UCLA پریتزکر مرکز به ارمغان می آورد پردیس, جامعه هم به کمک L. A.

From بدو UCLA پریتزکر مرکز برای تقویت کودکان و خانواده ها است و با هدف افزایش همکاری در سراسر مدارس و ادارات و

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

From بدو UCLA پریتزکر مرکز برای تقویت کودکان و خانواده ها است و با هدف افزایش همکاری در سراسر مدارس و ادارات و رشته در UCLA و به استفاده از دانش جمعی به نفع بزرگتر لس آنجلس جامعه است. با شیوع COVID-19 pandemic, کسانی که تلاش می پرداخت.

استادان و کارکنان و دانشجویان گروه روانشناسی; قانون پزشکی عمومی و امور مدارس است; Semel موسسه علوم اعصاب و رفتار انسان; روابط برای خانواده; مرکز برای جامعه تحصیل; و مرکز تحول مدارس در میان بسیاری دیگر پیوسته اند دست به نیازهای کودکان و خانواده ها.

در 9 آوریل این گروه راه اندازی یک COVID-19 جامعه بلندگوهای سری برای کودکان و خانواده ها با 281 از راه دور شرکت کنندگان. اولین جلسه متمرکز بر رفع نیازهای دانش آموزان در آموزش و پرورش ویژه. دوم در آوریل 14, خطاب کودک آزاری پیشگیری در همکاری با لس آنجلس گروه از کودکان و خانواده ارائه خدمات و UCLA Luskin مدرسه.

رفتن به جلو این تیم را حمایت توزیع آموزنده منابع از طریق الاییواسدی گرفتن و رفتن مواد غذایی, سایت, شکل, تدریس خصوصی شبکه, تولید فیلم برای رسانه های اجتماعی و توسعه سیاست توصیه هایی برای مقامات محلی است.

"در حال حاضر تاثیر بیشتر است گفت: Audra Langley مدیر شرکت پریتزکر مرکز. "ما با هم قوی تر. این بینش از همکاران ما در سراسر محوطه دانشگاه اجازه داده است ما را مطلع اکشن و متفکر لینک بین کارشناسان در UCLA و چالش های پیش L. A. شهرستان است."

دفعات بازدید: داستان کامل در علامت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب