UCLA در اخبار, مارس 29 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

با توجه به ملاتونین برای خواب ؟ در اینجا یک راهنمای | نیویورک تایمز

"تقریبا هر بیمار من صحبت با بی خوابی," دکتر گفت: Alon Y. Avidan یک استاد دانشگاه و نایب رئیس گروه مغز و اعصاب, در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و مدیر UCLA اختلالات خواب مرکز. "به خصوص در حال حاضر با Covid-19 ما یک بیماری همه گیر از بی خوابی است. ما آن را Covid-somnia."

چرا یک خودروساز تا به حال بیشتر COVID-19 مرگ و میر بیش از دیگران | مطبوعات آزاد دیترویت

جولیا هک, استاد کمکی در UCLA دانشکده بهداشت با اشاره به عوامل متعددی به عنوان ملاحظات از جمله جمعیت و اینکه آیا این کار در گیاهان مختلف متفاوت است به طور متوسط در سنین نسبت کارگران زن و مرد و نژادی و قومی پس زمینه از کارگران است.

قانون می دهد کامل 600 دلار در بودجه امداد حتی به کارگران رو تنها کاهش ساعت | Los Angeles Times

"اگر کارفرمایان دانست و در مورد این گزینه برای کارگران وجود دارد مقدار زیادی از پول آزاد شناور در اطراف و تکان دهنده است که تعداد کمی از مردم آن را" گفت: تا von Wachter یک UCLA استاد اقتصاد. "قابل توجهی وجود دارد منافع مالی و فرصت های شغلی برای کارگران در محیط فعلی و آن را فقط دیوانه است که هیچ کس در نظر گرفتن آن است."

آنچه که در مورد COVID-19 تست در حال حاضر | Healthline

"آنتی بادی هستند و تنها بخشی از پاسخ ایمنی بدن به یک ویروس است. وجود ویروس های دیگر که در آن آنتی بادی پاسخ به وضوح در ارتباط با حفاظت," دکتر گفت: اتو یانگ یک virologist در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

محققان UCLA دریافت $2.8 میلیون دالر برای توسعه کاشت آزمون | سرویس خبری شهرستان

دقیق تر روش های مورد نیاز برای پیش بینی که چگونه به خوبی مردم با hepatocellular carcinoma — رایج ترین شکل از سرطان کبد — انجام خواهد شد و پس از یک عمل پیوند کبد با استفاده از یک خون بر اساس ارزیابی تومور شناسی به این پیش بینی با توجه به دانشگاه. دریافت کنندگان کمک مالی دکتر Vatche Agopian استادیار جراحی کبد و پانکراس پیوند در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و Hsian-Rong "HR" Tseng, استاد مولکولی پزشکی و داروشناسی.

UCLA اعلام روش جدید برای ارائه DNA به سلول های بنیادی | MyNewsLA

روش شرح داده شده در مجله مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم می تواند به دانشمندان یک ابزار جدید برای تولید ژن درمانی برای افراد مبتلا به سرطان و اختلالات ژنتیکی و بیماری های خونی. با توجه به دانشگاه. "ما بدانند چگونه می توانید ژن-ابزار ویرایش به سلول های کارآمد با خیال راحت و اقتصادی" گفت: پل وایس, UCLA استاد شیمی و بیوشیمی مهندسی و علم مواد و مهندسی و مطالعه همکاری نویسنده ارشد. (همچنین: Scienmag)

Coronavirus: یک متخصص بپرسید | KPCC-FM "را دو"

"این ویروس در واقع نیاز به رسیدن به یک سطح معینی. این ویروس تکثیر در بدن خود — که به همین دلیل آن ممکن است کامپیوتر شما. اما, آن است که بسیار بسیار به سرعت. بنابراین شما را تبدیل به مسری همان روز یا روز بعد از شما آلوده" گفت: دانشگاه UCLA کارین Michels (approx. 19:45 علامت).

کالیفرنیا کار های برنامه | KPCC-FM

"پیدا کردن راه هایی برای نگه داشتن کارگران متصل به شغل خود را به نظر می رسد یک ایده بسیار خوبی است" گفت: دانشگاه UCLA تا von Wachter (approx. 1:57 علامت).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن