اتصال از راه coronavirus لایه لایه است بیش از این کمپین گفت:" جان Stemberger رئیس جمهور از خانواده فلوریدا سیاست شورای یک رهبر در میان دولت اجتماعی محافظه کاران است.

"اما این شانس وجود دارد که شما می بینید معکوس کت و دم در اینجا که در آن رئیس جمهور است که با کمک فرماندار محبوبیت" او گفت:.

دموکرات گسل DeSantis رهبری

اما دولت تشکر. اوان Jenne از دانیا بیچ خواهد شد که یک شرکت رهبر آمریکا در پاییز امسال به نام فرماندار "تن ناشنوا" در رویکرد خود را به دولت و مخارج این بیماری همه گیر.

او گفت: فرماندار رهبری دموکرات می دهد مقدار زیادی به انتقاد.

"با بودجه او قطع برنامه هایی که مورد نیاز توسط افرادی که در تلاش بودند قبل از COVID و در حال مبارزه حتی بدتر در حال حاضر" Jenne گفت.

در حالی که دولت به سرعت در حال افزایش coronavirus اعداد هستند به احتمال زیاد به کاهش DeSantis در میان بسیاری از رای دهندگان این فرماندار فلوریدا به طور پیوسته در صدر مغلوب ساختن پیشی جستن در تصویب اعتبار در نظر سنجی پس از او در ژانویه 2019.

DeSantis نیز همچنان یکی از رئيس جمهور وفادار متحدان.

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. DeSantis رد ایالت اجباری پوشش سیاست

بیشتر: با قوی تخته دموکرات فلوریدا نگاه به تغییر اعداد در کنگره

او پایبند به کاخ سفید رویکرد به کوروناویروس. DeSantis به سرعت بازگشایی دولت دستور مغلوب ساختن پیشی جستن-ترویج هیدروکسی کلروکین قبل از مواد مخدر شد سوال به عنوان یک روش درمان و بارها حاضر به تصویب یک ایالت ماسک مورد نیاز است.

این هفته DeSantis' دولت دستور فلوریدا مدارس برای بازگشایی در پاییز یک روز قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او می خواهد مدارس باز در سراسر کشور برای سال تحصیلی جدید. اما با ویروس موارد بالا رفتن دموکرات و بسیاری از مربیان در تعجبم که چگونه این اتفاق می افتد.

"ما در حال دیدن یک تعداد از فقدان رهبری" گفت: سناتور. Gary Farmer, D-فانوس نقطه ورودی رهبر حزب دموکرات مجلس سنا.

DeSantis ایستاده بود side-by-side با مایک پنس در تمپا به تازگی زمانی که معاون رئیس جمهور گفت: "مردم از فلوریدا می توانید بقیه آسان" از آنجا که بیمارستان فضای هواکش و تجهیزات پزشکی در دست برای مقابله با افزایش موارد است.

"وجود دارد هیچ سوال و فرماندار در حال رفتن برای کمک به رئیس جمهور پیروزی در فلوریدا به عنوان یک نتیجه از خود محبوبیت" گفت: فلوریدا جمهوری خواه رئیس جو Gruters یک ساراسوتا سناتور ایالت. "حتی با COVID-19 او ثابت شده است او یکی از باهوش ترین بچه ها در این کشور با یک روش اندازه گیری شده که مسطح منحنی حتی اگر بله, شما در حال رفتن به برخی از افزایش مانند ما شاهد در حال حاضر.

"او همچنین بهترین کار او می تواند در نگه داشتن اقتصاد باز" Gruters گفت.

تبدیل به رای

Coronavirus پاسخ توسط دولت های ایالتی و فدرال تقسیم شده ترین فلوریدا در امتداد خطوط حزبی. اما DeSantis' آخرین سیاست مراحل ممکن است متقاعد کردن رای دهندگان جمهوری خواه وجود دارد که معمولی دلایل برای تبدیل کردن رای برای حزب در ماه نوامبر.

قانون سقط جنین که به اثر رفت جولای 1, نیاز دختران زیر 18 سال برای دریافت محضری تایید از پدر و مادر یا نگهبان و یا در غیر این صورت به دست آوردن رضایت از یک قاضی قبل از ختم بارداری است.

اندازه گیری طولانی به دنبال ضد سقط جنین طرفداران reinstates یک نیاز اعلام کرد بر خلاف قانون اساسی 31 سال پیش توسط دادگاه عالی فلوریدا. آن را مورد تایید جمهوری خواه به رهبری قوه مقننه در ماه فوریه با اکثر دموکرات ها رای گیری در برابر آن.

در حالی که یک دادگاه چالش رود DeSantis اتحاد نو طرح دولت را بالا دادگاه با محافظه کار حقوقدانان است که ممکن است دیدگاه های مختلف از دولت را حق حریم خصوصی که زودتر حکم دادگاه محافظت افراد زیر سن قانونی از نیاز به رضایت والدین.

همان روز DeSantis امضا لایحه سقط جنین او نیز به تصویب قوانین سفت الزامات مورد نیاز برای کسب و کار مطمئن شوید که استخدام های جدید هستند و از نظر قانونی واجد شرایط کار در این کشور است.

فرماندار پیشنهاد کرده بود یک مرحله سخت تر علیه مهاجران مستند نشده که مایل قانونگذاران به نیاز است که فدرال E-بررسی پایگاه داده استفاده می شود توسط کارفرمایان می باشد.

در عوض در میان مقاومت مواجه از دولت, کشاورزی, مهمان نوازی و ساخت و ساز صنعتی که اغلب استخدام نیروی کار مهاجر قوه مقننه می خواهد کسب و کار به استفاده از E-تایید و یا مشابه پایگاه داده های الکترونیکی یا فقط باید فدرال I-9 فرم های تکمیل شده توسط کارگران جدید استاندارد ایالات متحده نیروی کار مورد نیاز در محل 30 سال است.

هنوز تصویب این لایحه دیده می شود به عنوان پیشرفت تهمت انتخابات موضوع مبارزه با مهاجرت غیر قانونی.

بودجه دولت تاثیر

در امضای بودجه دولت مبهوت از دست دادن درآمد مالیاتی از این بیماری همه گیر اقتصادی تلفات DeSantis گفت: "رشته سوزن."

در حالی که او قطع به شدت از برنامه ها و پروژه های دنبال شده توسط دولت های محلی, جامعه, گروه کالج ها و دانشگاه های او محافظت پرداخت افزایش حقوق برای معلمان و کارکنان دولت همراه با کلید زیست محیطی هزینه می شود.

DeSantis قبلا antagonized دموکرات ها با نادیده گرفتن خواسته های خود را که او را متوقف در حال حاضر برنامه ریزی شده $543.2 میلیون شرکت بازپرداخت مالیات برای دولت بزرگترین شرکت های. دموکرات ها گفت: حفظ که پول می تواند کاسته برنامه کاهش است.

Jenne گفت که فرماندار بود قصد رضایت خود را "شرکت اربابان." Gruters گفت: آن پول بدهکار شرکت رو به یک زمان سخت در میان همه گیر.

"او تصمیم گیری شد و نه حزبی" Gruters گفت. "نگاه در پرداخت حقوق معلمان و پول برای محیط زیست است. این ملاقات وعده های او ساخته شده به تمام فلوریدا."

Gruters هر چند اذعان کرد که فرماندار این اقدامات می تواند راهنمای رای دهندگان.

"ما یک تیم در پایان روز" Gruters گفت. "فرماندار کمک خواهد کرد که رئیس جمهور با حرکت مردم از فلوریدا به جلو را از طریق تمام این."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن