UCLA در اخبار, مارس 24 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

Beyoncé اعلام $6 میلیون امداد تلاش و با همکاری UCLA | Rolling Stone

برای کمک به تلاش های خود را BeyGOOD تشکیل شده ملی و با همکاری UCLA است که ارائه یک COVID-19 بسته که "شامل منابع و ابزارهای طراحی شده برای بلند کردن خلق و خو و کاهش اضطراب و افسردگی" در طول بیماری همه گیر. BeyGOOD نیز همکاری با اتحاد ملی در بیماری های روانی به ارائه پشتیبانی محلی در هوستون, New York, New Orleans, و دیترویت. (همچنین: اصل بیلبورد کرکس مردم)

چه گله ایمنی و چرا مهم است ؟ | Los Angeles Times

گله ایمنی توصیف وضعیت از زمانی که تقریبا هر کس است از محافظت یک ویروس به دلیل به اندازه کافی از جمعیت ایمنی است گفت: دکتر دیوید Eisenman, مدیر UCLA مرکز بهداشت عمومی و حوادث.... "این ایده از گله ایمنی است که شما لازم نیست که به نقصان همه" گفت: Eisenman, که همچنین یک استاد-در-اقامت سلامت جامعه علوم در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "آن دسته از افرادی که واکسینه دست آوردن حفاظت فقط توسط این واقعیت است که آنها کمتر از یک فرصت از آینده در تماس با آن است."

رئیس جمهور مهاجرت قدرت نامحدود نیست | نیویورک تایمز نظر

(تفسیر co-نوشته شده توسط دانشگاه UCLA Jennifer M. Chacón) یک رئیس جمهور دارای قدرت وسیع بیش از مهاجرت تحت قانون اساسی و قوانین فدرال, اما آنها نامحدود نیست. حداقل باید یک مبنای منطقی برای اعمال محدودیت بر مهاجرت. هیچ کدام وجود دارد برای رئیس جمهور تهمت و تهدید به طور موقت ممنوعیت همه ویزای مهاجرتی پذیرش به ایالات متحده است.

آنچه محققان می تواند یادگیری از ناو یو اس اس تئودور روزولت | واشنگتن پست

کشتی در خصوص بسیاری از وظایف انجام شده در همان محل و تحصیل که در آن خوشه ها یافت می شود و جایی که آنها نه می تواند کمک به اطلاع رسانی به آنچه تسهیل و کاهش انتقال گفت: تیموتی آبجو استاد اپیدمیولوژی و پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است. برخی از وظیفه مناطق ممکن است کمتر تهویه یا بیشتر شلوغ, Brewer, گفت:, و یا کارکنان در زمان های مختلف روز. و درک این که چگونه این ویروس در گردش با آن متغیر می تواند کمک به نشان می دهد که چگونه حرکت آن از طریق دیگر-تماس با فضاهای جمله بیمارستان سالمند-مراقبت از امکانات و خانه های, او گفت:. (Brewer نیز به نقل از The Daily Beast.)

فشار خون مواد مخدر هستند در تیررس COVID-19 پژوهش | ایسنا

دکتر مارک Suchard — یک biostatistician در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است که منجر مطالعه - گفت که هدف آن تعیین اینکه آیا داروهای عفونت به احتمال زیاد یا شدید — و یا در مقابل اینکه آنها کمک به محافظت در برابر ویروس. Suchard گفت که او انتظار دارد که یک گزارش اولیه در عرض دو هفته.

رهبران محلی کمک جوامع که در آن مواد غذایی سالم است که سخت برای پیدا کردن | ایالات متحده آمریکا امروز

"COVID-19 واقعا افشای برخی از محدودیت ها و یا سستی از سیستم غذایی در کل" مایکل Prelip بهداشت عمومی استاد در UCLA گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

COVID می تواند نقطه اوج برای مبارزه با مواد مخدر قیمت های ثبت اختراع | بلومبرگ قانون

داروسازان در حال حاضر به طور گسترده ای برای انتقاد از سوء مصرف مواد قیمت می دانم که آنها تحت فشار هستند به Covid-19 درمان به طور گسترده ای در دسترس و مقرون به صرفه است گفت: Randall کوهن استاد در دانشگاه کالیفرنیا فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. "اگر [داروسازان] سعی کنید به نگه داشتن این درمان شما به سادگی کشتن غاز طلایی," کوهن گفت. "شما نمی خواهد بود قادر به دفاع از حق ثبت اختراع در هر نقطه و شما را تهدید می کند کل سیستم ثبت اختراع."

چگونه coronavirus است منحرف درمان های باروری | HuffPost

علامت سوری بالینی استاد گروه زنان و زایمان در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و کاردانی مدیر در جنوب کالیفرنیا باروری مرکز گفت: تعیین چگونگی متوقف درمان را تحت تاثیر قرار باروری روی حیله و تزویر است و "مرتب کردن بر اساس مانند تلاش برای پیش بینی آینده است." او توضیح داد که وجود دارد نشانگر بیولوژیکی است که برای کمک به ارزیابی باروری است.

مطالعه ممکن است توضیح منبع نیتروژن در جو زمین | Phys.org

تحقیقات جدید توسط دانشمندان UCLA ممکن است کمک به حل این سوال که آیا ما جو تشکیل شده بود توسط گازهای طبیعی ساطع شده از داخل زمین است — از طریق حوادث مانند فوران های آتشفشانی, به عنوان مثال — و یا اضافه شد بعد شاید با توجه به ستاره های دنباله دار برخورد به زمین به زودی پس از آن شکل گرفته است. این مطالعه توسط ادوارد جوان, استاد, زمین, سیاره ای و فضا علوم و Jabrane Labidi یک UCLA همکار فوق دکترا بود در مجله Nature منتشر شده. کار خود را فراهم می کند یک استدلال قوی برای سناریوی دوم.

ESPN معافیت رتبه بندی رکوردها با 'تاریخ و زمان آخرین رقص' — اما چرا شما فکر می کنم | فوربس

(ستون نوشته شده توسط دانشگاه UCLA تام Nunan) با آخرین رقص, عناصر برای چیزی شاداب و جذاب بودند آشکار از شروع. جهان معروف ترین ورزشکار در NBA سخت ترین وظیفه برنده دو "سه peats" با همان تیم در همان شهر و در همان دهه است.

بسیاری ضروری کسب و کار تا حد زیادی Latino نیروی کار | KPCC-FM "را دو"

"در واقع تعداد زیادی از مردم در حال ضروری کسب و کار — خدمات ضروری که باید به کار. اما ما تمایل به فکر می کنم که خواهد بود که مردم در بیمارستان ها و پزشکان و فولاد پرستاران ، اما یک تعداد دیگر ضروری کسب و کار است که تمایل دارند که تا حد زیادی Latino نیروی کار. از جمله به عنوان مثال کارگران مزرعه" گفت: دانشگاه UCLA دکتر دیوید هایس-Bautista (approx. 15:50 علامت).

این است که بدن و مغز را روی قهوه | HuffPost

"اگر شما در حال حاضر خود را بارگذاری قهوه با قند و چیزهای دیگر که باعث افزایش التهاب و یا شما قهوه که با بشقاب سفالی کوچک و سپس ضد التهابی و یا آنتی اکسیدان ها در قهوه نمی خواهد بود قادر به مقابله با آن گفت:" Zhaoping Li استاد پزشکی و رئیس بخش تغذیه بالینی در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

چرا همان جعلی سیگار مورد استفاده در تلویزیون و فیلم | خودی تصویری

"مورلی سیگار برجسته ترین نام تجاری داستانی سیگار استفاده شده است که برای 60 سال گذشته در فیلم و تلویزیون را نشان می دهد و بازی های ویدئویی... ارل هیز فشار 100 سال سرپا نگه داشتن خانه است که منابع جعلی با نام تجاری غرفه به هالیوود است. و آنها در حال تامین کنندگان اصلی از مورلی سیگار" گفت: دانشگاه UCLA Jonathan Kuntz (approx. 1:20 علامت).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب