UCLA در اخبار, مارس 21 سال 2020

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

UCLA در اخبار لیست انتخاب شده اشاره از UCLA در جهان, اخبار رسانه های. برخی از مقالات ممکن است نیاز به ثبت نام و یا اشتراک برای مشاهده. مشاهده بیشتر UCLA در اخبار.

UCLA استاد کتاب به بررسی چگونه سازمان ملل در مقابله با بحران | Australian Broadcasting Corporation

Jared Diamond استاد سه نفر: فیزیولوژی پرنده شناسی و جغرافیا. اما به طور عمده او یک نویسنده بزرگ و (برخی می گویند) یک نابغه است. آخرین کتاب او به نام "تحول" و مربوط به مردم و به ملت. چگونه به مقابله با بحران (چگونه دستی, راست, در حال حاضر). خود را در بحران بود و ظاهرا به شکست آزمایشگاه علوم در کمبریج. به عنوان ملی تحولات: او در معاملات با ایالات متحده آمریکا و ژاپن و استرالیا و داروهای غیر منتظره.

فیلم مدارس و معلمان در سراسر جهان | انواع

26 سال [دانشگاه UCLA تام] Nunan آموخته فارغ التحصیل تولید برنامه با تمرکز بر نشان دادن نحوه کار این صنعت. "دانش آموزان بسیار مشتاق و هیجان زده در مورد پروژه های خود را و خود را به شور و شوق و انرژی یکی-از-یک نوع" او می گوید. شده است وجود دارد یک قوی علاوه بر این از دوره های تلویزیون در برنامه, به خصوص در نوشتن و تولید عرصه است.

مسابقه نجات 15,000 افراد بی خانمان یک اتاق هتل در یک زمان | Los Angeles Times

زمان بندی بسیار مهم است. هر چه زودتر مردم حرکت می کند در داخل خانه با روزانه وعده های غذایی, حمام و سرویس بهداشتی, پزشکی غربالگری و نظارت کمتر خواهد مرد [Randall] کوهن گفت. استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت محاسبه شده است که برای هر 11 نفر بی خانمان قرار دارد یکی از بستری شدن در بیمارستان اجتناب خواهد شد. و برای هر 42 نفر قرار دارد یک مرگ خواهد بود جلوگیری کرد.

آنها در بازی های فوتبال قبل از آنها رفت و به پرستاری | واشنگتن پست

و آنها در حال حاضر شامل بچه ها مانند تپه و براندون برنج سابق UCLA دانشکده پرستاری فارغ التحصیل برنامه کوهورت. هر دو صعود کردن که دیگ از تستوسترون و سمی مردانگی شناخته شده به عنوان کالج فوتبال برای پیوستن به پرستاری رتبه و شاید جای تعجب تلفظ آن سخت ترین چیزی که آنها انجام داده اند و در حال حاضر ترسناک ترین.

عفونت می تواند بسیار گسترده تر از اعتقاد | Los Angeles Times

یک غذای آماده کلیدی از شهرستان سانتا کلارا مطالعه است که تعداد زیادی از افرادی که مبتلا به کروناویروس هرگز نشان می دهد هیچ نشانه ای گفت: کارین Michels صندلی از گروه اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی.

اجرا در مبارزه با مواد مخدر استفاده می شود برای برخی از coronavirus بیماران, کوتاه, کاربران قدیمی | اورنج کانتی ثبت نام

اگر چه غذا و دارو صادر کرده اضطراری مجوز برای استفاده از هیدروکسی کلروکین برای برخی از بستری COVID-19 بیماران دکتر راسل Buhr های ریوی و مراقبت های ویژه پزشک در مرکز پزشکی UCLA است با احتیاط از این دارو اثربخشی. یک مطالعه فرانسه بود که حداقل بخشی از اساس برای مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت از این دارو را افزایش می دهد "پرچم قرمز", Buhr گفت. "به عنوان کسی که تحقیقات آن باعث می شود من ناراحت مهار امیدوارم که در یکی از درمان است که علم چقدر به حمایت از آن و در عین حال" او اضافه شده است. "ما نمی تواند آن را تلفظ کنند و خوب و بد و یا در غیر این صورت تا زمانی که ما معتبر تحقیقات بالینی داده است."

غرب ایالات متحده 'megadrought' بدترین در قرن, مطالعه می گوید | آسوشیتد پرس

دانیل Swain یک UCLA آب و هوا دانشمند بود که درگیر در تحقیق به نام کار مهم است زیرا آن را فراهم می کند شواهد "است که انسان ناشی از تغییرات آب و هوایی تبدیل آنچه ممکن است در غیر این صورت شده است متوسط دراز مدت خشکسالی به یک شديد رویداد قابل مقایسه با 'megadroughts' از قرن گذشته است."

آنچه که در مورد باردار شدن در طول همه گیر | واشنگتن پست

"ما عامل در یک data-منطقه آزاد" گفت: یلدا افشار یک متخصص زنان و متخصص زنان و زایمان در UCLA سلامت در لس آنجلس. "مردم مناسب می ترسم چرا که وقتی ما نمی توانیم مشاور و آنها را با شواهد حمایت داده ناشناختهها بسیار تهدید آمیز است." (UCLA نیل سیلورمن نیز به نقل از.)

میلیون ها نفر از آزمایشات مورد نیاز قبل از West Coast است بازگشایی شد | ایسنا

رابرت Kim-Farley, یک دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس استاد گروه اپيدميولوژی گفت که ممکن است تا اواسط ماه ژوئن یا جولای. "ما حداقل یک ماه دور از دیدن این downswings و قابل تست در دسترس بودن برای شروع واقعا فکر بازگشایی" کیم-Farley گفت. (Kim-Farley نیز در مصاحبه با Sky News.)

می تواند COVID-19 منجر به از دست دادن مناطق آزاد? | Canadian Broadcasting Corporation

"امید من این است که مردم تشخیص دهند که — و من فکر می کنم ما باید در مجموع به آموزش مردم در مورد اینکه چرا حتی بعد از این همه گیر است که بیش از یک دست دادن یک ایده واقعا بد." دکتر گفت: [علامت] Sklansky رئیس اطفال قلب و عروق در متل کودکان بیمارستان UCLA. "از یک بیماری عفونی نظر وحشتناک مفهوم به لرزش. دست فوق العاده وکتور برای بیماری است."

آخرین coronavirus همه گیر | MSNBC را "11 ساعت با برایان ویلیامز"

"ما به مراتب پشت سر هنوز در تست.... نه تنها ما به اندازه کافی تست برای بهینه تست به این معنی که هر کسی که نیاز به یک باید قادر به گرفتن یک. اما ما لازم نیست که یک ملی تست استراتژی" گفت: دانشگاه UCLA آن Rimoin (approx. 2:20 علامت). (Rimoin بود و همچنین مصاحبه در سی ان ان بین المللی.)

چه مدت طول خواهد اجتماعی فاصله در محل باقی می ماند? | China Daily

"این عوامل در همه مهمتر فیزیکی فاصله اقدامات است که کاملا ضروری است" گفت: Jonathan فیلدینگ استاد در دانشکده بهداشت عمومی و پزشکی در UCLA مبارزه با COVID-19. "و این مهم است که ما با حفظ همه سازگار با این اقدامات اگر ما نمی خواهیم همه چیز را بدتر می کند."

قرار دادن یک جنس لنز در COVID-19 | فوربس ستون

"این COVID-19 همه گیر است تقویت ساختاری نابرابری در جامعه آمریکا است. نمونه ها فراوانند. هیچ رمز و راز در اینجا. به سادگی بازتابی از آنچه هست و بوده است. امروز ما شاهد هستیم که COVID-19 طور نامتناسبی کشتن آمریکایی های آفریقایی تبار از جمله زنان که می فرستد یک پیام قوی برای همه ما به ویژه برای آمریکایی های آفریقایی تبار ، پس از نژاد و قومیت نیست بیولوژیکی مفاهیم چرا این مورد است ؟ " گفت: دانشگاه UCLA MarySue Heilemann. (UCLA Kimberle Crenshaw نیز به نقل از.)

بایدن می تواند نوسان آرا با مبارزه برای قانونی کردن ماری جوانا | تابناک, اخبار و تحلیل

ماری جوانا نیست فقط محبوب در نوسان متحده است. آن را نیز محبوب با نوسان رای دهندگان. ما می توانیم نگاهی به چگونگی اما به طور بالقوه محوری گروه احساس در مورد قانونی در UCLA/Nationscape داده های عظیم علمی بررسی است که مصاحبه با بیش از 200,000 ثبت نام رای دهندگان از تابستان 2019.

مسواک راهنمایی برای افراد مسن | گزارش مصرف کننده

برخی از تحقیقات نشان میدهد که در طراحی برس ممکن است کمی بیشتر موثر در تمیز کردن دور پلاک و نگه داشتن لثه سالم است. اما "افرادی که در انجام یک کار خوب می تواند انجام یک کار خوب با هر نوع مسواک می گوید:" پائولو Camargo, D. D. S., صندلی آموزشی پريودنتيکس در UCLA School of Dentistry.

رای گیری گروه های حقوق ستایش تلاش برای گسترش اولیه و رای گیری غایب | اخبار عمومی خدمات

مت Barreto, استاد علوم سیاسی در دانشگاه UCLA و استادان مدیر UCLA حق رای پروژه می گوید: کالیفرنیا در حال حاضر اجازه می دهد تا دائم هیچ بهانه ای غایب رای گیری و رای گیری اولیه — پس از آن نیست از این سوال برای کشورهای دیگر. "برخی از مناطق روستایی شهرستان در حال حاضر انتقال به 100% رای-با-ایمیل و به طور خودکار ارسال برگه های رای برای رای دهندگان می گوید:" بارتو. "بنابراین ما در حال حاضر شاهد است که در بخش هایی از کالیفرنیا."

من خوردم تمام شده مواد غذایی به مدت 72 ساعت | BuzzFeed Video

"تمام ایده ای در مورد تاریخ ارائه شد در واقع یک جنبش آغاز شده توسط مصرف کنندگان در دهه هفتاد. و صنایع غذایی برداشت تا در این. آن را كاملا موفق بوده است, تا آنجا که به مصرف کنندگان یک قاب زمان را به مطمئن شوید که مواد غذایی تازه خواهد بود" گفت: دانشگاه UCLA کاترین نجار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن